Kimin juhlimistavoista!

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
jepujee sanoi:
Kyllä alkaa menee naurettavaks tää touhu... Ihmiset on oikeesti uskoo kaiken mitä lehdissä kirjotetaan. Jos joku englantilainen seiskan vastike kirjoittaa, että Kimi veti housut nilkkaan baarissa, niin näinhän sen täytyy olla...
Käsittääkseni ensimmäisestä lehti jutusta ymmärsin että Kimillä oli ollut housut auki. Lööpissä mainostettiin että housut kintuissa. Asialla on iso ero. Kulkea housut kintussa tai vetskari auki. Juttu paisuu jo yhdessä lehdessä (Iltalehti/seiska tyyppiset) niin paljon koska sillä saadaan taattu 1-3 viikon myynti ilmestys määrästä riippuen.
Seuraavaksi varmaan Seiska kirjoittaa että Kimi tanssi ripaskaa pöydällä munasillaan ja siitäkös suivantuneet strippaajat suuttuivat koska kaikki tipit menivät Kimille. Pari suttusta kuvaa mukaan jostain menneestä tapahtumasta ja levikki ennätys lehdelle on taattu.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Mä en ole lukenut yhtään aiheeseen liittyvää juttua, lööppejä toki ei ole välttynyt näkemästä, mutta... Olen ylpeä itsestäni kun en ole edes tirkistellyt, edes tätä toikkia.
 

Saukki

Well-known member
Liittynyt
13.1.2004
Viestit
101
Nii todellakin on Kimin ura nyt laskussa jos ei jopa kokonaan lopussa ;) Ainakin tämän jutun perusteella:

Lehti: Williams kyseli Räikköstä
28.01.2005 13:04
Kimi Räikkönen

Formula ykkösten Williams-talli kyseli saksalaisen Bild-lehden mukaan Kimi Räikköstä tulevan kauden kuljettajakseen vielä viime viikolla.

Bild uutisoi tallipäällikkö Frank Williamsin ottaneen Räikköseen yhteyttä ensimmäisen kerran joulukuussa. Toisen kerran hän soitti suomalaistähdelle viime viikolla. Räikkönen kuitenkin kieltäytyi kunniasta. McLarenin tallipäällikkö Ron Dennis on puolestaan lupaillut Räikköselle sopimusjatkoa kauteen 2006, jolloin suomalainen ansaitsisi 22 miljoonaa dollaria kaudessa.

Mercedeksen moottoriurheilujohtaja Norbert Haug vahvisti Williamsin kontaktin.
- Tiedämme, että Williams on lähestynyt Kimiä. Se on epämieluisaa, mutta luultavasti he vain yrittävät aiheuttaa hämmennystä. Kimi tuntee olonsa meidän tallissamme hyväksi eikä ajattele vaihtamista, Haug vakuutteli Bildille.

(Edit... tuossahan näyttää oleenki jo aijemmin linkki juttuun.)
 
Viimeksi muokattu:

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
312T4 sanoi:
Onko kukaan lukenut tuota...
Tuli muuten jostain kumman syystä tuo lehti tänään postista, en kyllä oo tilannu seiskaa :rolleyes: Mutta eipä siinä mitään ihmeellistä ollut.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
pmv sanoi:
James Hunthan se autoon nukahtanut huhun mukaan oli...Sinänsä James osasi kyllä juhlia ja ottaa viinaa. Ikävä kyllä, kaveri menehtyi vuonna 1993 sydänkohtaukseen reilun 40 vuoden iässä. Hunt oli arvostettu kommentaattori ja osasi neuvoa nuoria kuskeja. Häkkistäkin mies kävi f3 aikana tsemppaamassa ja opastamassa. Vaikka f1 urallaan Hunt onnistui tienaamaan kohtalaisesti, niin 80-luvulla mies eleli suht köyhää elämää.
Hunthan pisti tosiaan menemään jokseenkin kaiken mitä sai. Kun Hunt lopetti uransa Monacossa 1979, kassassa oli yli miljoona puntaa, joten kulutettavaakin löytyi, tosin kaksi avioeroakaan ei tullut halvaksi. Testamentissaan Hunt määräsi omaisuutensa kavereilleen ehtona se, että kaikki käytetään juhlimiseen hautajaisten jälkeen. Juuri ennen kuolemaansa Hunt muuten ehti ruveta kuntoilemaan ja laittaa elämänsä järjestykseen...

Jos saatte mistään käsiinne parivaljakon Walker-Hunt selostamia F1-kisoja, niin suosittelen! Ehkä paras mahdollinen ääni kommentaattorille, lisäksi James sanoi aina suoraan, mitä ajatteli (Nakajima the anti-driver...) ja oli vieläpä yleensä asian ytimessä. Seuraava on Murray Walkerin omaelämäkerrasta "Unless I am very much mistaken", en rupea kääntämään:

-I was certainly startled at our first joint commentary, on the international Trophy race at Silverstone, won by Chile’s Eliseo Salazar and definitely not one of the most exciting races I’ve ever seen. I summed it up as brightly as I could and turned to James - who was literally lying on the floor of the commentary box [...] “And what do you think of it James?”. “What a load of rubbish!” he replied. Direct and blunt but he was absolutely right.

Joku taisi kysellä jotain pitempää juttua Huntista, oli itse asiassa mielessä jo ennen kuin näin kirjoituksen, eli katsotaan. Tällä hetkellä mulla ei kuitenkaan ole tarpeeksi aineistoa tai tietoa, jotta voisin moisen tehdä.
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
Meno siis Seiskan mukaan vaan kovenee, Kimi omistaa jo oman yksityisstripparin.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8256
Sijainti
Helsinki
Suomen Huippu sanoi:
Meno siis Seiskan mukaan vaan kovenee, Kimi omistaa jo oman yksityisstripparin.
Hahhaa, loistava meno! :D Luulenpa kuitenkin et Kimin "omistama" strippari on Jenni mut mistäs sitä tietää!

Tosin enpä paljon tuollaiseen uutiseen usko! :doubtful:
 

miika

Well-known member
Liittynyt
14.10.1999
Viestit
1141
Misa1 sanoi:
Hahhaa, loistava meno! :D Luulenpa kuitenkin et Kimin "omistama" strippari on Jenni mut mistäs sitä tietää!

Tosin enpä paljon tuollaiseen uutiseen usko! :doubtful:
Toivottavasti se on Jenni, muuten tämä on sitä paljon puhuttua "valkoista orjakauppaa" :eek!:

Kimihän voisi perustaa oman stripparitallin, Team Kimi :wink:

ps. Monzan kisojen jälkeen kun tuli vierailtua Milanolaisessa strippibaarissa, asiakkaista noin 45 % oli suomalaisia...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
no tuota noin..

Nämä Kimin toilailut ovat itseasiassa nostanut Kimin osakkeita minun arvostuksessani. Kimi on osoittanut, että hänessä on munaa! Tottakai kun hän on kerran näyttänyt sitä kaikille! :D

Anyway.. ajattelin tuota siltä kantilta että miten itse toimisin jos olisin menestyvä miljonääri huippu-urheilija. Totta helvetissä mä haluaisin heilua strippibaarissa muna kädessä ympäri kännissä saamatta siitä sen kummempaa rangaistusta kuin nimen iltapäivälehtiin. Ehottomasti! Näin sitä pitää Kimi! :D
 
Liittynyt
21.2.2003
Viestit
785
Sijainti
Lapinlahti
Jacques sanoi:
no tuota noin..

Nämä Kimin toilailut ovat itseasiassa nostanut Kimin osakkeita minun arvostuksessani. Kimi on osoittanut, että hänessä on munaa! Tottakai kun hän on kerran näyttänyt sitä kaikille! :D

Anyway.. ajattelin tuota siltä kantilta että miten itse toimisin jos olisin menestyvä miljonääri huippu-urheilija. Totta helvetissä mä haluaisin heilua strippibaarissa muna kädessä ympäri kännissä saamatta siitä sen kummempaa rangaistusta kuin nimen iltapäivälehtiin. Ehottomasti! Näin sitä pitää Kimi! :D
Monesta asiasta ei olla saa mieltä..... Puhut kuin minun suusta... Elämä kuniaan, antaa ihmisten ihmetellä miten suomalainen NORMAALI ihminen juhlii.... Ja sitten joku kohta saanoo: europpaliset käytös tavat.... Juo ne kuule muutkin ja sikailevat ... käykääs varsin "jos on mahdollisuus" aamuyöstä vaikka pailalisesa kebad-jonossa... On jono
täynnä TURMIOLAN TOMMEJA..... ja oikeaan kaupunkiin tulet, saatat tavata jopa minut....



ps: ja on kirjotus viheitä... kijoittakaa ite läppäirllä kännissä... nyt on jo varmaan 4 romillee,,,,, jatkot ei kuin jatkuuu
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Jacques sanoi:
Nämä Kimin toilailut ovat itseasiassa nostanut Kimin osakkeita minun arvostuksessani. Kimi on osoittanut, että hänessä on munaa!
Mutta silminnäkijöiden kertomuksen mukaan sitä on aika vähän :D
 
Ylös