Nicole
Well-known member
Voi kuka nyt minut haluaisi ostaa :nope:Tuli vaan mieleen, kun tässä oli taas näitä Nicolen tuoreita mielenkiintoisia ja kutkuttavia tuliaisia, jotka on niin äärimmäisen loistavia. Tai ainakin muutamasta meistä ne on. Että. Toivottavasti kukaan ei osta Nicolea meiltä. Esim. muuan MTV3:n profiili parantuisi huomattavan sähäkästi. (Oskukin täällä on jo kyyläämässä.)
Minua alkaa kyllä jo kohta huolettaa Kimin kohtalo, jos ei oikeasti kohta ala kuulumaan mitään faktaa oikeilta vaikuttajilta. Mitä ihmeen piilosta ne luulee olevansa?
Luulen että kun eivät mitään tiedä niin spekuloivat täysillä heittäen Kimin sinne sun tänne.
Omien sanojensa mukaan tilanne selviää muutaman viikon kuluttua:
http://www.kimiraikkonen.com/
Ei pysty Maikkari tarjoamaan sitä mitä täällä on, se on varma!!! Niin että lähden vasta sitten kun saan syytökset pieleen menneistä deiteistäMaikkari ei kuitenkaan pysty tarjoamaan Nicolelle deittifoorumia, joten etulyönti on täällä.
Onhan se niin, että pieneen huoleenkin löytyy rakennusaineita Kimin jatkon suhteen. Kaiketikin hyvin pieni, koska ei moista talentia ja kutkuttavaa asetelmaa ( vs Ferrari ) tämä sirkus voi jättää käyttämättä. Toivottavasti Kimi vain itse haluaa jatkaa - niin kuin on sanonutkin.
Olen samaa mieltä siitä että ei se nyt ihan tiimityöskentelyyn kaatunut Ferrarilla. Onpa hauska miten ensin Massa laukoo täysiä miten Renault on pilannut koko kauden, sitten Stefano sanoo toisin ja nyt Massa jo peruu sanojaan Ferrarin sivuilla - hyvin alkaa 'tiimityöskentely'
Uskon että Ferrari on sopinut tietystä linjasta jota Stefano seuraa. Että luonteeseen se nyt sitten kaatui
Stefano on Company Man :thumbup:
Mutta Pecca ja Mikael, miksei teitä näy deittifoorumilla