Revolt
Lead Singer
- Liittynyt
- 19.1.2007
- Viestit
- 3395
Osaako joku sanoa, että mikä on tuo Sheriffi-logo Kimin hihoissa: http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/10/983249
Olisiko tuo purukumimainos? :doubtful:Osaako joku sanoa, että mikä on tuo Sheriffi-logo Kimin hihoissa: http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/10/983249
Joko ton lafkan omistajilla on tolkuttomasti rahaa tai ovat Räikkösen kavereita, jotka saavat käytännössä ilmaiseksi ton mainostilan.
Firma Sheriffi-purkan taustalla on 2006 perustettu Enemy Of Suck, jonka taustalla on mm. mainosalalla toiminut Pauli Waroma. Kaveri on syntynyt 1978 ja snoukkamiehiä eli 100% varmuudella Kimin tuttu. Olisinhan mä voinut nää kaivaa jo aiemminkin mutta silloin laiskotti No, ehkä jotain muutakin oli asia askarruttanut...Joko ton lafkan omistajilla on tolkuttomasti rahaa tai ovat Räikkösen kavereita, jotka saavat käytännössä ilmaiseksi ton mainostilan.
http://blog-do-ico.blogspot.com/2009/10/com-quem-sera.htmlBesides defining both WDC and WCC, Interlagos showed that the second McLaren Cockpit is as open as ever. The team talked to Rubens Barrichello in the beginning of the GP week, but the Brazilian already signed to Williams. After the race he thrown a clue when he said he was "surprised with some things that happened this week", when commenting about his future. In fact, no one expected McLaren to arrive at this point in time searching for a team mate for Lewis Hamilton.
The truth is something happened to stall negotiations with Kimi Raikkonen. There are a thousand theories to explain that, but it´s hard to evaluate their relation to reality. The most interesting appeared through a German journo: the Finn would receive US$ 50 million from Ferrari/Santander for breaking the contract, but the deal foresees payment of only US$ 20 million in case he defends another outfit next year. Thus, Raikkonen is asking for a US$ 30 million salary to race for McLaren (or Toyota), an unthinkable amount considering the current economical situation in F1. A (rich) sabbatical year is a possibility he is already considering.
At McLaren, after getting the no-go from the Brazilian, the strong silver men started to talk to the same Nick Heidfeld to whom they turned their backs in 2001. "He is underestimated", said Martin Whitmarsh at the Brazilian GP weekend. "He beates his team mates for 10 years now", melted Norbert Haug.
His profile is meant to fit with what Lewis Hamilton wants in the other garage: an experienced, low-profile team mate for an easy relationship and one who Hamilton considers beatable without many problems. A judgement that wouldn´t apply to Nico Rosberg. With discretion, the Williams German driver let through in Interlagos that his fate is Brawn GP - but he wished to go to McLaren.
By the way things are looking, Hamilton´s word will be decisive in the final choice. It´s worth keeping an eye on this drama (and forget about the possibility of Button partnering Hamilton. He will sign with Brawn and the rumours are only to raise his stock price with Ross). Raikkonen could still sign with McLaren, but the odds are considerably low now. Beisdes Heidfeld, Adrian Sutil and even Kovalainen staying are possibilities.
To me, any of these three choices aren´t up to par with what McLaren should have. Even still if you consider arch-rival Ferrari´s duo for 2010.
Näköjään ensimmäinen suomalainen sponsori Kimillä sitten DNA-aikojen.
MTV3Näköjään ensimmäinen suomalainen sponsori Kimillä sitten DNA-aikojen.
Niin joo. Tuskin näissä parissa viimeisessä sopimuksessa on rahaa kovin paljon liikkunut, ainakaan tässä Sheriffi-sopimuksessa.
Says who??? On Eki tainnut kuunnella espanjalaislehdistön propagandaa aivan liian kauan. Varmaan on eroa työtavassa ja kiinnostuksessa mennä asioissa mutteri-tasolle mutta kuka näitä pystyy oikeasti vertaamaan. Kyllä ne Schuminkin kyvyt taisi olla aika pitkälti myytti.F1-sarjassa on vain yksi kuljettaja, joka on tässä suhteessa selvästi Kimin edellä ja hän on Fernando Alonso.
Ekihän noin tuossa näyttää sanovan.Says who???
Veikkaan, että kuskien kanssa varikolla työskennelleillä on jonkin verran käsitystä, joten jos joku pystyy sanomaan, niin he. Tietenkin vain niiden osalta, joista on kokemusta. Mutta tuskinpa nuo hirvittävästi julkisuudessa ketään kuskeja haukkumaankaan menee, joten aika lailla sisäpiiritiedoksi taitaa jäädä.On Eki tainnut kuunnella espanjalaislehdistön propagandaa aivan liian kauan. Varmaan on eroa työtavassa ja kiinnostuksessa mennä asioissa mutteri-tasolle mutta kuka näitä pystyy oikeasti vertaamaan. Kyllä ne Schuminkin kyvyt taisi olla aika pitkälti myytti.
Näitä kun tarpeeksi toitotetaan nimenomaan fanien ja toimittajien taholta, niin totuudeksihan ne muuttuu Erkki F1-analyytikollakin. Mielenkiintoista dualismia espanjalaisittain on se, miten maailman paras autonkehittäjä ajaa nyt lopulta sarjan heikoimmalla autolla. Luulisi, että mies olisi jättänyt Renaultin henkilökohtaisella panoksellaan edes toiseksi huonoimmaksi, ennen siirtoa toisiin maisemiin.Says who??? On Eki tainnut kuunnella espanjalaislehdistön propagandaa aivan liian kauan. Varmaan on eroa työtavassa ja kiinnostuksessa mennä asioissa mutteri-tasolle mutta kuka näitä pystyy oikeasti vertaamaan. Kyllä ne Schuminkin kyvyt taisi olla aika pitkälti myytti.
Koska samaa paikkaa kärkkyvät ainakin Kimi, Heikki, Hedifeld, ehkä Nico ja mahdollisesti myös Sutil (ties vaikka joku muukin vielä), niin ei noiden kuskien taholta taida mitään varmistuksia tulla kunnes McLarenin paikka on mennyt. Ja muut tallit odottavat vuoroaan. (Paitsi Toyota, joka odottaa johtokunnan kokousta.)Se, että sopimusjulkistukset monien tallien kohdalla venyvät venymistään antaa toivoa Räikkösen jatkon suhteen. Ei ole vielä kiirettä tehdä ota tai jätä tyyppistä päätöstä sopimuksesta, kun niin iso osa talleista jättää kuljettajien vahvistuksen marraskuun puolelle.
Niin, tuntuu siltä että jos Kimin osalta ratkaisut olisi jo tehty, alkaisi muidenkin kuskien paikat selviämään. Vaan ei, koko homma on jumissa. Kubican paikka sentään selvisi, mutta ei siitäkään isoa numeroa tehty. Se on edelleen McLaren ja Brawn paikat (ja ilmeisesti siis Kimi) kun pitävät koko muuta rulettia vielä pyörimässä.Se, että sopimusjulkistukset monien tallien kohdalla venyvät venymistään antaa toivoa Räikkösen jatkon suhteen. Ei ole vielä kiirettä tehdä ota tai jätä tyyppistä päätöstä sopimuksesta, kun niin iso osa talleista jättää kuljettajien vahvistuksen marraskuun puolelle.
^No itseasiassa vaikka kuinka monella kuskilla voi jo olla sopimus, mutta ne julkaistaan vasta Abu Dhabin jälkeen tai viikonloppuna. Näin voi olla myös Kimin kohdalla.
Mitenkähän sen Schumin olisi ne taidot sitten pitänyt todistaa kun ei noi lukuisat maailmanmestaruudet näköjään sulle riittäneet?Says who??? On Eki tainnut kuunnella espanjalaislehdistön propagandaa aivan liian kauan. Varmaan on eroa työtavassa ja kiinnostuksessa mennä asioissa mutteri-tasolle mutta kuka näitä pystyy oikeasti vertaamaan. Kyllä ne Schuminkin kyvyt taisi olla aika pitkälti myytti.