KKWCS 2011 - Pistetilanne

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Tämä kausi menee paljon jännemmäksi. Cmoneyn dieetti rupee näkymään. Sitten on epäonnen soturit perässä, mut keskenään pienillä eroilla. WoPe on itselle ainakin liian kova. Kolmen sakkiin on mahkuja vieläkin.:cool:
Menee. Cmoney on myös ajanut huippuhyvin ja tasaisesti. Njaa, Kaikki lyötävissä asenteella kisoihin vaan :). Itsekin menen, vaikken pidä itseäni ketään parempana, altavastaajanahan tässä ite ollaan, mutta silti uskoa vain omaan itseen :thumbup:. Ja hyvin oot ajanutkin, enemmän vain ollut sulla epäonnea.

Mulla ja Nastyboylla taas ehkäpä enemmän painottunut hyvät autot aika-ajoihin kuin kisoihin, 4 paalua otettu viidestä mutta niistä vain yksi voitto. Wopella taas 0 paalua mutta jo kolme voittoa putkeen. Näissä kinkereissä pitää kisassa olla iskussa jos meinaa voittaa. Tuon putken saiskin jo Kaanassa katkaista joku. Itellä nyt pakko sijoittua Wopen ja Cmoneyn edelle siellä kuitenki. Mutta kaikki on vielä avoinna, sullekin. Pistetilanne voi muuttua parissa kisassa hyvinkin nopeasti.

DW

2009-2016
Näissä kinkereissä pitää kisassa olla iskussa jos meinaa voittaa.
Eipä menny sullakaan häävisti viimeksi. A:ssa on heti hännillä kun auto on neljä kymppiä hitaampi. Itselläkin oli viimeksi voittaja-ajokki viime vuoden kotikisassa(hvnkäätä ei lasketa:D) Nyt edellisessäkin oli toista sekuntia hitaampi p***a, ennenkuin uudet renkaat alle sai. No kouluttaa ainakin hyvin eri tilanteissa, toisinaan altavastaaja, toisinaan niskanpäällä

E: no oli miten oli. Hauskaa on.....joskus jopa enemmän kuin moni uskookaan

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
En mäkään ihan mitään täyden sekunnin autoeroja mieltänyt. B-finaalissakin mentiin jo melko kovaa.
Olisi se B:n #2 voinu rengastuksellaan sopia jollekin toiselle selkeästi Digiä paremminkin. Tästä on Haikki ja minäkin puhunut että välillä olo ettei vaan saanut autosta kaikkea irti.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Maradonalla taas yksi tabu liikaa avauspostauksessa, mutta se ei ole uutta. Itsekin taidan ottaa yhden naamaan nyt.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Maradonalla taas yksi tabu liikaa avauspostauksessa, mutta se ei ole uutta. Itsekin taidan ottaa yhden naamaan nyt.
Juu Jakkeus laittaa sen aina noin. Nää koneet joilla minä katson taulukkoa, ne vaatisi ainakin korjausta että oikeaan sarakkeeseen osuvat. Kerran korjasin mutta nyt taas noin :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ei näyttänyt silläkään, ainakaan uusimmalla :) Mutta nyt näkyy kyllä oikein.
No mä en oo tuota operaa hetkeen päivittänyt kun käytän sitä vain kkwcs-nickillä kirjoitteluun (ettei tartte logoutata :D).. Johtunee siis siitä. Yritän pitää mielessä jatkossa, että tarkistan maradonan tabutilanteen, niin ei tule sydänkohtausta kellekään.

Örfil

Guest
Tästä on Haikki ja minäkin puhunut että välillä olo ettei vaan saanut autosta kaikkea irti.
Etenkin #7 on sellainen että se on makuasia tykkääkö siitä. Se on nykyään nopsa peli, mutta liukas ja vaatii eri tavan ajaa kuin muut autot.

Haikki

Eipä menny sullakaan häävisti viimeksi. A:ssa on heti hännillä kun auto on neljä kymppiä hitaampi
Itseeni siinä viittasinkin; ei ollu viime kisa ehkäpä mun ihan parhaita :D. Mutta eipä ollu autokaan ihan iskussa. Jostain syystä Forssassa on kaikilla ollut enemmän tai vähemmän vaikeuksia ajaa hyviä kierrosaikoja kärkeen verrattuna aliohjaavalla autolla.

Viime vuonna Wope ja nipsu Forssa 2:ssa ja nyt minä ja sinä viime kisassa. Jacqueskin vielä tippui kisassa taaksepäin #6lla.

DW

2009-2016
Mestaruus näyttää suuntaavan sinne minne oletettiinkin. 80pinnan johto nettopisteissä jo. 2.-5.Sijat näyttäis olevan 40pinnan sisään vielä. Nastyn voitto nosti hänen osakkeita. Olisi nyt pakko saada tota täysosumaa itellekin.

No nyt vaan voi sanoa: \o/ Pistejohdossa ei voittaneiden kuskien sarjassa...ai että mä oon hyvä....eiku...no viddu:wall::frown:

*pois*->

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
pisteet päivitetty. Pahoitteluni viiveestä, mutta Lontoo-reissun yms. hässäkän takia pääsi unohtumaan / en ehtinyt.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Kaanaan jälkeen kaksi kisaa poistettuna

Koodi:
 1. 	 WoPe		383
 2. (+1) Cmoney		307
 3. (+1) Nasty Boy	300
 4. (-2) Haikki		296
 5. 	 DickW		270
 6. 	 4stroke	221
 7. 	 Nipsuhuuli	170
 8. 	 Powered by BMW	150
 9. (+1) PeePee		147
10. (+1) Asko S.	136
11. (+1) Andy		127
12. (+3) Albert Oil	107
13. (-4) Totke		107
14. 	 Jonkki		103
15. (-2) Jacques	 95
16. 	 Sue me		 93
17. 	 FO110K		 76
18. 	 Öö ruz		 71
19. 	 jari5		 51
20. 	 lfb		 50
21. 	 JNF		 47
22. 	 V-Power	 42
23. (+1) Dominic	 35
24. (+1) Jussi		 33
25. (-2) Williams-	 32
26. 	 Captain Howdy	 21
27. 	 maradona	 16
28. 	 FW08		 10
29. 	 Kouvotsvoni	  7

DW

2009-2016
Heh, näin se vaan menee...

Kolmen kisan jälkeen pistettä vajaa sarjajohdossa ja nyt viides. No loppukaudesta rupee paukkumaan tai sitten ei
Jänniä aikoja elämme nytten

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Jännä toi lista on niin kauan ku tietää että siellä on monta ehdokasta voittamaan Hyvinkää! Vähä huonoa tuuria kahessa seuraavassa ni lasketaan taas kalkulaattorin kanssa=)

Haikki

Jännä toi lista on niin kauan ku tietää että siellä on monta ehdokasta voittamaan Hyvinkää! Vähä huonoa tuuria kahessa seuraavassa ni lasketaan taas kalkulaattorin kanssa=)
Joo voitto hyvinkäältä ei tekis itellekkään ollenkaan pahaa tässä vaiheessa. Kauden eka ulkoratavoitto antaa vaa odottaa joten ei mitään menetettävää-asenteella hyvinkäälle vain :). Sulle se jo vaatisikin epäonnea jotta muilla olisi mestaruuteen mahiksia, mutta katellaan, vielä on muutama kisa aikaa yrittää kääntää tilannetta. Saisitkin ajaa loppukisat Alonso-style varmistelulla :wink:

Viimeksi muokattu:

Haikki

Heh, näin se vaan menee...

Kolmen kisan jälkeen pistettä vajaa sarjajohdossa ja nyt viides.
Et oo ollu kyllä onnettaren suosiossa.. Silti oot melko lähelläkin kakkossijaa, mitä vain voi vielä tapahtua. Itse ajan vaikka viljapuimurilla seuraavan aika-ajon kunhan vain kisa-auto ei puske :D. Eipä silti, yhtäkään sadekisaa ei oma pistetilanne juuri kestä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse ajan vaikka viljapuimurilla seuraavan aika-ajon kunhan vain kisa-auto ei puske :D. Eipä silti, yhtäkään sadekisaa ei oma pistetilanne juuri kestä.
Tieto toimitettu Haapikselle "Kyllä se käy" niinkuin tuo yleensäkin vastaa.
Ja ainakin Forssassa oot sateella ollu hyvä.