Kimistä kautta-aikojen nuorin maailmanmestari?

Off-Topic

Well-known member
Ei suinkaan, Kimi on varmasti hyvä valinta muttei mun mielestä mikään sellainen mihin oltais vääjäämättä päädytty. Eikä ainakaan vielä maailmanmestari; tuleeko sellaiseksi jää nähtäväksi. Toivottavasti.

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Ave !!!

Kuten sanottu Räikkönen ei suuremmin sytytä mua, mistä mä olen vaan iloinen, pääsepähän eroon liiasta tunteenomaisuudesta.

Tässäkin asiassa mä olen jokseenkin samaa mietä Offin kanssa. Räikkösellä on loistava tulokaskausi takana mutta yhdestä havainnosta on hankala arvioida tulevaisuutta.

- Oho -

Sam.S.Walken

alias SSW
Sijainti
Espoo, Suomi
Mitenkähän on veli-Räikkösen laita. Pääsevätkö jonain päivänä hakemaan mestaruuspystiä yhdessä FIA:n palkintojenjako -gaalassa. Näytti olevan Rami kakkosena (kaksi pistettä jäljessä ykköstä) nuorten SM-rallissa. Vielä yksi kisa jäljellä ja neljällä henkilöllä on teoreettinen mahdollisuus voittoon. Ainakin yhden kauden kaveri tarvii varsinaisessa SM-rallissa ennenkuin on mahdollista päästä WRC-kisoihin. Todennäköisesti parikin, jos haluaa päästä tehdastalliin. Eli maailmanmestaruutta R.Räikköseltä voitaneen osottaa aikaisintaan 2004. :rolleyes: