Ja miksiköhän, Kimi hädintuskin pystyi ajamaan koko aika-ajoja selkäkivun takia ja kyseinen aika-ajo on osoitus Kimin huonoista aika-ajosuorituksista?
Kenet noista kolmesta pudottaisit Kimin taakse (tai samalle tasolle) ja millä perusteella?
Kimi voittoon huomenna!
Voisit tuon sigun värin poistaa. Vai oonko ainut, jolla vituttaa tuo? Varsinki ku kyseessä on "ylläpitäjien väri". Kivasti loistaa tuollainen keskusteluun liittymätön turhake kaiken keskellä. Ei millää pahalla![]()
Fak on. No poistin sen, kun meni ajotkin persiilleen. Edelleen Kimi voittoon.
Kiitos! Ja kyllä, Kimi ainaki podiumille! :alppu:
Hamilton ja Alonso. Kirkkaasti. Eivät olisi voittaneet yhtäkään kisaa Lotuksella eivätkä lähelläkään MM-sarjan palkintosijoja kumpanakaan vuotena. Hamiltonin ja Alonson maine on eräänlainen symbioosi. Koska yhtä pidetään virheellisesti tosi hyvänä, pidetään myös toista. Kummallekaan ei ole todellisia perusteita.Katso suorituskyky Buttonia ja Rosbergia vastaan, siis objektiivisesti, ei HamiltonAlonso-lasien läpi. Ovatko Button ja Rosberg top 3 kuskeja? Sinänsä mielenkiintoista että top 3:een mahtuu ainakin 5 kuljettajaa tällä "logiikalla".
Sitten vielä suoremmin itse tämän ketjun aiheeseen.
Mun mielestä on kyllä ihan perseestä, jos Kimi ei aja loppukautta! Antaa ihan typerän kuvan Kimistä, ja tää on kyllä varmaan täysin ton snobbi-robertsonin alullepanemaa. Kimi on ajomies, eikä mikään euronlaskija. Mutta ehkä tää vaan on uhkailua, jotta Robertson saisi palkkansa.
Sitten vielä suoremmin itse tämän ketjun aiheeseen.
Mun mielestä on kyllä ihan perseestä, jos Kimi ei aja loppukautta! Antaa ihan typerän kuvan Kimistä, ja tää on kyllä varmaan täysin ton snobbi-robertsonin alullepanemaa. Kimi on ajomies, eikä mikään euronlaskija. Mutta ehkä tää vaan on uhkailua, jotta Robertson saisi palkkansa.
Tekisitkö itse töitä vuoden verran silleen, että palkkaa ei tulisi euroakaan? Juu no, ei oo Kimilläkään ihan pikkurahasta kiinni, mutta ymmärrän hyvin, että rupee vituttamaan kun sovittuja asioita ei hoideta.
Kimin asemassa varmaan kyllä, etenkin jos parempaa on odotettavissa.
Monihan maksaisi - ja maksaakin - siitä että saa ajaa ykköstä.Tekisitkö itse töitä vuoden verran silleen, että palkkaa ei tulisi euroakaan? Juu no, ei oo Kimilläkään ihan pikkurahasta kiinni, mutta ymmärrän hyvin, että rupee vituttamaan kun sovittuja asioita ei hoideta.
Ihmeellistä (miedonnettu termi) ajatustenjuoksua...