KKWCS 2011, 8. kilpailu Forssa III

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Pääsenkö mukaan vaikken ole ennen näissä kisoissa ajanutkaan? Asun 10km tosta radalta niin ajattelin jospa pääsis ajamaan..
Kuten Domppari jo sanoikin, niin sääntöjen 'ehdot' täyttyvät, joten pääset mukaan. Oletan, että tuo viestisi oli samalla ilmoittautuminen, joten voidaan lisätä sut listalle?

Paljos tonne mahtuu kuskeja? Mukana jos tilaa!
22 ja viimeinen paikka taisi mennä juuri KimiFan1:lle, mutta pääset varasijalle.

KimiFan1

Well-known member
Kuten Domppari jo sanoikin, niin sääntöjen 'ehdot' täyttyvät, joten pääset mukaan. Oletan, että tuo viestisi oli samalla ilmoittautuminen, joten voidaan lisätä sut listalle?
Juu, ilmottaudun mukaan.

Sue_me

Well-known member
Uusia kasvoja mukaan. Hyvä juttu :thumbup:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Hiaho homma, muuten, että 4strokekin pääsee kisaamaan. Se on aina paska homma, jos joku jää rannalle tilanpuutteen takia.

Ja hienoa, että tulee uusiakin kasvoja, joille hävitä. Kaikille vanhoille häviäminen kun alkaa jo väsyttää sen tuttuuden vuoksi.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Hiaho homma, muuten, että 4strokekin pääsee kisaamaan. Se on aina paska homma, jos joku jää rannalle tilanpuutteen takia.

Ja hienoa, että tulee uusiakin kasvoja, joille hävitä. Kaikille vanhoille häviäminen kun alkaa jo väsyttää sen tuttuuden vuoksi.
Uusille häviäminen on kivempaa vai?

Makkonen

Guest
Mulle sopii mikä tahansa ryhmä, pääsen ajoissa töistä.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Luulen, että ehdin vasta vikaan ryhmään. Riippuen miten kyydit järjestyy. Vikan ryhmän aikana tietenkin sataa kuin Esterin pillusta ja menee tämäkin Forssa ihan päin helvettiä

4stroke

Well-known member
Todella hyvä juttu että järjesty näin. Sen verran hyvät skabat tuolla aina :ahem:

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Mä yritän saada sen päivän kokonaan vapaaksi, mutta voi olla että tuun tiimikyydillä. Se ehtinee radalle aikaan X.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Muistutus! Jos ette pääse klo 16 mennessä radalle, ilmoittakaa arvioitu saapumisaika tässä topicissa sunnuntaihin klo 21 mennessä!

Tähän mennessä tullut ilmoitus Powered by BMW:ltä ja minulta, että ehditään vasta viimeiseen ajoryhmään (~17).

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Muistutus! Jos ette pääse klo 16 mennessä radalle, ilmoittakaa arvioitu saapumisaika tässä topicissa sunnuntaihin klo 21 mennessä!
No kyllä mä nyt sunnuntai-iltaan mennessä radalle ehdin, mutta jaksatteko te muut oottaa mun saapumista siihen asti?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Olen paikalla kello 7:00-9:00, muina aikoina saa puhelimesta kiinni. Järkätkää kalenterinne tämän mukaan!

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Lupailee muuten www.yr.no tämän hetken ennusteena perjantaiksi Forssaan seitsemää milliä vettä...

Forecan mukaan sateen todennäköisyys:
15.00 95%
18.00 85%

Makkonen

Guest
Suojeluraha maksettu.
Ja sadetta ei tule, varma tieto.