KKWCS 2011, 8. kilpailu Forssa III

JNF

Well-known member
Tulossa.

Ja helsingin autokuntien kyytiä kyselisin samalla.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Menokyyti Vantaalta, sekä paluukyyti Lahteen kiinnostaisivat. Siis lienee varattava olutta mukaan ja reilusti, kun juuri nämä tutuimmat ulkokisat, Forssa ja Hyvinkää ovat menneet ala-arvoisesti. Tämä kolmas Forssa mennee siis yhtä vituiksi

Örfil

Guest
Huh, mulla jo puntti tutisi kun oli sen verran kovia kuskeja pukattu siihen poislukien mä.

KimiFan1

Well-known member
Pääsenkö mukaan vaikken ole ennen näissä kisoissa ajanutkaan? Asun 10km tosta radalta niin ajattelin jospa pääsis ajamaan..

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pääsenkö mukaan vaikken ole ennen näissä kisoissa ajanutkaan? Asun 10km tosta radalta niin ajattelin jospa pääsis ajamaan..
Ote säännöistä:
§3 Osallistumisoikeus:

3.1 Kilpailuun mukaan ilmoittautuvan hahmon pitää olla rekisteröitynyt foorumille ainakin 12kk ennen kilpailutapahtumaa. Postauksia pitäisi olla vähintään 500.

3.1.1 KKWCS on tarkoitettu f1-forumin vakijäsenille. Sääntöjen hengen vastainen yritys päästä sarjaan mukaan on ankarasti kielletty.

3.2 Mikäli osallistumisehdot eivät täyty, pohdimme asiaa tapauskohtaisesti. HUOM! Ennen kaikkea aktiivisuus f1-forumilla on tärkeää. Jos hahmo on selkeästi tullut foorumille myös muiden syiden kuin pelkästään kartingiin osallistumisen takia, niin voimme tarvittaessa joustaa kohdassa 3.1 mainituista kriteereistä.

3.3 KKWCS-sarjaan viime kaudella aiemman postausrajan mukaan hyväksytyt kuljettajat saavat kuitenkin pitää osallistumisoikeutensa.
Toisin sanoen sulla jää postausmäärä kriteereistä, mutta toisaalta, tuskin olet tullut F1-Forumille vain karting-sarjan vuoksi, joten taitaa mennä hallituksen päätettäväksi.

Itse en näkisi osallistumisessa ongelmaa, kun toi "perusporukan kiintiö"-kriteerikin on mennyt umpeen jo ajat sitten.

DW

2009-2016
3.3. Tulkitsen itse niin, että 2010 tai aikaisemmin rekisteröityneet forumistit ovat alle 500:n postauksen määrällä oikeutettuja osallistumaan. Viime vuonna rajat olivat 3kk ja 100 postausta. Kimifan1:lla oli osallistumisoikeus viime vuoden kisoihin jo:cool: