KKWCS 2011, 2. kilpailu Jyväskylä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KKWCS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmi homma.. harkitsisit vielä. monille täysin uusi rata ja uudet autot, ikinä ei voi tietää miten menee, ties jos ois ollu sulle tosi sopiva rata ja loistotulos kisasta... No, forssassa sitten ootkin vauhdissa.

Kiitti kannustuksesta, mutta Forssakin jää multa väliin kun ollaan reissussa. Sen väliinjääminen kyllä sitten jo harmittaakin :wall:

Kiitti kannustuksesta, mutta Forssakin jää multa väliin kun ollaan reissussa. Sen väliinjääminen kyllä sitten jo harmittaakin :wall:
Minä ainakin kannustan sua reissaamaan :)

Minä ainakin kannustan sua reissaamaan :)

Onneksi Livestrongin Korville-siiven kaverit olivat tasavahvat viime vuoden Forssissa, joten turha nuolaista vielä ennen kuin tipahtaa. :cool:

Andyn poisjäänti Forssasta kyllä vähän harmittaa. Kouvon Golfin takapenkillä olis varmaan taas viihtynyt.

Niin tuota, pääsisikö jonkun kyydissä Lahdesta Jyväskylään?

Joo tosiaan kun feidasin Jyväskylän raukkamaisesti, niin Maradona on vailla kyytiä. Pääkaupunkiseudulta Jyväskylään ajetaan joka tapauksessa Lahden ohi, niin varmaankin jokin autokunta pystyy noukkimaan Joensuun miehen kyytiin?

Joo tosiaan kun feidasin Jyväskylän raukkamaisesti, niin Maradona on vailla kyytiä. Pääkaupunkiseudulta Jyväskylään ajetaan joka tapauksessa Lahden ohi, niin varmaankin jokin autokunta pystyy noukkimaan Joensuun miehen kyytiin?

ainiin.. mä jo unohdinkin, että hesasta jyskälään mennään lahden kautta. :D

Maanantai-aamun kunniaksi ilmoitan jääväni pois tästä kilpailusta.

Pahoitteluni tiimikavereille. :nope:

5:n hengen miehityksellä voi olla vähän tiivis tunnelma autossa ja kaikki kamat ei pakosti mahdu takakonttiin, mutta ei anneta näiden asioiden haitata.
:o:D
Istutaan kaikki kypärät päässä niin säästää tavaratilaa huomattavasti. Vähän ehkä kolistaan sitte toisiamme vasten mutta onpa ainakin turvallista! Ainiin, SHOTGUN!

5:n hengen miehityksellä voi olla vähän tiivis tunnelma autossa ja kaikki kamat ei pakosti mahdu takakonttiin, mutta ei anneta näiden asioiden haitata.
:o:D

Eikös JNF tule myös sieltä pk-seudulta?
Olisko järkevää koordinoida kolmas auto mukaan matkaan koska nythän vielä ilman kyytiä on JNF, JayR ja maradonakin Lahdesta eteenpäin...
Tuolla konstilla ei tarvis ahtaa sitten kuitenkaan viittä yhteen autoon eikä tarvis osan mennä bussilla.... ;)

Istutaan kaikki kypärät päässä niin säästää tavaratilaa huomattavasti. Vähän ehkä kolistaan sitte toisiamme vasten mutta onpa ainakin turvallista! Ainiin, SHOTGUN!

Eikös tarkoitus ollut muutenkin pitää kypärät ja haalarit päällä koko matkan?

Eikös JNF tule myös sieltä pk-seudulta?
Olisko järkevää koordinoida kolmas auto mukaan matkaan koska nythän vielä ilman kyytiä on JNF, JayR ja maradonakin Lahdesta eteenpäin...
Tuolla konstilla ei tarvis ahtaa sitten kuitenkaan viittä yhteen autoon eikä tarvis osan mennä bussilla.... ;)

Mä voisin ihan hyvin ajaa, jos olisi auto käytettävissä.. :thumbfh:
Mut kieltämättä nipsun autokunnassa on ainakin kaksi auton omistavaa, minkä ansiosta tämä kyytiongelma olisi ratkaistavissa. Joskin ymmärrän hyvin ettei näin pitkää matkaa välttämättä halua itse ajaa..

Mut kieltämättä nipsun autokunnassa on ainakin kaksi auton omistavaa, minkä ansiosta tämä kyytiongelma olisi ratkaistavissa. Joskin ymmärrän hyvin ettei näin pitkää matkaa välttämättä halua itse ajaa..

Jep, tämän huomasin sieltä itsekin.... Mutta toki ymmärrettävää tuo ajamispointtikin on.

Tamperelaiset: mites, onko meillä jokin jälkipeli Jyskälässä? Ruokailua tmv.?
Mites muiden osalta?