Huvittava kommentti kaiken kaikkiaan tuo Renu-pomon kommentti. Eiköhän tuo nyt ole aika luonnollista, että olisi hyvä tavata ja rupatella asioista jos meinaa sopparia tehdä. Tuskin Kimi itsekkään haluaisi tehdä sopimusta siten, ettei näkisi ja kuulisi Bollierin vakuutteluita ja käydä tehtaalla yms.
Eli siis täyttä paskaa suoltaa koko sälli sen minkä kerkeää vain mainosmielessä. Mut eipä siinä, kuten sanottu, myös Kimi hyötyy näistä huhuista. Taitaa olla kaiken kaikkiaan kuumin nimi sekä ralli, että formula puolella, ellei jopa koko moottoriurheilupiireissä
Eli luultavasti Robertsonit tiesi mistä miehestä on kyse, pirautetaanpa sille ja siitähän se rumpa sit lähti :ahem:
Toinen mikä huvittaa on nuo Helmutin kommentit. Siis heppuhan juttelee ihan höpöjä. Hyvin pyyhki kaiken kaikkiaan RB:lläkin alkuun ykkösissä. Olisko pitänyt ensimmäisen kauden jälkeen lopettaa ku näkyvyyttä tuli lähinnä hajoavissa kotteroissa ja parissa hassussa pistesijassa? Tai viimeistään vuoden 2008 jälkeen ku emo jäi jopa TR:n jalkoihin.
Siis sylki tuo kuumaverisille hörhöille median välityksellä uskomatonta paskaa suuhun ja valitettavasti suurelta osin ne useille menee läpi :nope: Mut olishan se ihan näppärää jos neuvonantajalla olisi edes vähän tilannetajua. Eihän tuollanen mussutus tuo ku lähinnä huonoa mainetta itse miehelle, noin niinku ammattilaismielessä. Kertoo lähinnä, ettei heppu joko tiedä rallista mitään tai ei ainakaan tiedä siitä mitä ralleissa on tapahtunut. Tai edes sitä minkä boostin Kimi yleensäkkin on jo lajille tuonut. Sen on jopa FIA pomo Todt kertonut(toki ilmeinen Kimi fani kyseessä) mut luulisi edes vähän sen verran kokeneempaa ja tietävämpää kaveria peesailevan, eikä päästelis ihan mitä sattuu suustaan mut ei. Minä suuri Helmut, tietoa tulee, olen puhunut, ugh, Kimi ei hyvä, stop sopimus :yuck: