Kimi Räikkönen tyhjensi nakkikojun

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Tunnet henkilökohtaisesti? Vitut. Varma tieto.
Mainittiinko uutisessa, monesta makkarasta oli kyse ja paljon oli seurueessa henkilöitä? Kunhan seiska taas repii lööppiä, jota paskakansa kuolaa.

Alonso fakittelua voittajalle kehutaan kilpaa kunnon karpaasikäytökseksi :eek::eek::eek:

Kimi on oikeasti poikkeuksellisen rento ja ennenkaikkea reilu kaveri tuollaisen statuksen omaavaksi. Mutta samapa tuo on jatkaa, kun vihaajat saavat virtaa teki missä tilanteessa miten tahansa.
Huomaatko jotain outoa viestissäsi? Heh. Syytät toki minua aivan aiheesta, etten tunne Kimiä. Heti perään esität Kimin parasta frendiä :D

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Huomaatko jotain outoa viestissäsi? Heh. Syytät toki minua aivan aiheesta, etten tunne Kimiä. Heti perään esität Kimin parasta frendiä :D
Sam on ollut Kimin kanssa leikkikoulussa. Ei tosin samassa leikkikoulussa, saati sitten samaan aikaan. Mutta silti.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Jos vain ostetaan seurueelle saunamakkarat, kysytään että olisiko muutama lenkki myydä, ei ilmoiteta ostavansa kaikkea. Jälkimmäinen on leveilyä.

-Edit- Lisätään nyt varmuuden vuoksi mielestäni.
Jos rahaa on niin sitä käytetään. Miten muuten me taantumasta toivutaan? ;) Voisko olla enempää Non-news koko juttu.

WebSlave

Trackman
Jos rahaa on niin sitä käytetään. Miten muuten me taantumasta toivutaan? ;) Voisko olla enempää Non-news koko juttu.
Tietty, jos ei katso sellaista käsitettä kuin leveily olevan olemassakaan. "Uutisena" tuo tietysti olisi alunperinkin kuulunut F1-Vapaalle (joten siirsin sinne).

Mutta mokasi siinä myyjäkin. Olisi pitänyt mainita, ettei tämä ole mikään elintarvikekioski, vaan grilli, ja olisi vielä muitakin syöjiä tuossa jonossa, että jätetään niillekin, jos sattuisivat makkaraa haluamaan.

Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Tietty, jos ei katso sellaista käsitettä kuin leveily olevan olemassakaan. "Uutisena" tuo tietysti olisi alunperinkin kuulunut F1-Vapaalle.

Mutta mokasi siinä myyjäkin. Olisi pitänyt mainita, ettei tämä ole mikään elintarvikekioski, vaan grilli, ja olisi vielä muitakin syöjiä tuossa jonossa, että jätetään niillekin, jos sattuisivat makkaraa haluamaan.
Mitä hiton leveilyä? Iso porukka, nälkä ja rahaa ostaa kiskalta helvetisti safkaa. Whats the problem?

WebSlave

Trackman
Mitä hiton leveilyä? Iso porukka, nälkä ja rahaa ostaa kiskalta helvetisti safkaa. Whats the problem?
Seurueen kokoa ei kerrottu. Se kerrottiin, että Kimi "ilmoitti heti ostavansa kojun kaikki makkarat" ja että "ilmoitti ostavansa myös kaikki kylmäkaapissa olevat tuotteet". Se on tarpeetonta, olisi vain ilmoittanut paljonko tarvitsee. Ja yleensäkin se, että ostaa aterioita tarjoavasta firmasta näiden raaka-aineita. Ei kai kukaan mene ravintolaankaan tyyliin "ostan teidän kaikki härän sisäfileet kylmästä".

