Kimille 160 miljoonan sopimus, Schumi lopettaa!

Törni

Well-known member
Jomman kumman iltapäivälehden lööpissä näin uutisen, että Kimi olisi tehnyt Ferrarin kanssa vuoteen 2011 asti ulottuvan sopimuksen. Sopimuksen arvo olisi 160 miljoonaa euroa (miljardi vanhaa mummoa).

Toisista lähteistä (kaveri soitti, en muista lähdettä) olisi sitten tullut tieto Scuhimin lopettamisesta tämän kauden jälkeen.

Onko kenelläkään tietoa onko kysymyksessä pelkkä uutisankka vai onko peli nyt lopultakin selvä?

Edit: minulle tyypillinen kirjoitusvirhe.

Viimeksi muokattu:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Tuli radion uutisissa tuosta juttua. Ilta-Sanomissa oli tuo juttu, itse näin vain lööpin. Netissä tuosta ei ole enää mitään mainintaa joten ankka se taisi olla

Törni

Well-known member
Itse en yleensä usko huhuihin, mutta nyt on sellainen kutina, että tämä pitää paikkansa. Jos olen väärässsä niin levitän kyllä tuhkaa päälleni ja myönnän virheeni.

Mickey

Well-known member
Törni sanoi:
Itse en yleensä usko huhuihin, mutta nyt on sellainen kutina, että tämä pitää paikkansa. Jos olen väärässsä niin levitän kyllä tuhkaa päälleni ja myönnän virheeni.

Ei pitäisi lukea otsikossa oikeen huutomerkin kanssa et Schumi lopettaa jos ei ole mitään tietoa...........

Törni

Well-known member
Mickey sanoi:
Ei pitäisi lukea otsikossa oikeen huutomerkin kanssa et Schumi lopettaa jos ei ole mitään tietoa...........
Ei pitäisi ei, mutta katsotaan miten käy........ :wink:

Meleren~

Well-known member
Törni sanoi:
Jomman kumman iltapäivälehden lööpissä näin uutisen, että Kimi olisi tehnyt Ferrarin kanssa vuoteen 2011 asti ulottuvan sopimuksen. Sopimuksen arvo olisi 160 miljoonaa euroa (miljardi vanhaa mummoa).

Toisista lähteistä (kaveri soitti, en muista lähdettä) olisi sitten tullut tieto Scuhimin lopettamisesta tämän kauden jälkeen.

Onko kenelläkään tietoa onko kysymyksessä pelkkä uutisankka vai onko peli nyt lopultakin selvä?

Edit: minulle tyypillinen kirjoitusvirhe.
Tulosruudussa italialainen toimittaja kertoi Kimin ajavan 100 provikan varmasti. Radio yleX:ssä kerrottiin soppareista.

http://www.urheiluviikko.net/?p=2991
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=126202
http://www.iltalehti.fi/formulat/200608034955947_fo.shtml

Viimeksi muokattu:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Nyt tuon jutun luettua voidaan taas todeta, ettei ole mitään uutta tullut ilmi. Taas vedottiin 'hyvin luotettaviin lähteisiin' ja siitä lähti tuo liikkeelle. Periaatteessa tuo 'hyvin luotettava lähde' voi hyvin olla toimittaja itse; ei annettu mitään syytä uskoa, että kyseinen 'hyvin luotettava lähde' tietäisi oikeasti tuosta kuviosta.

Mainittakoon, että tuossa artikkelissa oli juttua siitä, että Schumi olisi päättänyt lopettaa. Weber kiisti tuonkin huhun: Schumi ei ole päättänyt lopettaa, mutta hän katsoisi olevan (vain) 50-50 mahdollisuudet, että Schumi jatkaa tämän kauden jälkeen.
---

Eli ei mitään uutta. Ei vieläkään ole tullut mitään varmennettua juttua, mikä viittaisi Kimin Ferrarille menoon.

edit:
Itse uskon kyllä Kimin ajavan Ferrarilla; olisi se loogisin vaihtoehto. Ei vain oikein siedä tuota, että kun tietyn suuntaisia huhuja kerrotaan tarpeeksi kauan ja tarpeeksi paljon, niin se tekisi asiasta itsestäänselvän ja todistaisi jotain.

Viimeksi muokattu:

patriot

Foorumin senaattori
Hiukan kummallista kun Kullan Heikki sun muut on yhdistänyt Schumin lopettamisen mahdolliseen mestaruuteen. Ei se sitä varmaan siihen sido. Schumi jatkaa jos on edelleen motivoitunut ajamaan mestaruudesta. Niin yksinkertaista se on.

Katsellaan koska tulee virallinen vahvistus. Monzassa varmaankin, kuten on luvattu.

