Entä menikö pituus 4cm yläkanttiin?EN aio erikseen ilmoittaa että olen maksanut. :dunno:
Entä menikö pituus 4cm yläkanttiin?EN aio erikseen ilmoittaa että olen maksanut. :dunno:
Maksettu ja ilmoittauduttuHUOM!
Kaikki, jotka ovat tulossa kisan jälkeen syömään, vahvistatteko osallistumisenne ruokamöötte-topicissa, jos nimi ei vielä ole tällä listalla?
Hep!Pk-seudulta lähteville tiedoksi, että vielä olisi autossa ainakin 1 paikka vapaana ja toinenkin jos tiloista olette valmiita tinkimään! Nyt on paikat varattu Wopelle ja Jonkille ja me ollaan jäämässä syömään kisan jälkeen.
Kysäisetkö vielä Bemarilta jos menomatkalle olisi kyytipaikkaa? Jos mun (tai siis mutsilta lainassa oleva) auto on ainoa Helsinkiin päin menevä ruokailun jälkeen niin voidaan kyllä ahtautua. Ja jos menomatkallekaan et löydä kyytiä niin voidaan kyllä silloinkin ahtautua. Kolmella isolla äijällä voi olla takana ahdasta leveyssuunnassa, mutta onneksi matka ei ole kovin pitkä.Tiloista tinkimisen varalta varattu
Monelta ja mistä on lähtö?Pk-seudulta lähteville tiedoksi, että vielä olisi autossa ainakin 1 paikka vapaana ja toinenkin jos tiloista olette valmiita tinkimään! Nyt on paikat varattu Wopelle ja Jonkille ja me ollaan jäämässä syömään kisan jälkeen.
Huomenna päivällä luvassa infoa tarkemmin, odottelen vielä jos JNF:n kuviot selviää. Aika todennäköisesti Pasilasta klo 10 jälkeen.Monelta ja mistä on lähtö?
Millaisilta autoerot vaikutti silloin kun täältä oli porukkaa testaamassa?
Autot on kovalla käytöllä, ja voi olla että huomennakin osaa hajoaa.Millaisilta autoerot vaikutti silloin kun täältä oli porukkaa testaamassa?
Autot on kovalla käytöllä, ja voi olla että huomennakin osaa hajoaa.
Multa meni ekalla testireissulla ketjut ihan ilman mitään osumaa, oli kuulemma mennyt ratas paskaksi edellisessä tilaisuudessa.
Millaisella aika-ajoformaatilla ajetaan? Itse kannatan viiden kierroksen aika-ajoja!
5 minuuttia on muistaakseni ollut haapiksen oletuskäytäntö aika-ajon pituudeksi. Eli juuri noin. Harkat 10min.. Viime vuonna taidettiin kerran kokeilla 8+7min settejä?lämmittelykierros, 5 nopeeta ja pois olisi kyllä hyvä. En muista miten se Haapis on meitä ajattanut mutta mielummin vähemmän kierroksia aika-ajoissa ja enemmän kisassa.
Mielummin siirretään kierroksia treeneistä, kuin aika-ajoista. Jos on vain kolme rundia, niin siinä saattaa huonolla tsägällä käydä niin, että joka kierroksella on liikennettä edessä.Ei kyllä mikään setti ole ollut mun mielestä kymmentä minuuttia. Kisa on 7 kierrosta eli noin 6 minuuttia, aika-ajo ehkä 5 min ja harjoitus ehkä 6-8 min. Aika-ajon voisi lyhentää mun mielestä kolmeen nopeaan kierrokseen ja siirtää 2 kierrosta lisää kisaan, koska kisa tuntuu aina loppuvan ennen aikojaan.