Kirjautumisaika

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Pitää huutaa uudestaan ja kovempaa!

Eikö voitaisi tosiaan kasvattaa loggiaikaa selaimelle? Verkkopankkikin muistaa pitempään asiakkaansa kuin tämä forumi. Siis ihan oikeasti, miksi ei voisi olla pitempään logattuna sisään kirjoitustilassa. Suurin osa käyttäjistä näpäyttää itsensä uloskirjautuneeksi heti joka viestin jälkeen? Mikä pikakirjoitusforumi tämä oikein on?

Kaikkihan tätä joutuvat kiertämään, jos yhtään enempää tekstiä haluavat rustata. Sitten se on copypaste ja uudelleen kirjautuminen välimuistin kautta, tai sitten kirjoittelet viestisi notebookiin ja kopioit sieltä. Vaivalloista verrattuna milteipä mihin tahansa muuhun nettipalveluun.
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Troy McLure sanoi:
Pitää huutaa uudestaan ja kovempaa!

Eikö voitaisi tosiaan kasvattaa loggiaikaa selaimelle? Verkkopankkikin muistaa pitempään asiakkaansa kuin tämä forumi. Siis ihan oikeasti, miksi ei voisi olla pitempään logattuna sisään kirjoitustilassa. Suurin osa käyttäjistä näpäyttää itsensä uloskirjautuneeksi heti joka viestin jälkeen? Mikä pikakirjoitusforumi tämä oikein on?

Kaikkihan tätä joutuvat kiertämään, jos yhtään enempää tekstiä haluavat rustata. Sitten se on copypaste ja uudelleen kirjautuminen välimuistin kautta, tai sitten kirjoittelet viestisi notebookiin ja kopioit sieltä. Vaivalloista verrattuna milteipä mihin tahansa muuhun nettipalveluun.
Outoa valitusta. Katsopa peiliin....;)

Siis itse olen ollut loggautuneena varmaan useamman kuukauden. Sulla on omalla koneesi määritykset sellaiset, että ilmeisesti cookiesit tai vastaavat eivät ole sallittuja. Tai miksi ihmeessä sitten loggaat itsesi ulos, kun olet kirjoittanut viestin (jos se kerran häiritsee). Miksi purra itseään jalkaan?!
 
Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Troy McLure sanoi:
Pitää huutaa uudestaan ja kovempaa!

Eikö voitaisi tosiaan kasvattaa loggiaikaa selaimelle? Verkkopankkikin muistaa pitempään asiakkaansa kuin tämä forumi. Siis ihan oikeasti, miksi ei voisi olla pitempään logattuna sisään kirjoitustilassa. Suurin osa käyttäjistä näpäyttää itsensä uloskirjautuneeksi heti joka viestin jälkeen? Mikä pikakirjoitusforumi tämä oikein on?

Kaikkihan tätä joutuvat kiertämään, jos yhtään enempää tekstiä haluavat rustata. Sitten se on copypaste ja uudelleen kirjautuminen välimuistin kautta, tai sitten kirjoittelet viestisi notebookiin ja kopioit sieltä. Vaivalloista verrattuna milteipä mihin tahansa muuhun nettipalveluun.
Tuo käy ihan helposti. Kun seuraavan kerran kirjaudut sisään niin laitat siihen tunnuksen ja passun alla olevaan "remember me" -kohtaan raksitus (ihan vaan klikkaat sitä). Tuon jälkeen olet kirjautuneena niin kauan kunnes loggaudut omin tahdoin ulos.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Mie olen ollu loggautuneena tästä kotikoneelta vissiin tuolta 2004 syyskuulta asti.. eikun eipäs kun piti tehdä format c: viime vuonna, sen jälkeen loggasin toisen kerran.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Öhh...kyllä mä olen ollut tänne kerrallaan kirjautuneena jopa useita kuukausia yhtämittaa. Omista asetuksistahan se on kiinni, eikä ole järkevää että ylläpito alkaisi käydä läpi jokaisen yksittäisen käyttäjän henkilökohtaisia asetuksia.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Troy McLure sanoi:
Suurin osa käyttäjistä näpäyttää itsensä uloskirjautuneeksi heti joka viestin jälkeen?
No ei todellakaan, kuten tuossa jo muutkin kerkesivät sanomaan. Syy tuohon ongelmaasi löytyy tällä kertaa vain ja ainoastaan selkänojan ja monitorin välistä.

Mä en edes muista milloin olisin viimeksi loggautunut tänne sisään :rolleyes:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Jos suuri osa täällä on ollut jo useamman kuukauden/vuoden kirjautuneena sisään, niin mikä tuon vasemmassa alalaidassa olevan online/offline-valon idea on? Näyttää että ikkuna tälle forumille on suljettu (niinkuin vaikkapa Mesessä)? Kun esim. Runar ja OoPee näyttäis olevan molemmat oflainissa.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Lancer sanoi:
Jos suuri osa täällä on ollut jo useamman kuukauden/vuoden kirjautuneena sisään, niin mikä tuon vasemmassa alalaidassa olevan online/offline-valon idea on? Näyttää että ikkuna tälle forumille on suljettu (niinkuin vaikkapa Mesessä)? Kun esim. Runar ja OoPee näyttäis olevan molemmat oflainissa.
Se online/offline-valo kertoo, onko hahmo ollut aktiivisena viimeisen 15 minuutin aikana.

Tuolla monen kuukauden mittaisella kirjautumisella hahmot meinaavat sitä, että vaikka selaimen sulkee välillä, foorumille uudelleen tullessa ei tarvitse kirjautua sisään.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Lancer sanoi:
Kun esim. Runar ja OoPee näyttäis olevan molemmat oflainissa.
Tuo toimii vain, jos käyttäjä ei käytä "Invisible Modea" (löytyy User CP:n alta asetuksista). Ittellä on toi aktivoituna, joten siinähän täräjätte jännityksessä :frank:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Ace17 sanoi:
Se online/offline-valo kertoo, onko hahmo ollut aktiivisena viimeisen 15 minuutin aikana.
Oolrait.

Tuolla monen kuukauden mittaisella kirjautumisella hahmot meinaavat sitä, että vaikka selaimen sulkee välillä, foorumille uudelleen tullessa ei tarvitse kirjautua sisään.
Tämän tiesinkin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Lancer sanoi:
Jos suuri osa täällä on ollut jo useamman kuukauden/vuoden kirjautuneena sisään, niin mikä tuon vasemmassa alalaidassa olevan online/offline-valon idea on? Näyttää että ikkuna tälle forumille on suljettu (niinkuin vaikkapa Mesessä)? Kun esim. Runar ja OoPee näyttäis olevan molemmat oflainissa.
Asetuksissahan (tämän voorumin) tonkin saa pois päältä.....Äh...Oopee kirjoittikin ton jo...häikäisee, kun olen ulkona....en nähnyt...mutta en selittele erhettäni tämän enempää....vika oli Oopeen ja Auringon.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
OoPee sanoi:
No ei todellakaan, kuten tuossa jo muutkin kerkesivät sanomaan. Syy tuohon ongelmaasi löytyy tällä kertaa vain ja ainoastaan selkänojan ja monitorin välistä.
Olisko noinkaan. Sikäli kun Troy käyttää yleisessä käytössä olevia tietokoneita forumointiinsa, on kysymys vallankin järkevä.

Toi nimimerkki muuten raastaa mua kovin sikäli kun se yrittää olla Simpsons-hahmolta lainattu.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Lancer sanoi:
Tuo käy ihan helposti. Kun seuraavan kerran kirjaudut sisään niin laitat siihen tunnuksen ja passun alla olevaan "remember me" -kohtaan raksitus (ihan vaan klikkaat sitä). Tuon jälkeen olet kirjautuneena niin kauan kunnes loggaudut omin tahdoin ulos.
Joo sieltähän se vika löytyi käyttäjästä. Eipä siinä mitään, näin oppii. Asiallinen ja ytimekäs vastaus.

Bobakki sanoi:
Olisko noinkaan. Sikäli kun Troy käyttää yleisessä käytössä olevia tietokoneita forumointiinsa, on kysymys vallankin järkevä.

Toi nimimerkki muuten raastaa mua kovin sikäli kun se yrittää olla Simpsons-hahmolta lainattu.
Yleisessä käytössä oleva kone on yleisesti ottaen vaikea käsite. Ehkä olet oikeassa. Siltikin uusioperheessä on teini-ikäisiä ja tätäkin käyttävät 'lanittaessaan'. Välttämättä en halua olla kirjautuneena kuukausia ja antaa kakrujen sotkeutua omiin juttuihini.

Jos nimimerkkini raastaa sinua niin ei siinä mitään. Simpsoneistahan se on ja tämä jo sarjasta poistettu hahmo edusti epäonnistunutta näyttelijää. Rekisteröitymisen aikoihin se oli mulle henk.koht vitsi viitaten kesäteatteriharrastukseen. Itsekin olen jo tuohon kyllästynyt, eli ehkäpä se joskus vaihtuu.

Täytyy nyt kattella mitä muita nisäkkäiden nimiä Siperian aroilta löytyisi vapaana:rolleyes:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Troy McLure sanoi:
Jos nimimerkkini raastaa sinua niin ei siinä mitään. Simpsoneistahan se on ja tämä jo sarjasta poistettu hahmo edusti epäonnistunutta näyttelijää. Rekisteröitymisen aikoihin se oli mulle henk.koht vitsi viitaten kesäteatteriharrastukseen. Itsekin olen jo tuohon kyllästynyt, eli ehkäpä se joskus vaihtuu.

Täytyy nyt kattella mitä muita nisäkkäiden nimiä Siperian aroilta löytyisi vapaana:rolleyes:
Tiedän ko. hahmon hyvin ja nimimerkkisi raastaa vain, ainoastaan ja yksinomaan siksi, että se on väärin kirjoitettu.



...niin oonki ärsyttävä pilkunnussija.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Bobakki sanoi:
...niin oonki ärsyttävä pilkunnussija.
Etkä ole, äläkä nyt. Se oli tarkoituksella aavistuksen väärinkirjoitettu silloin, ihan johtuen äänensä kohtalosta. En halunnut siihen viitata samaistuksen asteessa silti vanhana Simpsons fanina, vain rooliin.

EDIT: Nimenvaihto on siltikin mielessä ja t-paidan tilaaminen. Koukuttaa tämä forumi sen verran kumminkin. Saisi sen avatarinkin sitten vissiin.
 
Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Troy McLure sanoi:
Etkä ole, äläkä nyt. Se oli tarkoituksella aavistuksen väärinkirjoitettu silloin, ihan johtuen äänensä kohtalosta. En halunnut siihen viitata samaistuksen asteessa silti vanhana Simpsons fanina, vain rooliin.
Jos sä olisit kirjoittanut sen "oikein" olisit voinut hyvinkin päätyä käräjille (vrt Malsténin Mikki-hiiri-laulut). ;)
 
Ylös