Törni

Well-known member
patriot sanoi:
Hiukan kummallista kun Kullan Heikki sun muut on yhdistänyt Schumin lopettamisen mahdolliseen mestaruuteen. Ei se sitä varmaan siihen sido. Schumi jatkaa jos on edelleen motivoitunut ajamaan mestaruudesta. Niin yksinkertaista se on.

Katsellaan koska tulee virallinen vahvistus. Monzassa varmaankin, kuten on luvattu.
Mahdollinen mestaruus voi jäädä tulematta täysin riippumatta siitä kauanko Schumi jatkaa.

Allekirjoitan kyllä sen, että Kimin mahdollinen sopimus Ferrarille on ainakin jollain tavalla sidoksissa Schumin päätökseen jatkosta. Tallin kannalta on pirun oleellista kuinka paljon, ja kenelle, tulevilla kausilla maksetaan palkkaa.

Toinen argumentti on se, että Ferrarin on pakko luodata tulevaisuuteen. Ei se voi loputtomiin jäädä imemään peukaloaan ja odottaa yhden kuskin päätöstä -oli tämä sitten kuinka hyvä ja vaikutusvaltainen hyvänsä-

DFiaA

I told you so
patriot sanoi:

Jos Shumi jatkaisi, se jatko olis kyllä vahvistettu jo pelkästään huhumyllyn välttämiseksi. En oikein itsekään usko tuota että Schumacherin jatko riippuisi siitä tuleeko mestaruutta vai ei. Tuskinpa se motivaatio yhtäkkiä päätöskisan tuloksen perusteella katoaa tai säilyy.

Törni

Well-known member
DFiaA sanoi:
Jos Shumi jatkaisi, se jatko olis kyllä vahvistettu jo pelkästään huhumyllyn välttämiseksi. En oikein itsekään usko tuota että Schumacherin jatko riippuisi siitä tuleeko mestaruutta vai ei. Tuskinpa se motivaatio yhtäkkiä päätöskisan tuloksen perusteella katoaa tai säilyy.
juuri näin. Eikä Ferkku voi munata mahdollisuuksiaan neuvotteluissa tuon takia. Tallin on kuiitenkin jatkettava Schumin lopettamisen jälkeenkin.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Törni sanoi:
Jos tämä on totta, ansaitsee se oman topiikin. Jos ei, niin tapettakkon tämä.

Mutta katsotaan nyt ensin kauhisteleeko valkeus pimeyden töitä :alppu:
Nojaa.. täysin samasta asiasta täällä nytkin jo höpötetään kuin tuossa vanhemmassa toikissa. En näe kyllä itse mitään syytä toiselle samanlaiselle toikille.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
patriot sanoi:

Ei tää oo Heikki Kullan keksintöjä. Samaa ne vatvoo kaikkialla. Schumin manageri Weber kertoi suositelleensa Schumille lopettamista, mikäli mestaruus tulee.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
DFiaA sanoi:
Mä veikkaan, että Schumi on jokatapauksessa pikkuhiljaa kypsä lopettamaan, MUTTA haluaisi poistua estraadilta "voittamattomana" maailmanmestarina ja nimenomaan tämän vuoksi sen lopullisen päätöksen teko on vaikeaa. Voihan toki olla, että Schumi lopettaa, kävi mestaruustaistelussa miten kävi, mutta ei vielä tässä vaiheessa uskalla tehdä lopullista lopettamispäätöstä, jota ei sitten ihan noin vaan voi vetää kauden lopussa takaisin, kun on tallipaikat jo jaettu muille.

verge

Well-known member
Ei mies, jolle omien sanojensa mukaan ennätyksillä ei sen suurempaa merkitystä ole, voi olla niin pikkumainen imagonrakentaja, että pitäisi hallitsevana mestarina päästä vetäytymään.

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
OoPee sanoi:
Mä veikkaan, että Schumi on jokatapauksessa pikkuhiljaa kypsä lopettamaan, MUTTA haluaisi poistua estraadilta "voittamattomana" maailmanmestarina ja nimenomaan tämän vuoksi sen lopullisen päätöksen teko on vaikeaa. Voihan toki olla, että Schumi lopettaa, kävi mestaruustaistelussa miten kävi, mutta ei vielä tässä vaiheessa uskalla tehdä lopullista lopettamispäätöstä, jota ei sitten ihan noin vaan voi vetää kauden lopussa takaisin, kun on tallipaikat jo jaettu muille.
Eiköhän kaikki selviä heti Monzan kisojen jälkeen. Luulisin että Schumi jo on päättänyt, mutta ei eri syistä halua tuoda vielä julki mitä tulee tekemään. Omasta puolestani alan uskoa enemmänkin että hän jatkaa vielä vuoden tai kaksi. Talli kaveriksi tulee Kimi tai Massa - luultavasti ... hm.. Kimi ... tai .. Massa .. :eek: ...