Sam
Muumipappa
Tai OoPee = Olavi Perkiönmäki 
Täytyykin katsoa omasta (tai siis äidille joksikin lahjaksi antamastaOoPee sanoi:Mieleniintoisena yksityiskohtana muuten mainittakoot, että kun otin tosta opuksesta ne kuoret veke (ne kun tuppaa häiritteen lukemista), niin siellä kirjan selkämyksessä lukikin "Dan Brown - Da Vinci Koodi" :eek!: :eek!:Oli kuitenkin näköjään käärepaperit oikeessa ja se itse kirjaan präntätty nimi oli kustantajan moga.
MOGASIT! HÄHÄÄ!S.A sanoi:(...)
En tuntenut tuon tiedon puutteen vaivaavan lukemistani.Toinen minulle hiukan vaikea asia kirjan suhteen oli se, ettei minulla ole mitään hajuakaan sotilasarvoista, siitä minkä kokoinen on vaikkapa komppania tai pataljoona tai muustakaan vastaavasta.
Ei se muakaan loppujen lopuksi hirveästi vaivannut, mutta jossain kohdin olisi varmasti auttanut paljon hahmottamaan tilannetta selkeämmin.NotShee sanoi:En tuntenut tuon tiedon puutteen vaivaavan lukemistani.
Muistaakseni kehuit. Tarttee hankkia! Näköjään kulkee saksankielellä nimellä Puls.Myllis sanoi:Uusin Koontz loppui ja aloitin Henning Mankellin Kennedyn Aivot.
Ei oikein iske tuo. Vanhat Mankellit menivat alas, mutta nyt on puuroa.
Kehuinko jo Stephen Kingin Cell'ia?
Siina on myos hieho kirja. :thumbup:
Osta tie: Mulle tilattiin perstaina uus audi a6 avant suomen rekkareihin..Matxi sanoi:Uusin TM : Ihan hyvää settiä, en ole tosin vielä kokonaan lukenut. Harmittavasti Audi TT Roadsterin testi on vain aukeaman mittainen.![]()
![]()
Kai edes quattro tiptronic?Myllis sanoi:Osta tie: Mulle tilattiin perstaina uus audi a6 avant suomen rekkareihin..![]()
:nope: :nope: :nope:Matxi sanoi:Kai edes quattro tiptronic?
Mä ainaskin armeijjassa jouduin katsomaan ko. elokuvan tarkoituksena saada ryhmäni taistelijat tappamaan tehokkaammin. Ei kovin sodanvastaista mielestäni.S.A sanoi:Nyt sitten pitäisi mietiskellä koulun vuoksi "Tuntematon sotilas -sodanvastainen teos?" aihetta...
Ketä te tapoitteBobakki sanoi:Mä ainaskin armeijjassa jouduin katsomaan ko. elokuvan tarkoituksena saada ryhmäni taistelijat tappamaan tehokkaammin. Ei kovin sodanvastaista mielestäni.
Ei ketään... vielä. Mutta sitä varten me kuulemma harjoiteltiin.kouvotsvoni sanoi:Ketä te tapoitte![]()
Väitätkö että Suomessa on joku autoon liittyvä juttu kallis? :eek!: :eek!: :eek!:Myllis sanoi::nope: :nope: :nope:
Tuostakin joutui jo hieman kiukuttelemaan, 40% kalliimpi kun on suomessa leasing... :jaska: