Kisa!-toikkiin liittyvä poll

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pitäisikö spämmitoikit siirtää

• Äänestäjiä yhteensä
    19
  • Äänestys suljettu. .

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Täällä oli esitetty, että Kisa!-toikki pitäisi siirtää kilpaveneosastolle. Pitäisikö siis kaikki nk. spämmäystoikit (Kisa!, sataset paukkuu, tonnit paukkuu, palindromit paukkuu etc. etc.) siirtää sinne kilpaveneilypuolelle?

Ehkä sinne paremminkin ois syytä siirtää tän kaltaset pollit.

Mun puolesta joutais pois koko foorumilta, mutta jos postausmäärillä on joillekin merkitystä niin siirrettäköön nyt vaikka sinne kilpaveneosastolle.

Kisa! -toikin vois mun puolesta heivatakin. Noi muut aloituksessa mainituthan on ihan eri juttuja, joten sinänsä omituista höpinää koko polli.

Eipä mun elämäni toisaalta kaadu siihen, vaikka tuo kyseinen toikki täälläkin olis. Oikeastaan aika samantekevää sekin.

Kilpaveneosasto tulee heti siirtää Kisa!-toikkiin. Sen jälkeen Kisa!-toikki tulee siirtää yleiseen lätkäkeskusteluun, jossa se piestään paskaksi ja sen osista luodaan eri veneluokille omat osastot yleiseen asiakeskusteluun. Domppari hallinnoi optimistijollailua.

Miksi ihmeessä pitäisi. Onhan täällä eroakirkosta toikki ja Мы обсуждаем здесь только на русском язык . Onko ne jotenkin tärkeämpiä täällä vapaalla kuin Kisa toikki :rolleyes:

Miksi ihmeessä pitäisi. Onhan täällä eroakirkosta toikki ja Мы обсуждаем здесь только на русском язык . Onko ne jotenkin tärkeämpiä täällä vapaalla kuin Kisa toikki :rolleyes:

Toi ny ainakin on! :mad:

Onko täällä oikeestaan mikään toikki oikeesti tärkeä/merkittävä (paitsi tietty tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset)

Onko täällä oikeestaan mikään toikki oikeesti tärkeä/merkittävä (paitsi tietty tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset)

Niimpä. Miksi ihmeessä joku sitten olisi niin huono, ettei se mahtuisi täällä olemaan.

Paitsi tietysti eroakirkosta.fi toikki :D

No niin. Noin mahtavaan vedon tehn y mode varmaan ilmoittautuu ja siirtää kaikki kuutkin huutoäänestyksessä paskoiksi todetut toikit sinne lätkäkeskusteluun

Aloitetaan

Eroakirkosta toikki.

Ehdoton EI! Mutta näköjään yksi lähti jo.Siinä tapauksessa kaikki muutkin voisi siirtää,koska 90% Vapaan toikeista on spämmi toikkeja.