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Seurueen kokoa ei kerrottu. Se kerrottiin, että Kimi "ilmoitti heti ostavansa kojun kaikki makkarat" ja että "ilmoitti ostavansa myös kaikki kylmäkaapissa olevat tuotteet". Se on tarpeetonta, olisi vain ilmoittanut paljonko tarvitsee. Ja yleensäkin se, että ostaa aterioita tarjoavasta firmasta näiden raaka-aineita. Ei kai kukaan mene ravintolaankaan tyyliin "ostan teidän kaikki härän sisäfileet kylmästä".
Meinaat että ihan tosissaan , jos valuuttaa löytyy, joku alkaa jossain snagarin jonossa laskekseklemaan, että montakohan sinne nyt tuli kutsuttua ja moniko tulee... syököhän ne yks kaks vai peräti kole... syökö ollenkaan.. jnejne.

Ja sitten kuitenkin uutisesta paljastu, että ihan kassin kanssa siitä lähti.. ei tarvinnu mitään Viktor Ek'iä siihen tilata tms.

Herää nyt. Ihan järkyttävä ravinotla oli varmaan. Sai kymmen pakettia cämppäriä.. sou nou

WebSlave

Trackman
Meinaat että ihan tosissaan , jos valuuttaa löytyy, joku alkaa jossain snagarin jonossa laskekseklemaan, että montakohan sinne nyt tuli kutsuttua ja moniko tulee... syököhän ne yks kaks vai peräti kole... syökö ollenkaan.. jnejne.

Ja sitten kuitenkin uutisesta paljastu, että ihan kassin kanssa siitä lähti.. ei tarvinnu mitään Viktor Ek'iä siihen tilata tms.

Herää nyt. Ihan järkyttävä ravinotla oli varmaan. Sai kymmen pakettia cämppäriä.. sou nou
Toki uutisessa on Seiskavaraus... mutta katson asiaa sitä kautta, miten suhtautuisin, jos joku minun edelläni snagarijonossa toimisi noin kuin on kerrottu. Sillä onko kyseessä joku tietämäni rikas henkilö tai joku nobody ei ole vaikutusta suhtautumiseeni. Minusta tuollainen käytös vain ei ole asiallista ja toiset huomioonottavaa.

-Edit- Kaikki lähtee siitä miten itse toimisin, ja en toimisi siten kuin Seiska tarinan on kertonut. Riippumatta siitä paljonko tilillä on rahaa.

-Edit2- Todettakoon vielä, että mielestäni se, että Kimi käy jossain kansankuppiloissa vetämässä karaokea yhtenä muiden joukossa on erittäin hienoa. Oman erityisyyden korostaminen taas mielestäni ei ole. Tehköön julkkkikset/rikkaat omissa oloisaan mitä huvittaa, mutta kun ollaan tavisten joukossa, pelataan samojen sääntöjen mukaan kuin muutkin. Tavallisina ihmisinä.

Sama tietysti toisinpäin. Muut kohtelee sitä rikasta/julkkista kuten muitakin, tavallisena ihmisenä, eikä lähdetä häiritsemään.

Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Toki uutisessa on Seiskavaraus... mutta katson asiaa sitä kautta, miten suhtautuisin, jos joku minun edelläni snagarijonossa toimisi noin kuin on kerrottu. Sillä onko kyseessä joku tietämäni rikas henkilö tai joku nobody ei ole vaikutusta suhtautumiseeni. Minusta tuollainen käytös vain ei ole asiallista ja toiset huomioonottavaa.
:D

Ne kiittä Kimiä, että se tuli ja osti niiden kohta vanhaksi menevät makkarat pois. Saavat kerrankin uutta makkaraakaappiin. eikä tuo nyt ole niin ihmeellinen teko. Ei todellakaan tarv olla miljardikko, ostaakseen paikallisen snagarin kaikki makkarat. Niitä löytyy ihan varmaan kerran viikossa muutenkin suomesta. ja oliko jossain mainintaa, että loput asiakkaat olivat todi pettyneitä (harkitsevat oikeustoimia)

WebSlave

Trackman
ja oliko jossain mainintaa, että loput asiakkaat olivat todi pettyneitä (harkitsevat oikeustoimia)
No Seiskan mukaan jäivät "ilman yöpalaa", mutta sen laitan Seiskan muotoilun piikkiin. Olihan vielä lihiksiä ja hampurilaisia tarjolla, jos ei makkaroita ollutkaan (kai).

Itse olisin myyjänä jättänyt jotain kaappiin vielä loppyön syöjiä varten.

Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
No Seiskan mukaan jäivät "ilman yöpalaa", mutta sen laitan Seiskan muotoilun piikkiin. Olihan vielä lihiksiä ja hampurilaisia tarjolla, jos ei makkaroita ollutkaan (kai).

Itse olisin myyjänä jättänyt jotain kaappiin vielä loppyön syöjiä varten.
Ja mistä tietää, ettei jättäny :rolleyes: Mä luulen ettö ihan vitun keksitty juttu. Kuka nyt pystyis myymään juttua, että Kimi kävi meidän snagarilla... So...

Mutta...Tuli ja osti koko kioskin tyhjäks... neljä pakettia kämppäriä ja kolme makkaraa vielä lämpimiä... piru vie... kaikki mitä meidän finkaan mahtuu...

WebSlave

Trackman
Ja mistä tietää, ettei jättäny :rolleyes: Mä luulen ettö ihan vitun keksitty juttu. Kuka nyt pystyis myymään juttua, että Kimi kävi meidän snagarilla... So...

Mutta...Tuli ja osti koko kioskin tyhjäks... neljä pakettia kämppäriä ja kolme makkaraa vielä lämpimiä... piru vie... kaikki mitä meidän finkaan mahtuu...

Ei tiedäkään, nuo Seiskan jututhan on "kerro juoru ja tienaa tonneja". Ihan keksityistä jutuista kuitenkin joutuu pahimmillaan oikeuteen, eli jonkin verran Seiskan toimittajat joutuu juttuja tarkistamaan ennen julkaisua. Mutta tässä tietysti keskustellaan siitä mitä on julkaistu, niinkuin yleensäkin uutisia kommentoidessa (tuolla asiapuolellakin, ja pelkkiä juoruja sinnekin postataan, lähteistä jotka tiedetään epäluotettaviksi).

Minusta tämä keskustelu ei enää edes liity Kimiin, vaan käytökseen snagarilla yleisemmin.

Viimeksi muokattu:

Hookah

Elämäntapaintiaani
Voi kauheaa, jurrinen baarikansa joutuu kävelemään ehkä puoli kilsaa seuraavalle snagarille tai jopa olemaan kokonaan ilman. Mielestäni kuitenkin Formula ykkösissä voitettu maailmanmestaruus oikeuttaa tähän ja moneen muuhunkin asiaan Suomessa.

Ainoat hetket, kun tämä pysyvällä katatonialääkityksellä oleva kansa aktivoituu, on valittaminen itseään menestyneempien käytöksestä. Räikkönen tuki snägärisektoria oikein avokätisesti ilman, että otti puljunpitäjää rinnuksista kiinni ja uhkaili väkivallalla. Onhan se nousukasmaista snobbailua.

Jos olisin itse tuossa snägärijonossa ollut, niin yläfemmat olisin heittänyt. Luultavasti Kimi ei kuitenkaan kiilannut esim. jonon eteen/muuten käyttäytynyt epäkunnioittavasti muita kohtaan. Seiska voi vaihteeksi haistaa paskan, Nykänen ja Myllylä on puristeltu kuiviin niin on pakko siirtyä takaisin Räikköseen?

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Voi kauheaa, jurrinen baarikansa joutuu kävelemään ehkä puoli kilsaa seuraavalle snagarille tai jopa olemaan kokonaan ilman. Mielestäni kuitenkin Formula ykkösissä voitettu maailmanmestaruus oikeuttaa tähän ja moneen muuhunkin asiaan Suomessa.

