Kimi Räikkönen tyhjensi nakkikojun

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Jutun mukaan ihan vaan saunomaan oli kavereiden kanssa menossa.

En ymmärrä miksi tuosta (huonommasta palvelusta) pitäisi olla kateellinen. En ole kateellinen Kimille muutenkaan, mies on ajotaidoillaan ansainnut kaiken sen mitä on saanut. Mutta ei Kimi minulle sen takia ole sen erikoisempi ihminen kuin muutkaan. Suhtaudun kaikkiin julkkiksiin kuin tavallisiin ihmisiin. Sitähän he ovat, vaikka saavutuksensa ovatkin julkisia.
Lopeta nyt se vitun nillitys.

Oli menossa kavereiden kanssa saunomaan. Osti snagarilta muutaman paketin makkaraa mukaan. MITÄ SITTEN.

Jos se nyt niin vitun kauheeta on sun mielestä, niin tee adressi perkele. Tai lopeta se vitun nillitys. Vai mitä vitun natsoja nyt yrität tolla hakea, häh??

"Mää kyllä paheksun moista."

Samanlaisia snagarin ostajia on kylät pullollaan. Siinä kun ei tarvita 50€ enempää rahaa, että saa ne makkarapaketit mukaan. Ja juu.. muovikassi tulee kaupan päälle.

jjv

Arschloch
Jaaha, isännät on vääntäny 40 viestiä tarinaa kyrsänpätkästä. No, saattaishan se hiukan aikaa harmittaa, kun pitkään jonottais nakkia ja edellä oleva ostais koko kopin tyhjäksi. Elämässä iskee joskus paska säkä.

Toki jos joku lehti tuommoisen tiedonkin ilmoittamisesta maksaa, niin kannattaahan se raha hakea pois kuleksimasta. Jollekin se raha kuitenkin menee ja harmitus turhasta jonottamisesta karisee viimeistään, kun saa Seiskan kustantaman nakin ens kerralla. Räikkönen tuskin tuommoisesta lööpistä on pahoillaan.

El Bastardo

Sgt. Baker
Kyllä tämä skandaali tulee katkaisemaan orastavan Williams-diilin Räikkösen ja tallin välillä, sen verran kylmäverinen teko oli kuitenkin kyseessä.

Mutta jos ihan tosissaan(?) puhutaan, niin kukapa ei baari-illan jälkeen olisi pitänyt mitä tahansa känkky/grilliostosta ostohetkellä täysin perusteltavana sijoituksena.

Sijainti
Lapinlahti
Oon vissiin mulkku tai ainakin ylimielinen itsekkin, tein nimittäin saman jutun mitä Kimi teki Tampereella. Erotuksella että tyhjensin turkkilaisen kojun limppareista äsken, nop ei lopu lantrinkigt jatkoilla.

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Pitäisikö topikin nimeksi vaihtaa; 'Iso Paha Kimi söi teekkareiden makkarat' :idea:

Ainakin joidenkin viestien perusteella sopisi paremmin.

Calvin

Well-known member
Kuin housuihinsa kusis. Lämmittää hetken mutta sitten kylmää. Huonoa mainosta kioskille, kun asiakkaat eivät voi luottaa että siellä palvellaan joka yö.
Mä kyllä luulen, että ko. snägäristä tulee tämän johdosta ns. legenda ja niillä on tavallista enemmän asiakkaita jatkossa, onhan se "se grilli jonka Kimi osti tyhjäksi".

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Tää ei sovi mihinkään ketjuun, joten se sopii just tähän sikaräikkönensnagarintyhjensi-ketjuun...? Ruotsalaismimmi, joka ensimmäisenä twiittasi Raikkosen Williams-vierailun taitaa olla ihan vakavasti otettava tietolähde. Mamman twiitti aamulta:

@MiaF1Design Mia Jax
Lapin Kulta - Finnish beer...Heikki Kulta - Finnish F1 journalist.
1 hour ago via web

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mä kyllä luulen, että ko. snägäristä tulee tämän johdosta ns. legenda ja niillä on tavallista enemmän asiakkaita jatkossa, onhan se "se grilli jonka Kimi osti tyhjäksi".
Vähän noin veikkaan minäkin käyvän. Siellä on varmaan jo listalla "Kimi-kyrsä" tms. jota saa ostettua erikoistilauksesta koko kassillisen :ahem:.
Kokeilit kuitenkin. Ja sehän oli tämän sormiharjoituksen tarkoitus.
Jos ei muuten meinaa mennä, niin vapaan hajustetoikista löytyy apuja jos vaan jaksaa etsiä.

Lumipallo

Well-known member
Tää toikki! :D :D :D

Nakkifakiiri! :D

Suomessa kassillinen makkaraa on leveilyä. :D

Kyllä nyt on Suomen huoltovarmuus ruvella, ko Nakkifakiirist nakit lopus! :D