nauttimisen kanssa vähän niin ja näin. Huhu kertoo, että Kimin peruuttaessa tärkeät soratestit - syynä on selkäkivut. Vanha vaiva - oletan - sitten äityi pahaksi ralliryskeessä. Nuo ovat sellaisia maalailuja, että voivat pahimmillaan tyssätä ralliuran siihen. Mitään suoraa tietoa asiasta ei kuitenkaan julkisuudessa liene.Antakaa nyt miehen nauttia rallista. Ei se enää haikaile Formuloihin. Paskat ja katkerat piirit ja surkeat radat verrattuna täysin uuteen kokemukseen.
Et saa skannattua tänne?Tän päivän Hesarissa on Sitikalta koko sivun onnentoivotus Kimille, menee arkistoon.
Kyllähän tuo on kuin valioliigassa - jos valmentajalle annetaan luottamuslause - se tarkoittaa, että luottamuksen mittaaminen on käynyt ajankohtaiseksi."Red Bullin omistaja Dietrich Mateschitz kiistää sitkeät huhut, joiden mukaan Kimi Räikkösellä olisi paikka tallissa, mikä hän haluaa palata vuoden päästä formula ykkösiin."
http://www.hs.fi/urheilu/formula1/artikkeli/Red+Bull-pomo+ei+pidä+paikkaa+Räikköselle/1135253355452
Motivaatio ensin kuntoon ja katotaan sitten uudestaan :doubtful:
Itsekin tulkitsin tilanteen juuri noin. Kyllähän ajavalle kuljettajalle täytyy suoda työrauha. Melko surkeaa johtamista olisi jos jo tässä vaiheessa, ennen kauden alkua, alettaisiin möläyttelemään, että tottakai Kimi ajaa ensi kaudella.Kyllähän tuo on kuin valioliigassa - jos valmentajalle annetaan luottamuslause - se tarkoittaa, että luottamuksen mittaaminen on käynyt ajankohtaiseksi.
Jos Webberin asemaa halutaan rahoittaa - se tarkoittaa, että Kimi kiinnostaa, mutta sen pohtimisella ei haluta häiritä nyt kiinnitettyä kuskia.
Eli minä lukisin tuon päinvastoin niin, että Kimi on otettu jo nyt puheenaiheeksi. Ehkä jopa keskusteluja/sopimusasioita halutaan pitää julkisuudelta piilossa. Tuskin RB nyt sanoisi kauden vielä tässä vaiheessa, että Kimi tulee talliin 2011. Mutta, että kieltää sen...
Kuten yleensäkin näissä jutuissa, puheenaiheeksi Kimin on ottanut luultavimmin toimittaja, joka on asiasta Mateschitziltä kysynyt. Eihän asiaa ole mistään muusta syystä tarvetta edes ottaa julkisuudessa esiin juuri nyt. Keskustelut ja sopimusasiat käydään aina julkisuudelta piilossa.Eli minä lukisin tuon päinvastoin niin, että Kimi on otettu jo nyt puheenaiheeksi. Ehkä jopa keskusteluja/sopimusasioita halutaan pitää julkisuudelta piilossa.
Eikö se ole kuitenkin epäreilua, että toimittaja saa päättää milloin valmentajan luottamuksen mittaaninen käy ajankohtaiseksi.Kyllähän tuo on kuin valioliigassa - jos valmentajalle annetaan luottamuslause - se tarkoittaa, että luottamuksen mittaaminen on käynyt ajankohtaiseksi.
No itseasiassa Mateschitz itse sanoi tässä taannoin, että Kimi vuonna 2011 Red Bullilla olisi erittäin kiinnostava ajatus. Itse jo tuolloin ihmettelin lausuntoa kun olemassa olevat kuskit ovat aloittamassa kautta. Nyt oli sitten ilmeisesti tästä lausunnostakin johtuen tohinaa asian ympärillä jo liikaa joten Webberin työrauhan puolesta oli jokin tiedotus annettava.Kuten yleensäkin näissä jutuissa, puheenaiheeksi Kimin on ottanut luultavimmin toimittaja, joka on asiasta Mateschitziltä kysynyt. Eihän asiaa ole mistään muusta syystä tarvetta edes ottaa julkisuudessa esiin juuri nyt. Keskustelut ja sopimusasiat käydään aina julkisuudelta piilossa.
Harvemmin toimittaja itse kovin älykkääksi heittäytyy saati tutkivaksi journalistiksi. Pulizeria siis tuskin jaossa. Jos pelit menee hyvin, yleinen mielipide on valmentajan takana niin eipä toimittaja sitä luottamusta saa mitattavaksi. Eli virran mukana, markkinataloutta ja niin päin pois.Eikö se ole kuitenkin epäreilua, että toimittaja saa päättää milloin valmentajan luottamuksen mittaaninen käy ajankohtaiseksi.
Ettei vaan olisi ollut toimittajan kysymänä tuolloinkin? Kimi vuonna 2011 ihan missä tahansa toki on kiinnostava ajatus, sitähän ei käy kiistäminen. Ja kun Webberin sopimus kerran päättyy tähän kauteen, niin asiasta kyselijöitä varmasti riittää.No itseasiassa Mateschitz itse sanoi tässä taannoin, että Kimi vuonna 2011 Red Bullilla olisi erittäin kiinnostava ajatus.
Tuskin sentään. Kuolema korjaa (univelat ja) selkäkivutKyllähän siinä ryskeessä ja vauhdissa voi vanhatkin selkävaivat äityä pahimmillaan melkoisiksi kivuiksi joten onhan se hyvä ottaa pientä lepoa. Toivottavasti ei kuitenkaan vaiva muodostu pitkäaikaiseksi.:dunno:
1 J. M. Fangio
2 M. Schumacher
3 N. Farina
4 J. Clark
5 A. Prost
6 A. Ascari
7 A. Senna
8 K. Räikkönen
9 J. Stewart
10 F. Alonso
Jos on, niin silloinhan Kimi saattaa hyvinkin noiden laskumetodien perusteella olla nyt jopa ykkönen, kun on mestaruudenkin hoitanut sen jälkeen :thumbup:Tehty tuo tutkimus kesäkuussa 2006 ilmeisesti?