Ainoat hetket, kun tämä pysyvällä katatonialääkityksellä oleva kansa aktivoituu, on valittaminen itseään menestyneempien käytöksestä. Räikkönen tuki snägärisektoria oikein avokätisesti ilman, että otti puljunpitäjää rinnuksista kiinni ja uhkaili väkivallalla. Onhan se nousukasmaista snobbailua.

Jos olisin itse tuossa snägärijonossa ollut, niin yläfemmat olisin heittänyt. Luultavasti Kimi ei kuitenkaan kiilannut esim. jonon eteen/muuten käyttäytynyt epäkunnioittavasti muita kohtaan. Seiska voi vaihteeksi haistaa paskan, Nykänen ja Myllylä on puristeltu kuiviin niin on pakko siirtyä takaisin Räikköseen?
Ja kun toi nyt on ihan jokavitunviikoloppu tapahtuvaa toimintaa. "onk sul paljo makkaroi kaapissa???. seittämä hiillost. "No mä otan ne kaikki.. saatana.."

WebSlave

Trackman
Mielestäni kuitenkin Formula ykkösissä voitettu maailmanmestaruus oikeuttaa tähän ja moneen muuhunkin asiaan Suomessa.
Minusta ei. Se, että menestyy/menestyi työssään ei ole mikään syy erityiskohteluun. Sillä perusteella pitäisi erityiskohdella vähän yhtä sun toista. Joidenkin menestys on vain julkisempaa kuin toisten. Kun ollaan tavallisessa arkipäiväisessä tilanteessa, ollaan samalla viivalla toisten kanssa, tavallisia ihmisiä. (Sotaveteraanit ja jollain tavalla rajoitteiset ovat asia erikseen.)

Automenu

Well-known member
Webslave se jaksaa nillittää. Kimi osti kassin täyteen makkaraa, kun oli bileet tulossa. Taidat vain olla kateellinen, kun et itse pääse sanomaan: ''ei vittu olin snägärillä ostamassa makkaraa ja sit Räikkönen tuli siihen ja ostikii kaikki ni jouduinki ostaa lihiksen!''

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Webslave se jaksaa nillittää. Kimi osti kassin täyteen makkaraa, kun oli bileet tulossa. Taidat vain olla kateellinen, kun et itse pääse sanomaan: ''ei vittu olin snägärillä ostamassa makkaraa ja sit Räikkönen tuli siihen ja ostikii kaikki ni jouduinki ostaa lihiksen!''
Ja osti viis pakettii kämppärii. HEI SII VITTU IHAN OIKEESTI !!!!!

ALKAA NYT KYLLÄ NAURATTAA SIIHEN TYYLIIN, ETTÄ SE ARVOSTUS ALKAA KYLLÄ KADOTA. JA EI.. EI SE KATOA RÄIKKÖSELTÄ.

WebSlave

Trackman
Webslave se jaksaa nillittää. Kimi osti kassin täyteen makkaraa, kun oli bileet tulossa.
Jutun mukaan ihan vaan saunomaan oli kavereiden kanssa menossa.
Taidat vain olla kateellinen, kun et itse pääse sanomaan: ''ei vittu olin snägärillä ostamassa makkaraa ja sit Räikkönen tuli siihen ja ostikii kaikki ni jouduinki ostaa lihiksen!''
En ymmärrä miksi tuosta (huonommasta palvelusta) pitäisi olla kateellinen. En ole kateellinen Kimille muutenkaan, mies on ajotaidoillaan ansainnut kaiken sen mitä on saanut. Mutta ei Kimi minulle sen takia ole sen erikoisempi ihminen kuin muutkaan. Suhtaudun kaikkiin julkkiksiin kuin tavallisiin ihmisiin. Sitähän he ovat, vaikka saavutuksensa ovatkin julkisia.