Kukas se täällä onkea järveen heittelee ja toivoo että tärppäisi?rakkaus on sokea, mutta herrajestas - itserakkaus se vasta onkin.
Kimillä on varmasti onnistuessaan mahdollisuus sijoille 3-4, mutta näitä on aika vaikea arvioida etukäteen kun ei tiedetä kuinka vahva esim. Red Bull on.Singaporessa luulen Kimin olevan vahvoilla tänä vuonna. Podiumsijoitus on kiikarissa ainakin minulla, tiedä sitten Kimistä. Täällä ainakin kannatus on huipussaan. Ferrarikin käsitykseni mukaan soveltuu tämän tyyppiselle radalle hyvin. Ja jostain luin Kiminkin sanoneen että Singapore sopii Ferkulle parhaiten neljästä jäljelläolevasta kisasta. Peukut ovat pystyssä täällä. Kimi on todellakin vahva ehdokas aikansa parhaaksi. :thumbup:
Ja anteeksi pienoinen offtopic: Eikö tämä p*skanjauhaminen voisi jo loppua? Olisi nautinnollisempaa lukea viestejä jotka todella liittyisivät tähän aiheeseen.
Edit: Jaahas, mä sain sitten varoituksen. On aika erikoista toimintaa jos kirjoittaja bannataan sen perusteella mitä olen tänne kirjoittanut. Kovasti ihmettelen tätä linjaa.
Viimeksi muokattu: