patriot sanoi:
Vai olisiko kuitenkin niin, että teidän teoriassa ei ole mitään järkeä? :idea:
Järkeä tai ei, mutta Kimi lahjoitti Sumille 2 pistettä Kanadassa siitä ei pääse mihinkään.
Tekikö Kimi sen tahallaan vai ei sitä ei tiedä varmaan kukaan muu kuin Kimi. Kaikki tällä palstallakin olivat kuitenkin yksimielisiä siitä että Kimi teki virheen. Ja koska ainakin minun mielestäni Kimi tekee tosi harvoin virheitä, niin voidaan sanoa että Kimi lahjoitti ne pisteet Sumille, oli se sitten tahallista tai ei.
Mun mielipide on että se oli tahallista perustuen siihen oletukseen silloin ja nyt, että Kimi on jo Ferrarin mies. Ja kun Ferrarilla tehdään Sumin voiton eteen käytännössä mitä vaan, niin MUN MIELESTÄ teoriassa on järkeä. En väitä että Ferrari olis antanu tallimääräyksen Kimille, vaan että Kimi oli huomannut ettei hän mitään häviä tekemällä pienen palveluksen uudelle työnantajalleen ja Sumille ettei Alonso pääse taas karkuun wdc-pisteissä....
Ulkomaisissa lehdissä ihmeteltiin kisan jälkeen paljonkin jäämiehen yhtäkkistä sulamista Kanadassa ja Kimin alokasmaista virhettä, ja kyllä siinäkin ihmettelyssä on takana se, että Kimi ei yleensä tee noin isoja virheitä noin tärkeissä paikoissa. Mutta noi ulkolaisten kommentit on niin helppo vaientaa kuoliaaksi täällä Suomessa, varsinkin jos ei ees lue niitä. Ja jos joku haluaa vielä linkkejä niihin ulkomaisiin julkaisuihin niin lähetän ne kyllä mielelläni sinne vapaan puolelle, jos nää mun, ja monen F1-ammattilaisen, perustelut tähän teoriaan on edelleen Kimittäjien ja sinivalkoisten silmälasien käyttäjien mielestä sitä vapaan kamaa......... :thumbup: