Ratakohtaisia tai ei, niin tietyt tiimit pistivät kulmat niin perseelleen, että gummit eivät kestäneet. Toisilla oli vielä renkaat asennettuna väärinpäin ja paineetkin pielessä.Camber kulmat on ratakohtaisia. Try again.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/14699837Pirelli's recommended maximum camber is four degrees but Newey revealed that the camber on the Red Bulls had been "just a hair over four, four and an eighth, or something, just a tiny bit over".
Newey added: "Obviously if we had known there was a safety concern about it, we wouldn't have done it.
Pirellin sanelemat camber-rajoitukset otettiin käyttöön viime kaudella Span kisan jälkeen. Sitä ennen Pirelli antoi suosituksia, mutta Span episodin jälkeen FIA teki niiden noudattamisesta pakollista. Spassa Red Bull kinusi lupaa vaihtaa renkaat aika-ajon ja kisan välissä, kun olivat laittaneet camberia niin paljon että pelkäsivät ettei aika-ajossa käytetty rengas enää kestä 2-3 kierrosta kisan alussa.Nyt jumalauta! Sä sanot Red Bullin käyttäneen isoja camber kulmia,joista rengasrikot aiheutuivat. Monta rengasrikkoa Red Bullilla? Saisko vastauksen?
Voittihan se Intiassakin.Ens kaudella Räikkösel on syytä parantaa aika-ajojaan mikäli meinaa Alonson lyödä.
Kuka ranskis, Grosjean?Vetääkö Kimi permanee daijuun vielä ennen kuin kausi päättyy? Jää nähtäväksi. Veikkaan kuitenkin ettei ranskis uskalla olla lähellä kun Kimi ottaa kuppia.
Veikkaan ranskanleipää, tuskin ranskalainen peruna.Kuka ranskis, Grosjean?
takajarrut kuumeni ja renkaat "sulivat" ainakin alussa,eka stintti lyheni vissiin reilusti ja eka stoppi venyi kun putsasivat/korjasivat/säätivät. Sitten pirntä venäläistä rulettia lopussa, mutta kuten jo tiedetään, loppu renkaat kesken.Miten muuten Grosjean pääsi Kimin edelle? (En siis tarkoita sitä varsinaista ohitusta vaan ihan ylipäänsä). Ihan uskomatonta kun Kimillä nyt ei mitään radikaaleja ongelmia ollut ja lähtöruuduissa oli kuitenkin 11 sijaa eroa. Katsoin vain koosteen, niin en sitten tiedä, jäikö jotain olennaista näkemättä?
No huh, kannatti jankata Nimittäin jos olisi ollut ranskis, kuuluisi se puheesta. Sitä aksenttia ei voi peittää ei sitten millään.Permane on sen verran merkittävä henkilö, että googlella on vaikeuksia löytää tietoja hänestä. Mutta tuon mukaan on britti:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Permane
Pehmeämmillä renkailla. Mutta autot muuttuvat paljon, kenelle sopivat ja kenelle ei jne.Voittihan se Intiassakin.
Suurin syy on renkaiden loppuminen lopussa. Alussa molemmat ajoi samaa vauhtia ruuhkassa, eikä ero venynyt Grosjeaniin nähden suureksi. Ekojen pysähdysten jälkeen Grossu oli 8 sekunttia perässä, välissä tais olla pelkästään Alonso. Kimi nosti eron 14 sekunttiin kun Hulkki meni edestä varikolle. Sitten alkoi hiipuminen renkaiden vuoksi.Miten muuten Grosjean pääsi Kimin edelle? (En siis tarkoita sitä varsinaista ohitusta vaan ihan ylipäänsä). Ihan uskomatonta kun Kimillä nyt ei mitään radikaaleja ongelmia ollut ja lähtöruuduissa oli kuitenkin 11 sijaa eroa. Katsoin vain koosteen, niin en sitten tiedä, jäikö jotain olennaista näkemättä?
Eli Grosjean on pystynyt ajamaan suhteessa paremmin kun otetaan huomioon vauhti ja renkaiden kuluminen?Suurin syy on renkaiden loppuminen lopussa. Alussa molemmat ajoi samaa vauhtia ruuhkassa, eikä ero venynyt Grosjeaniin nähden suureksi. Ekojen pysähdysten jälkeen Grossu oli 8 sekunttia perässä, välissä tais olla pelkästään Alonso. Kimi nosti eron 14 sekunttiin kun Hulkki meni edestä varikolle. Sitten alkoi hiipuminen renkaiden vuoksi.
Intian kisassa todella merkittävästi paremmin.Eli Grosjean on pystynyt ajamaan suhteessa paremmin kun otetaan huomioon vauhti ja renkaiden kuluminen?