Mites Kimin ja Lewiksen tyylit sopii keskenään yhteen ajatellen jos Kimi siirtyisi takas McLarenille?Suunnittelijat tottunu tekemään aliohjaavan auton (kuten Ferrari, paska auto Kimille), ja kai ne on samat suunnittelijat jatkossakin..
Mites Kimin ja Lewiksen tyylit sopii keskenään yhteen ajatellen jos Kimi siirtyisi takas McLarenille?Suunnittelijat tottunu tekemään aliohjaavan auton (kuten Ferrari, paska auto Kimille), ja kai ne on samat suunnittelijat jatkossakin..
Koston aika...Molemmat maailmanmestareita ja saaneet potkut Ferrarilta. Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Hamiltonin Kiinan GP:n keskeytys kyllä voidaan laskea todella huonoksia onneksi. Tallin vika, ei Hamiltonin. Sitten Brasilisiassa iski SE tekninen vika mikä vaikeutti nousemista. Ja tärkein pointti oli se, että Hamilton ei Alonsolta mitään lahjapisteitä tarvinnut, toisin kuin Kimi Felipeltä. Jos Felipe ei olisi lahjoittanut voittoa Brasiliassa, olisi se mestaruus jäänyt Kimiltä saamatta.Mun mielestä on naurettavaa että jos Kimille tapahtuu kauden aikana kaksi teknistä vikaa joihin Kimi joutuu keskeyttämään ja Hamiltonille tapahtuu yksi tekninen vika joka ei edes johda keskeytykseen, niin tämä tarkoittaa että Kimi oli paljon Hamiltonia onnekkaampi sen takia että Hamiltonin tekninen vika ja naurettavan paha oma virhe sattuivat kauden kahteen viimeiseen kisaan.
Vähän laajuutta siihen katseeseen.
Minä en tuosta tiedä. Kimi kävi Felipen jälkeen viimeisillä stopeilla.Kyllähän jokainen joka sen kisan katsoi, tajusi pelin hengen ettei se Felipe olisi ajamalla Kimille hävinnyt.
Ja mitenkäs monta kertaa ne Mersun nykykoneet ovatkaan hajoilleet tänä kautena? :thumbfh:
Hamiltonin Kiinan GP:n keskeytys kyllä voidaan laskea todella huonoksia onneksi. Tallin vika, ei Hamiltonin. Sitten Brasilisiassa iski SE tekninen vika mikä vaikeutti nousemista. Ja tärkein pointti oli se, että Hamilton ei Alonsolta mitään lahjapisteitä tarvinnut, toisin kuin Kimi Felipeltä. Jos Felipe ei olisi lahjoittanut voittoa Brasiliassa, olisi se mestaruus jäänyt Kimiltä saamatta.
Kyllähän jokainen joka sen kisan katsoi, tajusi pelin hengen ettei se Felipe olisi ajamalla Kimille hävinnyt.
Ei se Kiinan keskeytys ollut yhtään huono-onnisempaa kuin esim. Kimin kauden 2007 keskeytykset. Tietysti talli olisi voinut kutsua Hamiltonin varikolle mutta väittäisin ettei kokeneemmat kuskit olisi tuossa tilanteessa ajaneet hiekalle. Kyllä se menee Hamiltonin piikkiin yhtä paljon kuin tallin.Hamiltonin Kiinan GP:n keskeytys kyllä voidaan laskea todella huonoksia onneksi. Tallin vika, ei Hamiltonin. Sitten Brasilisiassa iski SE tekninen vika mikä vaikeutti nousemista. Ja tärkein pointti oli se, että Hamilton ei Alonsolta mitään lahjapisteitä tarvinnut, toisin kuin Kimi Felipeltä. Jos Felipe ei olisi lahjoittanut voittoa Brasiliassa, olisi se mestaruus jäänyt Kimiltä saamatta.
Kyllähän jokainen joka sen kisan katsoi, tajusi pelin hengen ettei se Felipe olisi ajamalla Kimille hävinnyt.
Noilla perusteilla Schumin kaikki mestaruudet voi laskea onnen piikkiin:wink:Eli mielestäsi koska Ferrari pelasi tallina Kimille voiton, kuten mikä tahansa muukin talli olisi tehnyt silloin ja aina, tarkoittaa että Kimin mestaruuden voi laskea onnen piikkiin.
Ehdottomasti yks viihdyttävimmistä off-race-tapahtumista
Minulla on kuitenkin ollut sellainen käsitys, että Kimble sekä Kulmakarva haluavat molemmat yliohjaavan auton. Jos muistan oikein, niin silloin tuo autonkehitys näkökulma ei pitäisi paikkansa.Olisiko Ferrarilla pohdittu, että ketkä kuskit tulisivat auton osalta paremmin toimeen tietyntyyppisellä autolla. Olisivatko päätyneet siihen että parivaljakko olisi Massa ja Alonso.
Brawnille lienee sama kumpi voittaa mestaruuden. Buttonin "rämpiminen" tuommoisesta asemasta taitaa todistaa miehen henkisen kantin, siis jatkuvuutta ajatellen. Mitäs sitten jos ei ollakkaa ensi kauden alussa niin ylivoimaisia?Ollu "huhua" että molemmat saa lähteä Brawnilta tämän kauden jälkeen.
Barrichellon ura ohi ja Brawn ei maksa Buttonille mitä se pyytää. (ainaki 1 homma oli tämä, tiä sitten haluaako Brawn edes pitää Buttonia vai onko kiikaroinu Räikkösen suuntaan ja Mersuvoimalla sitten Rosberg toiseks?)
Kyllä Kimillä taisi aika hyvä asema tosiaan olla McLarenilla, siis tallikavereihinsa nähden. Ja tuo lienee hyvin pitkälti Denniksen ansiota. Dennis näkee, että kenestä on ykköskuskiksi ja antaa sitten sille sen tarvitseman tuen. 2007 vuonna poikkesi tuosta kaavasta ja tulokset olivat mitä olivat. Tuossa kai kävi niin, että Hamilton oli heti alusta yllättävän nopea ja se sekoitti sitten pasmat.Ihmettelen muuten keskustelua Ronin ja Kimin suhteista. Milestäni Ron on aidosti kehunut Kimiä ja uskompa että hän myös istuu Ronin formaattiin erinomaisesti vaikka töpeksinnästä välillä ohjeistikin. Ja se on lisäkisi varmaa, että Ron omistajana toimii vahvasti taustalla, vaikka ei mediassa näykkään. Tullaan muuten näkemään jossain Roolissa varikolla kun Max jää eläkkeelle. Sanopahan vain.