Kuten joku jo totesi, mitäs te pillitätte muiden ketjuissa. Ole sinäkin valittamatta Baharista Lotus kiista -ketjussa, jos Bahar ei miellytä! Vaikka itteänikin jyrppii koko ukkoEn tajua miks näitten ihmisten jotka ovat kimille katkeria pitää tulla edes kyyneliään valuttamaan tähän topic ? Noh mutta pitäähän sydän purkaa kun on huono olla. Taitaa kimille joku euro jäädä käteenkii tästäkii reissusta ! Harrastaa ja silti tulee kultakolikoita tilille
näin on väitettyEikös Kimin aivoarkitehtuuri ollut valtti juuri kimpassa ajamiseen. Ajan, paikan, liikeratojen 3D hahmottamisessa poikkeuksellinen kyky, kerrottiin.
Niin oli. Sitähän mä oon aina sanonu, että Kimi on maksukuski rallissa ja Alonso formuloissa. Selväähän tämä on.Kyllähän Kimi oli sitä jo viime vuonna.
Se oli outoa tosiaan. Jotenkin jo 2007 kauden ihan alussa, jopa talviteisteissä, tuli tunne että kaveri on jotenkin muuttunut. Voi kyllä olla että se muutos tapahtui hieman huomaamattomammin jo 2006 aikana. Joka tapauksessa, Ferrarilla Kimi ei koskaan vaikuttanut siltä samalta tyypiltä kuin McLarenilla. Paitsi ehkä juuri 2009 lopussa. Mikä lie syynä. Auto, renkaat, psykologia?Kimi Ferrarilla on kyllä jännä tapaus. Jostain syystä radalla vaikutti olevan ihan eri Kimi kuin Mclaren -aikoina, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ehkä autoa ei vain saatu sopimaan Kimille. Lisäsekoituksen soppaan tuo Massan loukkaantuminen, jonka jälkeen Kimissä oli taas sitä vanhaa Mclaren -aikojen Räikköstä.
Sillä erolla, että Kimi ei tällä hetkellä ajaisi missään sarjassa (kun formulat ei kuulema kiinnosta), mutta Alonso porskuttaa vaan formulaaNiin oli. Sitähän mä oon aina sanonu, että Kimi on maksukuski rallissa ja Alonso formuloissa. Selväähän tämä on.
Kieltämättä hiukan porskuttamiselta näyttää touhu toistaiseksi. Ehkä ne organisointi- ja suunnittelukyvyt palautuu jossain vaiheessa ja Ferrari nousee liukuun.Sillä erolla, että Kimi ei tällä hetkellä ajaisi missään sarjassa (kun formulat ei kuulema kiinnosta), mutta Alonso porskuttaa vaan formulaa
Ehkä Scuderia on vain niin sekaisin Kimin jäljiltä, että jopa Alonsolta kestää vuosia korjata kaoottinen tilanne ja henkinen niskalenkki.Kieltämättä hiukan porskuttamiselta näyttää touhu toistaiseksi. Ehkä ne organisointi- ja suunnittelukyvyt palautuu jossain vaiheessa ja Ferrari nousee liukuun.
Tai alkoholi-ongelma.Voihan se olla, että teknisellä ja johdossa on motivaatio-ongelma.
No kun Schumi ei itse siihen pystynyt, niin palkattiin Kimi hoitamaan homma. Luulivat sittemmin saman kaavan onnistuvan uudelleen, mutta niin tapahtui että niin ei tapahtunut.Kimi pääsi ekalla kaudellaan mm ykköseksi schumin kehittämällä autolla.
Jotain 5 MM:ää Ferrarilla Schumi vei. Saikin jo riittääNo kun Schumi ei itse siihen pystynyt, niin palkattiin Kimi hoitamaan homma. Luulivat sittemmin saman kaavan onnistuvan uudelleen, mutta niin tapahtui että niin ei tapahtunut.