Paluukyyti kiinnostaisi, kun satun pari päivää ennen kisaa muuttamaan melkein sun hoodeille! Mahdollisesti myös menokyyti jos en löydä toista kyytiä.Mukaan! Lähden 3 jälkeeen joten vika ajoryhmä erittäin toivottavaa!
Ei voi olla, koska ainakaan minä ja bemari ei ehditä noihin ryhmiin. Nuo ryhmät on vain laskemisen helpottamiseksi.Onko noi muuten samalla a-a ryhmät?
Niin ja V-Power ajelis yksinään?Huh, mulla jo puntti tutisi kun oli sen verran kovia kuskeja pukattu siihen poislukien mä.
Tavoitteena E-finaalin voitto!Niin ja V-Power ajelis yksinään?
:wall: Olenpas minä puusilmäNiin ja V-Power ajelis yksinään?
Se on oikein, että asettaa itselleen kovanluokan tavoitteet. :thumbup:Tavoitteena E-finaalin voitto!
piti ottaa talteen tämä tunnustus, ettet ehdi poistamaan:wall: Olenpas minä puusilmä
Ote säännöistä:Pääsenkö mukaan vaikken ole ennen näissä kisoissa ajanutkaan? Asun 10km tosta radalta niin ajattelin jospa pääsis ajamaan..
Toisin sanoen sulla jää postausmäärä kriteereistä, mutta toisaalta, tuskin olet tullut F1-Forumille vain karting-sarjan vuoksi, joten taitaa mennä hallituksen päätettäväksi.§3 Osallistumisoikeus:
3.1 Kilpailuun mukaan ilmoittautuvan hahmon pitää olla rekisteröitynyt foorumille ainakin 12kk ennen kilpailutapahtumaa. Postauksia pitäisi olla vähintään 500.
3.1.1 KKWCS on tarkoitettu f1-forumin vakijäsenille. Sääntöjen hengen vastainen yritys päästä sarjaan mukaan on ankarasti kielletty.
3.2 Mikäli osallistumisehdot eivät täyty, pohdimme asiaa tapauskohtaisesti. HUOM! Ennen kaikkea aktiivisuus f1-forumilla on tärkeää. Jos hahmo on selkeästi tullut foorumille myös muiden syiden kuin pelkästään kartingiin osallistumisen takia, niin voimme tarvittaessa joustaa kohdassa 3.1 mainituista kriteereistä.
3.3 KKWCS-sarjaan viime kaudella aiemman postausrajan mukaan hyväksytyt kuljettajat saavat kuitenkin pitää osallistumisoikeutensa.