Tuskin.R.Rosset sanoi:Räikkönen jää McLarenille :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
Tuskin.R.Rosset sanoi:Räikkönen jää McLarenille :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
Mutta kun katsot listan läpi niin huomaat että aina on maranellon punainen ensimmäisenä. Ja sen verrna vahvasti uskon ferrarisiirtoon että syön pääni jos ei tapahdu.kristian.s sanoi:Sekava viesti kaikkiaan, pahoittelut siitä. Eiköhän se pääpointti tässä ollut se, että nyt on ainakin kaikki tallit käyty kertaalleen läpi. Että ainakin joku on ollut oikeassa, se on varma asia!
Pannaanpa korvan taakse lupauksesi, lupaa vielä jokaiselle ilmaiset litran pullot koskenkorvaaTuomas_M sanoi:Mutta kun katsot listan läpi niin huomaat että aina on maranellon punainen ensimmäisenä. Ja sen verrna vahvasti uskon ferrarisiirtoon että syön pääni jos ei tapahdu.
Lisätään näihin vielä Ross Brawnin sapattivuosi ja Jean Toddin lausunnot "kolmoisvoitosta".kristian.s sanoi:Kaikki huipputallit ovat nyt vuorollaan olleet ykkösasemassa lehdistön huhumyllyssä. Jos ne kaikki nyt niputetaan yhteen, niin oma päätelmäni ihan vain lehtijuttujen perusteella olisi tämä:
1.Ferrari
2.McLaren
3.Renault
Taisinpa tuossa muutama päivä sitten todeta, että turha on enää lähteä esittämään omia teorioitaan, mutta taisinpa kuitenkin lähteä. Tai sanottankoon, että tämä nyt on vain pinnallista arviointia pelkästään lehtijuttujen perusteella (tosin niinhän ne kaikki ovat.. kai?)
Mutta toisaalta olisi tragikoomisen surkuhupaisaa jos nyt sitten "ympyrä sulkeutuisi" ja se tuleva työnantaja olisikin McLaren.
Jos summataan vähän yhteen tätä huhumyllyä, niin todennäköisyydet ovat olleet ehkäpä suunnilleen nämä:
Kauden ensimmäinen puolisko: 1.Ferrari 2.McLaren (Renaultista ei muistaakseni kauheasti puhuttu)
Kesä-heinäkuu: 1.Ferrari ja Renault, hetkittäin ehkä Renault oli ainakin eräiden toimittajien suosikki. 3.McLaren
Heinä-elokuu: 1.Ferrari 2.Renault 3.McLaren - loppukesästä Ferrari-vaihtoehto tuntui taas vahvistuvan ja lähes kaikki pitivät sitä varmana.
Nyt: 1.Ferrari 2.McLaren 3.Renault - Renault tuntuu ainakin tällä hetkellä aika epätodennäköiseltä, mutta ei niin epätodennäköiseltä kuin McLaren jossain vaiheessa, joten kaikkihan on tietysti mahdollista.
Tällä hetkellä eräät suomalaismediat tekevät kaikkensa, jotta McLaren nousisi muka todennäköisimmäksi vaihtoehdoksi. Saa nähdä tarttuuko joku ulkomaalainenkin tuohon syöttiin, jolloinka se käsitys voisi saavuttaa suuremman suosion esimerkiksi tälläkin forumilla.
Sekava viesti kaikkiaan, pahoittelut siitä. Eiköhän se pääpointti tässä ollut se, että nyt on ainakin kaikki tallit käyty kertaalleen läpi. Että ainakin joku on ollut oikeassa, se on varma asia!
Kumma jos Todt ja Monzemolo antaa Schumin määrätä tahdin... No kukin tyylillään.Janne A. sanoi:JOS Kimi jää mäkille niin kyllä repeen siinä vaiheessa. Kaiken maailman besserwisser toimittajat pitivät varmana siirtoa fergussonille. Shumihan pitää Kimiä täysin peli nappulana, Kimi ottaa mitä jää jäljellä, Kerpenin rehtori määrää tahdin. Näin se menee...
Jos näin käy, niin silloin sumi pitää Kimiä itseään parempana, koska ei uskalla ajaa Kimin kanssa kilpaa samalla kalustolla.Janne A. sanoi:JOS Kimi jää mäkille niin kyllä repeen siinä vaiheessa. Kaiken maailman besserwisser toimittajat pitivät varmana siirtoa fergussonille. Shumihan pitää Kimiä täysin peli nappulana, Kimi ottaa mitä jää jäljellä, Kerpenin rehtori määrää tahdin. Näin se menee...
Schumin kannalta loogista, ennemmin hyvä auttaja kuin pahin vihollinen. Voitot täytyy maksimoida. Ei F1:set mitkään hyväntekeväisyyttä ole, tulos tai ulos.L4z! sanoi:Jos näin käy, niin silloin sumi pitää Kimiä itseään parempana, koska ei uskalla ajaa Kimin kanssa kilpaa samalla kalustolla.
On siinäkin mestari kun vaatii itselleen vähän huonomman tallikaverin että itse pärjäisi. Naurettava pelle.
Eivät nuo kovin vihollisilta ole vaikuttaneet radalla tai sen ulkopuolella. Voittojen maksimoimiseksi Ferrarin kannalta kaksi sarjan nopeimpiin kuuluvaa kuskia ei olisi mikään tyhmä ratkaisu.azai sanoi:Schumin kannalta loogista, ennemmin hyvä auttaja kuin pahin vihollinen. Voitot täytyy maksimoida. Ei F1:set mitkään hyväntekeväisyyttä ole, tulos tai ulos.
Se on vähän kiikun kaakun kumpi on parempi ratkaisu, se että satsataan kumpaankin kuljettajaan järkyttävä summa rahaa, joista toinen voi vain voittaa, ja väistämättä jossakin tilanteissa tallikaveri syö toiselta pisteet, pisteet täytyy maksimoida.kouvotsvoni sanoi:Eivät nuo kovin vihollisilta ole vaikuttaneet radalla tai sen ulkopuolella. Voittojen maksimoimiseksi Ferrarin kannalta kaksi sarjan nopeimpiin kuuluvaa kuskia ei olisi mikään tyhmä ratkaisu.
Tallimestaruuspisteille ei tekisi pahaa nopea parivaljakko, ja varmaan sekin painaa vaakakupissa. Kattellaan mitä tuleman pitää.azai sanoi:Se on vähän kiikun kaakun kumpi on parempi ratkaisu, se että satsataan kumpaankin kuljettajaan järkyttävä summa rahaa, joista toinen voi vain voittaa, ja väistämättä jossakin tilanteissa tallikaveri syö toiselta pisteet, pisteet täytyy maksimoida.
Schumi on nyt vain tässä tilanteessa se kuningas joka päättää kuka menee mihinkin talliin, jos olisin Schumi niin totta kai vaatisin itselleni tallitoveriksi apurin kuin pahimman vastustajan, ja näin Schumi tulee tekemään, miksi ottaa riski ja antaa Räikkösen osoittaa että Schumin 5 Ferrari mestaruutta olisivatkin tulleet ilmaiseksi. Vaikka Ferrari fanin mielessä jo kuolaa ajatus unelma parin Schumacher-Räikkönen ensi kaudella tallissa, niin päätöksiä eivät tee Ferrarin fanit, vaan Schumi ja Ferrari. Ferrari toki luonnollisesti haluaa Räikkösen, mutta vain siinä tapauksessa jos Schumi ei jatka.
Olen samoilla linjoilla. Lopettamiseen vaikuttaisi ennenkaikkea se, ettei hän olisi enää mukana voittotaisteluissa. Ja nyt hän on, voitti mestaruuden tai ei. Voi olla, että tästä eteenpäin mennään vuosi kerrallaan.kristian.s sanoi:Itse olen edelleen ehkäpä eniten sillä kannalla, että Schumacher jatkaa riippumatta siitä mitä hän voittaa tänä vuonna.
Ei välttämättä. Ketään nimekästä ja kokenutta ei ole enää markkinoilla (paitsi Villeneuve ), joten McLaren lienee päätynyt ajatukseen "Kimi tai oma testikuski". Heillä on siis varaa odottaa.Kimi tuskin jää odottamaan mahdollista Ferrari-paikkaa lokakuulle asti, sillä McLarenkin olisi varmaan tuohon mennessä tehnyt sopimuksen jonkun toisen kuljettajan kanssa.
Se olisikin heille varsinainen katastrofi. Yht'äkkiä pitäisi löytää Massalle kakkoskuski! Aika kaivaa Salo naftaliinista?Ferrarillekin olisi aika noloa jos Schumacher päättäisi viimeisen kisan jälkeen vetäytyä ja Kimikin olisi tässä vaiheessa menetetty kortti.
Näin on. Todthan on selvästi antanut Schumille Monzan kilpailuun asti aikaa. Jos siihen mennessä hän ei ole päätöstä tehnyt, otetaan Räikkönen todennäköisesti Ferrarille halusi Schumi sitten mitä tahansa.WebSlave sanoi:Se olisikin heille varsinainen katastrofi. Yht'äkkiä pitäisi löytää Massalle kakkoskuski! Aika kaivaa Salo naftaliinista?
toisaalta kuka haluaa mennä pilaamaan nousujohteisen uransa istumalla jonkun selän takana? Jos shumi vielä jatkaa ja Räikkösen tie vie ferrarille niin hei hei voitot suomenlipun alla. Kun nyt vähän kaivellaan Ferrarin mennä kausien taktiikoita niin sielä on kyllä yksi kuski jolle se voitto pelataan maksoi mitä maksoi. Barrihan ajoi ferrarilla suht pitkään ja en muista että otsikoihin olisi kovinkaan usein päässyt, nyt hänen uransa alkaa olla jo ehtoo puolella. Ykköskuskit on ne jotka muistetaan, kakkoskuskit tekee likasien työn pienellä palkalla.belated sanoi:Näin on. Todthan on selvästi antanut Schumille Monzan kilpailuun asti aikaa. Jos siihen mennessä hän ei ole päätöstä tehnyt, otetaan Räikkönen todennäköisesti Ferrarille halusi Schumi sitten mitä tahansa.
Jos kakkoskuski on liian kallis ja hyvä, se haittaa ykköskuljettajan menestystä kehitystyön hidastumisen ja pisteidenviennin muodossa.kouvotsvoni sanoi:Tallimestaruuspisteille ei tekisi pahaa nopea parivaljakko, ja varmaan sekin painaa vaakakupissa. Kattellaan mitä tuleman pitää.