Observer sanoi:
Kun katsotaan miten lähelle Massa on Schumacheria useasti päässyt on mielestäni selvää että Maikkeli häviää Kimille jos ajavat samanlaisella autolla. En oikein usko että Massa on lähelläkään Räikkösen tasoa.
no siinä se just on, shumilla on lupa voittaa kisoja, ei enää hankita talliin kahta mestarisuosikkia, kilkkailemaan toisiaan radalta. Ja jos näin olisi että Räikkösen tie vie ferrarille niin eivät tasan ajaisi saman tasoisella autolla, mutta kun näin ei käy. Ja tuskin Räikköselle kelpaa kakkoskuskin pesti kun tarjolla olisi ykköskuskin paikka. Ja on se Schumaher ferrarille sellainen aarre että pitävät kuin kukkaa kämmenellä niin kauan kun herralle itselleen sopii.
Massa nyt on Massa, jostakin olevinaan nopee kuljettaja hankittu sopivan halvalla kruisailemaan paria pistettä per kisa. Ja mitä tärkeintä joku joka jää suosiolla ykkösen varjoon. Auto vaan on muihin verrattuna pommin kestävä ja nopea, että tulosta tulee kun vaan radalla pysyy.
Rengassääntö nyt on aivan naurettavaa, monopoli asema ei hyödytä ketään, kun kaikki eivät kuitenkaan lähde samalta viivalta. paras olisi jos oli n. 3 rengas valmistajaa. Jokaiselle isolle tiimille oma ja sitten pienet valitsisivat kenen leiriin ryhtyisivät. Eihän moottoreitakaan voi kaikille samoja antaa.
Olen asiasta yksimielinen itseni kanssa:
jos schumi jatkaa, ajaa Kimi Mäcilaarenia
jos schumi lopettaa, ajaa Kimi Ferraria, jos tämä toteutuu syntyy formuloihin huippukuskin mentävä aukko johonkin "huippu-talliin", kukakohan sen täyttää? no ei kuulu tähän aiheeseen
.