KKWCS 2011, 4. kilpailu Hyvinkää I

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tämänpäiväsen jälkeen tuntuu että vois toisaalta jättää väliinkin. :|
Just kun olin paremmin valmistautunu meidän tiukkaan mittelöön tänäkin kautena!
Noh, eri päivinä kulkee erilailla. Ei yllätys jos olet A:ssa. Itsekin sitä jännitän omalla kohdalla.

Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Nooh....laittakaa nimeä listaan, kerran luvattua tuli. Kolmesta heikoimmasta kisasta kun ei pisteitä lasketa, niin olkoon tämä sitten yksi niistä kolmesta....

öö ruz

Speed for ever
Hauska juttu, katselin postaukset läpi ja TSOF eli meidän tiimi oli kaikki liittäneet :ahem:postaukseensa. Ainakin minä tein sen ihan sattumalta enkä ole ikinä ennen tehnyt sitä.

FO110K

Banned
No tulipahan huomattua että C-finaali voisi olla lähellä lopullista sijoitusta tänä vuonna.
Nooh, ehkä nyt kuitenkin liioittelette :) Etteköhän te "normipäivänä" löydy A:sta tai B:stä viimeistään Andyn kanssa :)

Itse kyllä odottelen enempi sitä C/D finaalia (kumpi nyt jääkään viimeiseksi :D)

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Nooh, ehkä nyt kuitenkin liioittelette :) Etteköhän te "normipäivänä" löydy A:sta tai B:stä viimeistään Andyn kanssa :)

Itse kyllä odottelen enempi sitä C/D finaalia (kumpi nyt jääkään viimeiseksi :D)
Paljon pitää kyllä omalla kohdalla tapahtua kahden viikon aikana, että on jotain sanomista A- tai B-finaaliin. Muut menee vaan liian kovaa.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Paljon pitää kyllä omalla kohdalla tapahtua kahden viikon aikana, että on jotain sanomista A- tai B-finaaliin. Muut menee vaan liian kovaa.
Ihan sama juttu. Ajorytmi on täysin kateissa ja jarrupaikat ovat joka kierroksella eri kohdissa :nope:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ihan sama juttu. Ajorytmi on täysin kateissa ja jarrupaikat ovat joka kierroksella eri kohdissa :nope:
Eeiköhän tuo kisapäivänä ole jo alkutuntuman jälkeen paremmalla tolalla :rolleyes:

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
Voisin tulla taas varikkotyttöilee eli vaikka 90% varmuudella mukana... mutta en siis aja vaan otan :alppu: onkos jotain möötteä jälkikäteen jossain Amarillossa taas? viimeks meitä tosin oli vain 3...

FO110K

Banned
Hienoa, tervetuloa :thumbup:
Kisan jälkeen murkinalle ainakin, tällä kertaa ainakin minä ja Sue treen autokunnasta jäädään paikalle, eli toivotaan isompaa möötteä :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Voisin tulla taas varikkotyttöilee eli vaikka 90% varmuudella mukana... mutta en siis aja vaan otan :alppu: onkos jotain möötteä jälkikäteen jossain Amarillossa taas? viimeks meitä tosin oli vain 3...
Hienoa!

Möötelle on oma topicinsa ja sinne on tällä kertaa tulossa enemmän porukkaa aika varmasti.
Hyvinkään aftermeetingit ovat yleensä olleet erittäin onnistuneita (kiitos 72:n).

JNF

Well-known member
Tulossa.

Ja kyydit Helsingin suunnalta kiinnostais. Tällä kertaa en skippaa...

Viimeksi muokattu:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
No tulipahan huomattua että C-finaali voisi olla lähellä lopullista sijoitusta tänä vuonna.
Noh noh, teillä on jo tuntumaa rataan ja autoihin, kun itse joudun lähtemään mukaan ilman kokemusta tältä vuodelta. Forssan aika-ajokin meni räpellykseksi multa, niin kiva nähdä millaista jälkeä Hyvinkäällä syntyy. :rolleyes:

Btw, kisa oli vähällä jäädä multa väliin töiden takia, mutta sain vuoron siirrettyä toiselle lauantaille. :ahem: