Kimi Räikkönen - Mies joka tietää mitä tekee - kaudella 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nordic man
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aikansa paras on takaisin:alppu:

edit: ja jos toi palkka 20milj pitää paikkansa niiiiiin huh huh..12milj niin menee jo ohi kaikista muista paitsi pankin miehestä.

Vieläkös joku toivoo Danyn Lotus-tallille jotain Bahaa? :doubtful:
Kimi is back! Real Lotus is back!
Rock ´N`roll! :thumbup:

Täytyy myöntää, ettei Lotus Rellua ja Boullieria voi vihata entiseen malliin :D

Oikea lotus ei ole takisin vaikka kimi siellä ajaakin. Toleman tuo talli edelleen on. :wink:

Vaikka itse olin pitkään sitä mieltä että haluan nähdä Kimin jatkavan rallissa, alkaahan tässä itsekin olemaan aikas innoissaan jo.

Ralli kuitenkin niin sekavassa tilassa ja jos sydän halusi radoille takasin niin tässä sitä ollaan :)

Sinällään en välttämättä olisi halunnut Renaultille/Lotukselle takaisin vaikka tallista tykkäänkin, merkit näyttivät hieman pahoilta mutta taitaa ollut jo jonkin aikaa kulissien takana uudelleenrakennus menossa.

Katsotaan mitä tulee.

Minä oikeastaan nautin eniten seurata tätä forumia, sen mukaan, mitä ykkösissä tapahtuilee. Kun inhokit voittaa tai häviää jne.
Oisko Kimi nyt sitten neljäs suomalainen Lotuksen F1:ssä...

Minä oikeastaan nautin eniten seurata tätä forumia, sen mukaan, mitä ykkösissä tapahtuilee. Kun inhokit voittaa tai häviää jne.
Oisko Kimi nyt sitten neljäs suomalainen Lotuksen F1:ssä...

On sekin tavallaan jo hauskaa kun kaikki neljä vissiin "eri" Lotuksella??

Mutta fiilistilejöillehän sillä ei varmaan väliä ole.

On sekin tavallaan jo hauskaa kun kaikki neljä vissiin "eri" Lotuksella??

Mutta fiilistilejöillehän sillä ei varmaan väliä ole.
Eeipä kai. Pomot vaihtuilee aina ennenpitkää, ja auton/tallin nimi kertoo vaan.

Oliko tämä nyt tässä? Vähän voisi vielä pitää jännityksessä ja tuottaa pettymyksiä paluutoiveille :thumbfh:

Kyllähän siellä oli oikea Lotus päättyneellä kaudellakin. Se ei vaan ole sama kuin ensi kaudella. Ei tää Kimin liittyminen tee mitenkään vähemmän pöpiksi väittää tän kauden Renaultia Lotukseksi :thumbup:

Hieno homma Kimin paluu ja mikä eniten lämmittää siirtyi LRG:lle, eli Lotukselle eikä esim Williamsille.

Loistavaa!!!!!!!!!!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: