Teitä hämää se, että Räikkönen on pitänyt Lotusta tasaisesti kärjen tuntumassa. Jos siellä olisi ollut Grosjeanin rinnalla vaikkapa joku Liuzzi, olisi käsityksenne täysin erilainen. Ei siis ollut tarkoitus sanoa mitenkään pahalla mutta olen aika varma siitä, että Kimi olisi Sauberilla ja Williamsilla voittanut jo parikin kisaa tänä vuonna.
Hämääkös sinua, että esimerkiksi Hamiltonin vauhti alkukaudesta oli loistavaa, jolloin Button oli ihan surkea. Eikä tällöinkään kukaan puhunut, että McLaren on hitaampi kuin Force India. Vaikea siis sanoa, olisiko Sauber tai Williams edes istunut Kimin käteen, jolloin tulokset olisivat voineet olla huonompia kuin Lotuksella. Aika ylimielistä puhetta minusta tuollainen. Tällä hetkellä myös Webberin meno on ollut tahmeaa ja täällä puhutaan, että RB on nopeampi kuin Lotus. Eniten minua huvittkin, kun Calvin rankkaa Lotuksen huonommaksi kuin RB, vaikka Vettel ja Räikkönen taistelevat samoista sijoista....
Itse uskon, että JOS Sauber istuisi Räikkösen käteen, podiumia olisi enemmän kuin Perezillä, mutta en niinkään usko että voittoja olisi. Tämäkin kisa Perezillä oli loistava, joten vaikea nähdä Räikköstä eilenkään voittajana Sauberilla. Varsinkin kun Sauberin ja Räikkösen heikommat osa-alueet molemmilla on aika-ajot, jolloin ei tueta toinen toista.
Se, että joku asiantuntija rankkaa Sauberin parhaaksi autoksi, ei minusta tee vielä parasta autoa. Näitä mielipiteitä kun tuntuu näillä olevan jos jonkinlaista. Oma mielipiteeni on, että yhtä ja nopeinta autoa ei tällä kaudella ole ollut. Joissakin kisoissa Sauber on saattanut ollakin se nopein, mutta heikot lähtöruudut ovat vieneet sen voiton pois.