Heti kun sopii?Sisso.
Mennääkös Domppari kurvaamaan koska?
Tänäänkin olis vapaata ennen kuutta ja sitten seittämän jälkeenHeti kun sopii?
21.8 tänään. Viimeks töikaverin kanssa jotain 0.2 nopeampaa. Kisatilanteessa yleensä parantuu hieman. Eli kyl vauhti on viel ihan suht. kohdillaan.Tuolla Dompparin piirustelemalla profiililla alle 21 kun menee, niin se on OK aika
(hmph) Olisi kait pitäny sanoa, että "alle 20 kun menee...."21.8 tänään. Viimeks töikaverin kanssa jotain 0.2 nopeampaa. Kisatilanteessa yleensä parantuu hieman. Eli kyl vauhti on viel ihan suht. kohdillaan.
Ai siellä on Jussin sponssaama tiimi?Turun tonnikisaa valmistellaan, rahat jo olis. Kuskeja ei.
Jaahas.. tiimisarjan kakkossijan tavoittelu jää sitten alkuperäisen Livestrong -tiimin harteille.Nyt kävi niin, että nämä karttikarkelot jää itseltäni väliin. Eli en ole mukana. Hollolaan kyllä varmaankin tulen luistelemaan (kandee terottaa hokkarit).
En ole jaksanut katsoa pistetaulukosta kuin vähän alkua, tai en oikeastaan edes sitä. Onko meillä oikeasti mahikset siihen? Mun viime Hollola-treeni ei ollut ihan katastrofi. Nastysta taisin jäädä vain pari kymppää.Jaahas.. tiimisarjan kakkossijan tavoittelu jää sitten alkuperäisen Livestrong -tiimin harteille.
Nelisenkymmentä pistettä meillä on speed devilsiin takamatkaa. Ei se kovin paljoa ole, mutta edellyttää toki onnistumisia.En ole jaksanut katsoa pistetaulukosta kuin vähän alkua, tai en oikeastaan edes sitä. Onko meillä oikeasti mahikset siihen? Mun viime Hollola-treeni ei ollut ihan katastrofi. Nastysta taisin jäädä vain pari kymppää.
Noniin, eli mun idioottimaista suoritusta, että jätän 4strokelle suoran aukon mennä ohi, ei kaivata :wall:Nelisenkymmentä pistettä meillä on speed devilsiin takamatkaa. Ei se kovin paljoa ole, mutta edellyttää toki onnistumisia.
Tai mun mamoilevaa suoritusta, että pääsen startin jälkeen Nipsun rinnalle sisämutkan puolella, mutta HIMMAAN ja päästän edelle, ei todellakaan kaivata.Noniin, eli mun idioottimaista suoritusta, että jätän 4strokelle suoran aukon mennä ohi, ei kaivata :wall:
Disappointed. Really disappointed.Nyt kävi niin, että nämä karttikarkelot jää itseltäni väliin. Eli en ole mukana. Hollolaan kyllä varmaankin tulen luistelemaan (kandee terottaa hokkarit).