KKWCS 2011, 4. kilpailu Hyvinkää I

V-Power

Member
Maksoin, mutten tiedä näkyykö se jo huomenna tilillä? Joka tapauksessa maksettu on.

DW

2009-2016
Vai semmoset kohteet taas:rolleyes:No oman kohteen voitto riippuu siitä, tuleeko ne pari herraa paikalle ässät hihassa, vai sattumakortilla: mene suoraan katsomoon, konttaamatta lähtöruudun kautta:eek:

it´s only a game

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Pk-seudulta lähteville tiedoksi, että vielä olisi autossa ainakin 1 paikka vapaana ja toinenkin jos tiloista olette valmiita tinkimään! Nyt on paikat varattu Wopelle ja Jonkille ja me ollaan jäämässä syömään kisan jälkeen.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Pk-seudulta lähteville tiedoksi, että vielä olisi autossa ainakin 1 paikka vapaana ja toinenkin jos tiloista olette valmiita tinkimään! Nyt on paikat varattu Wopelle ja Jonkille ja me ollaan jäämässä syömään kisan jälkeen.
Hep!

JNF

Well-known member
Tiloista tinkimisen varalta varattu

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Tiloista tinkimisen varalta varattu
Kysäisetkö vielä Bemarilta jos menomatkalle olisi kyytipaikkaa? Jos mun (tai siis mutsilta lainassa oleva) auto on ainoa Helsinkiin päin menevä ruokailun jälkeen niin voidaan kyllä ahtautua. Ja jos menomatkallekaan et löydä kyytiä niin voidaan kyllä silloinkin ahtautua. Kolmella isolla äijällä voi olla takana ahdasta leveyssuunnassa, mutta onneksi matka ei ole kovin pitkä. :eek:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Monelta ja mistä on lähtö?

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Millaisilta autoerot vaikutti silloin kun täältä oli porukkaa testaamassa?

öö ruz

Speed for ever

Aika tasaista. Toki kun pannaan kaikki 8 autoa viivalle niin varmasti löytyy eroja. Ukkoskuuro oli täällä äsken. Toivottavasti huomena ei tule pisaraakaan.

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Toukokuussa kun olimme hyvinkäällä 4stroken kaa niin toinen autoista oli selkeästi hitaampi; sekunnin ero kierrosajassa mutta onneksi hyvinkäällä on aina ollut suurin osa autoista kuitenkin hyvin tasaväkisiä. Huomenna ei pitäisi olla Forecan mukaan mitään pelkoa sateesta :cool:. Mie ainakin tykkään ajaa mitä kuumempi keli ja parempi pito.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Autot on kovalla käytöllä, ja voi olla että huomennakin osaa hajoaa.

Multa meni ekalla testireissulla ketjut ihan ilman mitään osumaa, oli kuulemma mennyt ratas paskaksi edellisessä tilaisuudessa.

Millaisella aika-ajoformaatilla ajetaan? Itse kannatan viiden kierroksen aika-ajoja!

öö ruz

Speed for ever
Autot on kovalla käytöllä, ja voi olla että huomennakin osaa hajoaa.

Multa meni ekalla testireissulla ketjut ihan ilman mitään osumaa, oli kuulemma mennyt ratas paskaksi edellisessä tilaisuudessa.

Millaisella aika-ajoformaatilla ajetaan? Itse kannatan viiden kierroksen aika-ajoja!

lämmittelykierros, 5 nopeeta ja pois olisi kyllä hyvä. En muista miten se Haapis on meitä ajattanut mutta mielummin vähemmän kierroksia aika-ajoissa ja enemmän kisassa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
lämmittelykierros, 5 nopeeta ja pois olisi kyllä hyvä. En muista miten se Haapis on meitä ajattanut mutta mielummin vähemmän kierroksia aika-ajoissa ja enemmän kisassa.
5 minuuttia on muistaakseni ollut haapiksen oletuskäytäntö aika-ajon pituudeksi. Eli juuri noin. Harkat 10min.. Viime vuonna taidettiin kerran kokeilla 8+7min settejä?

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ei kyllä mikään setti ole ollut mun mielestä kymmentä minuuttia. Kisa on 7 kierrosta eli noin 6 minuuttia, aika-ajo ehkä 5 min ja harjoitus ehkä 6-8 min. Aika-ajon voisi lyhentää mun mielestä kolmeen nopeaan kierrokseen ja siirtää 2 kierrosta lisää kisaan, koska kisa tuntuu aina loppuvan ennen aikojaan.

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
Räkätauti jatkuu kaikenmaailman poppakonsteista huolimatta eli en valitettavasti pääse paikalle... :frown:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Ei kyllä mikään setti ole ollut mun mielestä kymmentä minuuttia. Kisa on 7 kierrosta eli noin 6 minuuttia, aika-ajo ehkä 5 min ja harjoitus ehkä 6-8 min. Aika-ajon voisi lyhentää mun mielestä kolmeen nopeaan kierrokseen ja siirtää 2 kierrosta lisää kisaan, koska kisa tuntuu aina loppuvan ennen aikojaan.
Mielummin siirretään kierroksia treeneistä, kuin aika-ajoista. Jos on vain kolme rundia, niin siinä saattaa huonolla tsägällä käydä niin, että joka kierroksella on liikennettä edessä.