Jos täälä on se sama idiootti paikalla joka noita juttuja tuolla pilailee niin en vastaa seurauksista! Näyttää turhautuminen Kimi-hypeen olevan aika kova.
Minä se olin. No en :alppu:
Vakavasti puhuen.. Mielenkiintoiselta vaikuttaa nämä tallispekulaatiot Kimin osalta. Red Bullilla toitotetaan, että Webber jatkaa tallissa. Sitten Webber sanoo, että siirto muualle on mahdollinen. Tällöin Red Bullilla paikka olisi vapaana.
Toinen mahdollinen paikka olisi Mercedeksellä, jos Schumi päättäisi lopettaa kokonaan. En kuitenkaan usko, että Schumi nyt lopettaisi. Herra itse puhui kolmen vuoden projektista, joten tuskin Mercedeksellä tilaa Kimille on. Sanoo lehdet mitä sanoo.
En kyllä tiedä, että toivonko Kimin paluuta. Joo, olen Kimi-fani. Toki Kimin paluu toisi lisäväriä sarjaan, mutta en toivo, enkä usko että Kimi menisi talliin, jossa ei olisi mahdollisuutta menestyä. Ainoa realistinen mahdollisuus olisi siis Red Bullilla, mutta aika näyttää.
Kimi kyllä tuo lisäväriä sarjaan ja on Schumin lisäksi ainoa, jota olen Häkkisen jälkeen avoimesti fanittanut.