Kirjoitatteko blogeja?

Kirjoitatteko blogeja?

  • Harrasteblogia

    Äänet: 0 0,0%
  • Arkiblogia

    Äänet: 0 0,0%
  • Huuhaablogia

    Äänet: 0 0,0%
  • Tienaan blogauksella

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    14
  • Äänestys suljettu. .

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Totta, jostainhan sitä herää joka kerta. Paitsi sitten viimesellä kerralla.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
En oo tajunnu oikein matkablogin ideaa.
Mun mielestä jos vaikka kiinnostaa Tallinna, taikka Mongolia, niin eiks sitten kannata mennä sinne Tallinnaan, taikka Mongoliaan. Ennemmin kun lukea että kas, joku muu on siellä käynyt.
Mutta enpä minä paljon muutakaan tajua. Että tuota.
Paria matkablogia yrittänyt lukea, mitä googlettelun kautta on naamalle tullut, ja tietty 007-matkablogia, mutta kun ei niistä perkeleistä jää mitään käteen. Liian epämääräisiä ohjeita ja paikan nimiä. Parempi haahuilla sammumispisteessä ittekseen ympäriinsä, kun kuitenkin aina herää jostain.
Kirjoittakaa itse parempia, niin sillähän siitä pääsee. Saatte kaupan päälle mainosmiljoonia.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Lienee typerintä hommaa sitten facebuukkailun jälkeen, jos tuota tekee ilmaiseksi.
Vertaatko netissä paskanjauhamista ajankuluksi autonratissa siihen että yrittää tyrkyttää "asiantuntijana" sisustus, ruoka tai matkailuvinkkejä? :D
Ei, kyllä se sitä typerintä hommaa on auton ratissa kännykän räplääminen.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Sanotaan niin, että on vähän muutakin tekemistä kuin kirjoittaa blogeja. On itselle mielekkäämpää keskittyä tekemään kuin tekemisestä kirjoittamiseen. Päiväkirjan, jollaisia monet blogit ovat, pitäminen julkisesti netissä on mulle täysin käsittämätöntä. En vaan ymmärrä mikä ajaa ihmisen siihen. Ihme touhua.

Tänään kirjoitin kymmenen tuntia blogia. En maininnut siitä mitään, koska blogissani ei ole kyse siitä, vaan kaikesta ihanasta, mitä päivääni mahtuu. Päivitin myös facebookin tilapäivitykseeni päivittäväni facebookin tilapäivitykseen päivittäväni facebookin tilapäivityksen päivittämistä. Olin onnesta sykkyrällä. Minut huomattiin ja sain tykkäätä ihmisiltä, joita en tunne. Silti se tuntui hyvältä. Unohdin soittaa isälle isänpäivänä, enkä sitten enää viittinyt. En maininnut siitä blogissani, koska blogissani ei ole kyse siitä, vaan kaikesta ihanasta, mitä päivääni mahtuu.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sanotaan niin, että on vähän muutakin tekemistä kuin kirjoittaa blogeja. On itselle mielekkäämpää keskittyä tekemään kuin tekemisestä kirjoittamiseen. Päiväkirjan, jollaisia monet blogit ovat, pitäminen julkisesti netissä on mulle täysin käsittämätöntä. En vaan ymmärrä mikä ajaa ihmisen siihen. Ihme touhua.

Tänään kirjoitin kymmenen tuntia blogia. En maininnut siitä mitään, koska blogissani ei ole kyse siitä, vaan kaikesta ihanasta, mitä päivääni mahtuu. Päivitin myös facebookin tilapäivitykseeni päivittäväni facebookin tilapäivitykseen päivittäväni facebookin tilapäivityksen päivittämistä. Olin onnesta sykkyrällä. Minut huomattiin ja sain tykkäätä ihmisiltä, joita en tunne. Silti se tuntui hyvältä. Unohdin soittaa isälle isänpäivänä, enkä sitten enää viittinyt. En maininnut siitä blogissani, koska blogissani ei ole kyse siitä, vaan kaikesta ihanasta, mitä päivääni mahtuu.
:D Nyt ollaan ytimessä! :ahem:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Kyllä.

Kirjoitan Vantaa-aiheista blogia. Tähän saakka palaute on ollut hyvin negatiivista. Ja oma kehu kuulemma vaan haisee.
 

Vepe

Well-known member
Liittynyt
17.6.2011
Viestit
358
Sijainti
Vantaa
Muuten en kirjottaisi, mutta on pakko. Opiskelupäiväkirjaa tulee pitää ja sen tulee olla sähköisessä muodossa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Joitain vuosia sitten katsoin tarpeelliseksi perustaa blogin. Vissiin pari viikkoa kirjoittelin sekalaisia aivopieruja. Ei mitään päiväkirjatyylistä lähellekään, vaan havaintoja ympäröivästä maailmasta ja ajatuksia milloin mistäkin. Tiesin etukäteen, ettei sellainen tajunnanvirta ketään kiinnosta, ja sitten kun ei kiinnostanut enää itseäkään, deletoin koko paskan. Eikä ole sen jälkeen tullut tarvetta moiseen.
En kuitenkaan näe sellaista kokonaan poissuljettuna vaihtoehtona "sitten joskus". Hyvä keinohan se on, jos on ihan pakko esim. itseään sanallisesti ilmaista, mutta ei ole muuta sellaista tarkoitusta palvelevaa alustaa olemassa. Ja vaikkei sitten kukaan niitä lukisikaan. Ymmärrän kyllä hyvin ihmisiä, joilla moinen tarve on, ja jossain siellä syvällä mielessä saattaa olla pöytälaatikkosanoittajamainen ajatus siitä että joku joskus vilkaisisikin niitä kirjoituksia.

Pidän tarkoittamiani blogisteja parhaimmillaan nykyaikaisina versioina kirjailija/runoilija/biisintekijöistä ja entisaikojen tarinankertojista.

Ja kuten kirjoista, runoista, biiseistä ja tarinoistakin, suurin osa blogeista on ihan täyttä paskaa, enkä ainakaan minä jaksa etsiä niin valtavan paskakasan seasta timantteja. Joskus löytyy ihan hyvää settiä vahingossa, mutta ei sama kauaa jaksa kiinnostaa.

Niin, en kirjoita blogia.
 

Memphis Griezmann

Well-known member
Liittynyt
13.7.2014
Viestit
202
Mä en ole koskaan ymmärtänyt blogien merkitystä ihmiselämälle. Se tuntuu jotenkin niin turhalta lukea jonkun toisen ihmisen elämää. Jotkut tutut käyvät lukemassa blogeista elämäntyylineuvoja "asiantuntijoilta", mutta mä en oikeesti tajua sitä.

Hei tietty mun pitää tunnustaa teille, että oon lukenut pari kertaa elämässäni blogia. Oli ihan siistii lukee blogii, mut en mä ehtiny sit enempää.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12576
Sijainti
Sivulla viisi
Tolella ihan kompattavia juttuja tuossa ylempänä. Ei muakaan varsinaisesti kiinnosta lukea varsinkaan itselleni ventovieraiden, sinällään täysin tavallisten ihmisten omasta elämästään kirjoittamia juttuja. Joku puhutteleva koukku touhussa pitää olla, ei sitä mainittua paskaa kuitenkaan tee niiden timanttien toivossakaan hirveän kauaa mieli omin käsin tonkia. Tuleehan nuita hyviäkin kirjoituksia vahingossa vastaan silloin tällöin, lähinnä jonkun muun suoraan eteeni linkkaamana. Ja oikeasti hyvin kirjoitettua tekstiähän on aina ilo lukea, oli se sitten esillä jossain intervööbissä tai kirjan sivulla.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Itse luen antaumuksella fitness-blogeja. Grr.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Onkohan Laukkasen Kimmoa vastaan tullut Saakelin Rompe aamu kuudelta?

tiistai, 11. marraskuu 2014


Syksy jatkuu:)


Ei kauan valkeutta kestänyt, kun taas mennään pimeässä ja sateisessa kelissä. Ei paha, tossu pitää ja sielunmaisema on sama kuin vallitseva keli:) Kaikkia juoksijoita ei kuitenkaan hetkauta kelit suuntaan tai toiseen sen sain aamulla kello 6.00 todeta. Tarkoitan tällä sitä, että aina on kesäkeli pukeutumisen suhteen joillakin, sillä juostessani tuolla pimeässä ja tihkusateessa Väinölänniemen kärjessä tunnin kevyttä, vastaan lappoi joku kaveri, millä ilmeisesti on asenne kohdillaan, koska jonkilaisesta ammattilaisesta oli kyse

Villamyssy päässä ja hanskat käsissä, MUTTA lyhyet trikoot jalassa ja yläroppa paljaana, olihan ilmestys. Vauhti oli aika hyvä sillä, koska pakkohan siinä on vauhtia pitää, jos meinaa lämpimänä pysyä, luulisin, oliskohan ollut näitä pekkaniskalaisia, tai sitten ihan muuten vaan haluaa karaista itseään. Jokatapauksessa hatunnoston arvoinen suoritus tältä kaverilta ja tuotahan pitäisi kokeilla itsekkin, niin tietäis, miltä se tuntuu.

Nyt en kuitenkan viitsi ottaa mitään ylimääräistä extreamia mukaa, koska sen verran lähellä tuo kesäloma alkaa olla, eikä siellä saa räkä tippua nenästä kuin ainoastaan lappurinnassa juostessa. Niin,4-5 starttia kuuluu sitten ohjelmaa Torreviejan lähialueilla ja huippuna tuo Mikloksen mainostama Uudenvuoden yöjuoksu Crewillentenin pikkukylässä, mikä sijaitseen sopivan suuren vuoren juurella. Ensiviikonloppuna on taas vapaata, mistä alkaa samalla kolmen viikon hyvätreeni jakso, siis iltavuoro viikkoja.Systeemillä aamupäivällä paljon ja joskus kovaa riittävästi ja iltapäivällä ei edes tarvitse näytellä väsynyttä työpaikalla. Näillä eväillä kohden Joulukuuta ja aurinkoa:)
 
Ylös