Kirjoitusvirhetoikki

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kuva ei näy, mutta tiedän mistä on kyse.

Tuen Alppua.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestit
54
Kuva ei näy, mutta tiedän mistä on kyse.

Tuen Alppua.
Sama. Sovitaanko nyt yhdessä, että minut nimetään F1-Forumin kielipoliisiksi? Olette varmaan huomaneet kuinka kauniita lauseita tänne näppäilen. Ehkäpä olen tunnettu suomalainen kirjailija? Oliko tämä siis sovittu?
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7203
Mitä helvettiä. En löytänyt tuota nettisivua googlettamalla noita kuvassa olevia lauseita.
Olisin tehnyt poliisille ilmiannon.
Noita huumeita myyviä nettikauppoja on turha yrittää googlettaa, koska ne toimivat tor-verkossa jossa niihin tuskin pääsee Googlen kautta.

Poliisi sitä paitsi tietää jo noista huumeista myyvistä nettikaupoista, mutta heidän on vaikea saada niiden ylläpitäjät kiinni tor-verkon toimintaperiaatteen vuoksi.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tunnen yhden Tor:in ja käy verkoilla kalassa. Tor-verkossa on kyllä useammin kampeloita (flundra på svenska) kuin kevät tarjouksia.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Noita huumeita myyviä nettikauppoja on turha yrittää googlettaa, koska ne toimivat tor-verkossa jossa niihin tuskin pääsee Googlen kautta.

Poliisi sitä paitsi tietää jo noista huumeista myyvistä nettikaupoista, mutta heidän on vaikea saada niiden ylläpitäjät kiinni tor-verkon toimintaperiaatteen vuoksi.
Tuskinpa Pöhkis nyt oli tuossa ihan tosimielellä.
 

Makkonen

Guest
Joku uuvatti ei osaa eräällä foorumilla kirjoittaa viisumia oikein. Melko avutonta.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Jospa nämä on niitä, joille suomi on vieras kieli?
F1-asiapuolella aika moni jantteri kirjoittaa Suomalainen. F1-luokassa ei aja yhtään Suomalaista. Räikkönen ja Bottas siellä kyllä on. Ja Fetteli, joka lasketaan suomalaiseksi aina kun pärjää.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Eniten mua tuossa kuvassa harmitti se, että mua haukuttiin nollaksi ja väitettiin, että mä ajan väärään suuntaan.
 
Ylös