Kimi Räikkönen - Aikansa paras?

• Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Razor

Well-known member
Kakkosvaihtoehto on selvästi paikka Red Bullilla Webberin tilalla. :D

ohjeah

Well-known member
Saattaahan siellä vielä joku F1-vaihtoehto olla varalla hautumassa, mutta aika vähän kyllä riittää enää itsellä siihen uskoa. Eipä tuolla mahdollisia tallejakaan enää kovin montaa ole. Mutta mistäpä sitä toisaalta tietää, mitä kulissien takana suunnitellaan. Melkoinen pommi tuo ainakin olisi.

Mielenkiintoista kyllä nähdä mihin mies päätyy, jos ei rallissa jatka eikä formuloihin palaa. Jos jatko rallissa ei toteudu, niin taitaa myös Kimin haave menestymisestä rallissa jäädä sitten siihen, koska tuskinpa sieltä tulevaisuudessakaan sopivaa paikkaa löytyy. Periaatteessa ensi kausi saattaa taas olla opetteluvuosi jonkun uuden sarjan parissa..

nordic man

Well-known member
Mikä siinä Kimissä saa porukat niin vihaiseksi?
Katselin mtv-3:n kommenttiosastoa (ok, tiesin että trollaus on kovaa, mutta silti) ja ihmettelen että mikä ihmisiä vaivaa.

Mitä Kimi on tehnyt ansaitakseen kaiken sen vihan?

Melko naurettavaa, onneksi kaveri itse on sen verran viisas, että tekee mitä itse haluaa, eikä mitä hänen halutaan tekevän.

Haters gonna hate- niinkuin siinä meemissä sanotaan.:D

ohjeah

Well-known member
Katselin mtv-3:n kommenttiosastoa (ok, tiesin että trollaus on kovaa, mutta silti) ja ihmettelen että mikä ihmisiä vaivaa.

Melko naurettavaa, onneksi kaveri itse on sen verran viisas, että tekee mitä itse haluaa, eikä mitä hänen halutaan tekevän.

Haters gonna hate- niinkuin siinä meemissä sanotaan.:D
MTV3:n kommenttiosastoa ei kyllä juuri kannata lukea missään tilanteessa. Saa joka kerta ainoastaan verenpaineen nousemaan. Oli sitten uutisen aiheena Kimi tai kuka tahansa muu, niin ei siellä kommenteissa koskaan juuri muuta ole kuin haukkumista ja muuta negatiivista kakkaa. Kai suomalaiset on vaan niin kateellista kansaa tai jotain.. :nope:

nordic man

Well-known member
MTV3:n kommenttiosastoa ei kyllä juuri kannata lukea missään tilanteessa. Saa joka kerta ainoastaan verenpaineen nousemaan. Oli sitten uutisen aiheena Kimi tai kuka tahansa muu, niin ei siellä kommenteissa koskaan juuri muuta ole kuin haukkumista ja muuta negatiivista kakkaa. Kai suomalaiset on vaan niin kateellista kansaa tai jotain.. :nope:
Oj- eli päällikkö itse saa kanssa todella paljon kuraa siellä :D

Harmi kun ensi vuonna on suuri osa kisoista rallissa ja formuloissa päällekkäin, niin kokemuksen keruu rallista ja "päivätyö" formuloissa ei onnistu.

Se olisi aikas unelmalinjaa muutenkin, saataisiin suosikki molempiin lajeihin :D

ohjeah

Well-known member

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eipä noita Kiminkään lausuntoja minään absoluuttisena totuutena kannata pitää. Silloin kun alkoi huhuja pyöriä Ferrari-potkuista, niin sanoi muistaakseni pitkään, että ajaa Ferrarilla sopimuksesa loppuun asti, mutta mitenpä kävikään..
Kimi sanoi, että hänellä on sopimus Ferrarin kanssa ja kunnioittaa sitä. (toki voin muistaa väärin tämänkin, en jaksa kaivella)

anoni

Well-known member

Tunnustan että itsekkin kommentteja luen ja vieläpä joskus vastaankin sinne. En tiedä millainen sensuuri heillä on, mutta tuntuu että ainakin omat kommentit poistuvat palstalta aika nopeasti. Eilenkin muistutin Schwarzin kommentti ketjussa että saavuttihan Kimi sentään yhden pohja-ajan ensimmäisenä F1 mestarina, joka jää tilastoihin. Nyt en ainakaan itse löydä kommenttia enään mistään. Ilmoitteleekohan joku Kimi vihaaja noista Kimi myönteisistä kommenteista tuolla ilmoita napilla vai onko Alma Medialla vain muuten jotain Kimiä vastaan?

Eli ihmiset eivät välttämättä ole noin paljon Kimiä vastaan mitä näyttää:cool:

Kakenstain

Wololo
Itse lopetin Kimin kannustamisen kun meni Ferrarille, sillä natiaisena yliuskollisena Häkkisfanina Ferrari oli päävihollinen numero 1 ja siitä asti olen tallia vihannut.

En ole kuitenkaan rölläämiseen sortunut. Näiden Kimitrollien jutun taso on suunnilleen samaa mitä APaksun Kovalaistoikissa tai Carterin Lotustoikissa

MS12

Well-known member
Jos kirjoittaa kriittisesti Kimin mahdollisuuksista palata F1-sarjaan, ei tarkoita Kimin vihaamista.

raka75

Well-known member
Uuden Vauhdin Maailma-lehden mukaan Kimi perustaa Motocross-teamin MM-sarjaan.

anoni

Well-known member
Uuden Vauhdin Maailma-lehden mukaan Kimi perustaa Motocross-teamin MM-sarjaan.
Iltalehden jutussa aiheesta Kuvaja sanoo:" Asia on vielä täysin alkutekijöissään. Meiltä on kysytty kiinnostusta, ja asiasta on ollut puhetta, mutta mitään konkreettista ei ole vielä tapahtunut"

Boldattu mielenkiintoisin kohta. Ei varmasti ole ainut yhteyden otto Kimin suuntaa, josko hän tulisi johonkin projektiin mukaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.