Kissat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Black Leopard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kahden ystäväni kissat. Vasemmanpuoleinen osoittaa tuossa minulle, ettei noutaminen ole koirien yksinoikeus, onnistuu se kissanpennultakin (aikuisena ei sitten moinen lapsellinen leikki varmaan enää kiinnosta). Oikeanpuolinen asui vuosia yhdessä mökissä käytännössä vailla hoitoa seuranaan vain toinen kissa ja yksi koira (vai oliko niitäkin kaksi, olen unohtanut). Silti lihoi tuollaiseksi muhkeaksi, vaikka muut asuinkumppanit eivät sen kummemmissa lihoissa olleet. Kämppä tuoksui "mielenkiintoiselta" kun ystäväni sinne muutti ja adoptoi nuo ressukat. Aikamoinen remontti vaadittiin.

Haluaisin kuulla enemmän Sinäputken leikatusta tyttökissasta jolla on pojan nimi.

Haluaisin kuulla enemmän Sinäputken leikatusta tyttökissasta jolla on pojan nimi.
Se lähti aamulla pihalle, eikä ole vielä palannut takaisin. Ei tosin ole ensimmäinen kerta. Lisäksi se tykkää piehtaroida pihakivetyksellä, mutta ei siitä sen enempää.

Meirän kissi, Miina nauttii koneen lämmöstä ajon jälkeen.

kuva0043.jpg

Mua vituttaa kissat. Sekä liian pienet koirat, varsinkin hevosenvitun näköiseksi jalostetut yksilöt, joiden elämä on yhtä tuskaa.

Matkallekin pitää päästä mukaan.

Viimeksi muokattu: