Poistettu jäsen 5082
Guest
On ihan asiallista tasoa jos mietitään, että olisi top-3 tiimistä vapautumassa paikka johon pyrkiä. Mutta jos tonne keskikastiin menossa niin kyllä tosta joutuu alle 10 miltsin tiputtamaan ennenkun pääsee edes neuvottelupöytään.
Kimin aikana palkat oli vormuloissa kovemmat, nyt on palkkataso pudonnut, joka kannattaa ottaa huomioon. Toinen mikä laskee tai pitäisi laskea Kimin palkkaa on kahden vuoden ajamattomuus formuloissa. Asiat jotka taas pitää Kimin arvoa yllä ovat mainosvalttina käyttäminen, sponsoritukien nostaminen sekä rallin ja muiden ajotaitoa ylläpitävien lajien "harrastaminen" tänä aikana. Kuinka paljon kukakin mitäkin asiaa arvostaa ja ajattelee on sitten taas oma juttunsa.
Jos Kimillä olisi vaikka yksi testi alla tällä kaudella nykyisellä F1 autoilla, voisi tuo 15 miljoonan hintalappu olla jopa täysin kilpailukykyinen, vaan eipä ole konkreettista näyttöä vielä. Noh, huhut on huhuja ja Robertsonien managerointi on sen verran tasokasta, että kyllä siellä tiedetään millä hinnoilla neuvotteluihin lähdetään...
Kimin aikana palkat oli vormuloissa kovemmat, nyt on palkkataso pudonnut, joka kannattaa ottaa huomioon. Toinen mikä laskee tai pitäisi laskea Kimin palkkaa on kahden vuoden ajamattomuus formuloissa. Asiat jotka taas pitää Kimin arvoa yllä ovat mainosvalttina käyttäminen, sponsoritukien nostaminen sekä rallin ja muiden ajotaitoa ylläpitävien lajien "harrastaminen" tänä aikana. Kuinka paljon kukakin mitäkin asiaa arvostaa ja ajattelee on sitten taas oma juttunsa.
Jos Kimillä olisi vaikka yksi testi alla tällä kaudella nykyisellä F1 autoilla, voisi tuo 15 miljoonan hintalappu olla jopa täysin kilpailukykyinen, vaan eipä ole konkreettista näyttöä vielä. Noh, huhut on huhuja ja Robertsonien managerointi on sen verran tasokasta, että kyllä siellä tiedetään millä hinnoilla neuvotteluihin lähdetään...