KKWCS 2011, 11. kilpailu, Kartingkeskus Hollola

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Niin... itse ehdottaisin että Slugille niin monelle forumistille tuttuna pidemmältä ajalta pisteet, Hanneli paikallisena vierastähtenä ei pisteitä vaikka ajaakin (epäilemättä hyvää kisaa meiän kanssa). Eli pisteitä 15:lle. Mutta mikä vähiten porua aiheuttaa, sen mukaan minä(kin) mieluusti tyydyn elämään asian kanssa :)
Voisin kuvitella, että tässä vaiheessa kautta ei kumpaakaan hahmoa pisteet erityisesti kiinnosta. Minulle on myös aivan sama, keräävätkö pisteitä vaiko eivät.

Slug

Well-known member
Voisin kuvitella, että tässä vaiheessa kautta ei kumpaakaan hahmoa pisteet erityisesti kiinnosta. Minulle on myös aivan sama, keräävätkö pisteitä vaiko eivät.
Juu, pisteillä ei ole niin väliä. Varsinkaan jos ne sotkee koko kauden ajaneiden kuljettajien pakkaa vielä jollain tasolla. En siis tiedä onko joillain kuljettajilla pisteet vielä niin tasoissa että viimeinen kisa ratkaisee sijoitusta ylös/alaspäin.

Örfil

Guest
Itse olen sitä mieltä että extrakuskeja voisi ottaa mukaan, mutta ilman pisteitä sekä eivät vaikuta sijoituksiin. Esimerkkinä se että kun junnu oli mukana pari kertaa, niin tuli hyvin lisäkahinaa jälkipään osalta ja kisaamistahan tässä kaivataan kaikki. Muistaakseni palaute oli silloin pelkästään positiivista.

Nuo postausrajoitukset jne. niistä meitillä taisi aina tulla parranpärinää ja oli yksi syy miksi homma tökki. Ymmärrän toki sen, että jos "ässäkuskeja" alkaa ilmaantumaan ja vie voitot vakiforumisteilta, niin ottaahan se päähän mutta jos otetaan mukaan keski/jälkipäänkuskeja niin siitä ei pitäisi olla edes kateusfaktoria ilmassa. Ja mulle on kyllä henkkoht ihan sama jos vaikka anssikeloja alkaisi ilmaantumaan kisoihin, se vaan nostaa sarjan tasoa.

Ajattelen itse asiaa sarjan kannalta, en oman menestyksen kannalta: mitä kovempia kuskeja mukana, aina parempi KKWCS sarjan statukselle! Jos tulee kisassa turpiin niin se on sitten ihan omaa hitautta se ja se on vaan fakta. "Kaverikisoja" voi sitten järjestää omassa piirissä (kuten teenkin :D).

KKWCS sarja on "tuote" ja sen pitää olla mahdollisimman kova sarja haasteellisesti ja sisäsiittoisesti se ei pitkälle pötki. Esim. Slug on tervetullut lisä kisoihin. Siinä on hyvä mittari monelle kuskille.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Itse olen sitä mieltä että extrakuskeja voisi ottaa mukaan, mutta ilman pisteitä sekä eivät vaikuta sijoituksiin. Esimerkkinä se että kun junnu oli mukana pari kertaa, niin tuli hyvin lisäkahinaa jälkipään osalta ja kisaamistahan tässä kaivataan kaikki. Muistaakseni palaute oli silloin pelkästään positiivista.

Nuo postausrajoitukset jne. niistä meitillä taisi aina tulla parranpärinää ja oli yksi syy miksi homma tökki. Ymmärrän toki sen, että jos "ässäkuskeja" alkaa ilmaantumaan ja vie voitot vakiforumisteilta, niin ottaahan se päähän mutta jos otetaan mukaan keski/jälkipäänkuskeja niin siitä ei pitäisi olla edes kateusfaktoria ilmassa. Ja mulle on kyllä henkkoht ihan sama jos vaikka anssikeloja alkaisi ilmaantumaan kisoihin, se vaan nostaa sarjan tasoa.

Ajattelen itse asiaa sarjan kannalta, en oman menestyksen kannalta: mitä kovempia kuskeja mukana, aina parempi KKWCS sarjan statukselle! Jos tulee kisassa turpiin niin se on sitten ihan omaa hitautta se ja se on vaan fakta. "Kaverikisoja" voi sitten järjestää omassa piirissä (kuten teenkin :D).

KKWCS sarja on "tuote" ja sen pitää olla mahdollisimman kova sarja haasteellisesti ja sisäsiittoisesti se ei pitkälle pötki. Esim. Slug on tervetullut lisä kisoihin. Siinä on hyvä mittari monelle kuskille.
Komppaus tähänkin. Jussilta fiksua tekstiä kerrankin

Minä tunnustan nyt avoimesti, että "edellisen uuden aallon" ässäkuskit ovat närpenneet ihan sen takia, että tuntuvat järjestään sijoittuvan mun edelle. Muutenhan ovat ihan huipputyyppejä. Suomalainen mies ei vain kestä häviämistä, ei sitten millään, mutta oma hitaus ei ole kenenkään muun kuin hitaan itsensä vika. Uskon kyllä toisaalta, että yhtä paljon treenaamalla olisin ihan yhtä nopea kuin kärkikuskit....

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
En siis tiedä onko joillain kuljettajilla pisteet vielä niin tasoissa että viimeinen kisa ratkaisee sijoitusta ylös/alaspäin.
Mulla ja tuolla tiimin kakkoskuskilla on ainakin vielä sijoitukset väärin päin, virhe joka pitää korjata Hollolassa. :thumbup:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Juu, pisteillä ei ole niin väliä. Varsinkaan jos ne sotkee koko kauden ajaneiden kuljettajien pakkaa vielä jollain tasolla. En siis tiedä onko joillain kuljettajilla pisteet vielä niin tasoissa että viimeinen kisa ratkaisee sijoitusta ylös/alaspäin.
Kärkipäästä Haikki ja DW ovat käytännössä niin tasoissa että kumpi edellä kisassa, todennäköisesti edellä loppupisteissäkin. Mutta hyvin vedetty jos likemmäs 90-kiloisena? ehdit sitä taistelua kumminkin hämmentää. Ja mitä paino muutenkaan merkkaa Hollolassa, eos. Miten kaverusten Nastyn ja Slugin keskinäiset erot yleensä menevät täällä?

Slug

Well-known member
Kärkipäästä Haikki ja DW ovat käytännössä niin tasoissa että kumpi edellä kisassa, todennäköisesti edellä loppupisteissäkin. Mutta hyvin vedetty jos likemmäs 90-kiloisena? ehdit sitä taistelua kumminkin hämmentää. Ja mitä paino muutenkaan merkkaa Hollolassa, eos. Miten kaverusten Nastyn ja Slugin keskinäiset erot yleensä menevät täällä?
Veikkaan että jossain keskikastissa saataan Hollolassa olla. Muutenkin olen seurannu porukoiden kehitystä ja ainakin radan varressa näyttää siltä että kaikki aktiivikuskit on kehittynyt huimasti. Siis jopa kärjessä! Sarja on todella kovatasoinen.
Nastylle olen joka kerta hävinnyt Hollolassa joten ei minusta ole kärjelle vaaraa :D En itseasiassa muista koska olisin ylipäätään Nastyn voittanu!
Ajopainohan mulla pyörii siinä 85kg hujakoilla, eli aivan riittävästi.

Slug

Well-known member
Oho, meillä on sitten ehkä vaan joku 3-4kg eroa :)
Ts. olet uhka mulle :dunno: ( :D )
Mä otin vuosi sitten sellasen laihtutuskuurin joka päätty sairaalanpetille pariks viikoks :thumbup:
Ihan kaikki paino EI tullu takas :ahem:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ootsä jo mua painavampi? Herranen aika. Meinaat sitten hävitä mulle?
Aika liki samoissa varmaan, ajokamoissa alkaa 8lla. Niin se (taas) herpaantui loppukesän aikana. Toki on mulla varmaan ollu usein Haikkia paremmat kisa-autot mikä mahdollistaa sarjasijoitukseni tällä hetkellä.