KKWCS 2012, 10. kilpailu, Jyväskylä

FO110K

Banned
Eikös semmosia painoliivejä tai painovöitä ole mahdollista ostaa?
Sama kai se on Jacquesin semmonen pukea kunhan vaa'alla pääsee lähelle 90kg.

Nonnih, nyt löytyi ensi vuodelle painontasausvälineet joka kisaan \o/

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Eikös semmosia painoliivejä tai painovöitä ole mahdollista ostaa?
Sama kai se on Jacquesin semmonen pukea kunhan vaa'alla pääsee lähelle 90kg.

Helvetti! Meidän oli tarkoitus muiden kevyempien jannujen kanssa yllättää juurikin tän tyyppisten panssariliivien kanssa, mutta sä taas tapasi mukaan spoilasit tän jutun! :mad_old:

DW

2009-2016
Helvetti! Meidän oli tarkoitus muiden kevyempien jannujen kanssa yllättää juurikin tän tyyppisten panssariliivien kanssa, mutta sä taas tapasi mukaan spoilasit tän jutun! :mad_old:
10 kilolla jaksaa semmosen 1/2h vielä, ettei kukaan huomaa mitään.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tommosia painoliivejä ei tarvi lainkaan, kunhan muistaa juoda vitusti kaljaa ja syödä pitsaa.

Tulee vaan tuo kalja kalliimmaksi, mutta on kyllä mukavempaa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tommosia painoliivejä ei tarvi lainkaan, kunhan muistaa juoda vitusti kaljaa ja syödä pitsaa.

Tulee vaan tuo kalja kalliimmaksi, mutta on kyllä mukavempaa.
Eikö tuo ollut jokin perinne, että Dompparilta tulee vuodessa yksi viesti, joka on 100 % asiaa.

Oliskohan se tän vuoden osalta tämä?

DW

2009-2016
Myös ulkona minäkin tästä.

Kattellaan Turussa sitte...

DW

2009-2016
Vain voittamalla voin nousta ohi pisteissä.
Toivottavasti näin käy. On vähän ny muuta hommaa, joten muistelen vain lämmöllä 6 ajettua kisaa ja sitä, miten niissä pärjäsin. Meni mielestäni hyvin, kun palkkatuloja vaille ammattilaiset olivat vastassa. Haikki oli ainoa, kun erävoitoin 5-1 veteli turpaan. Monella muulla oli epäonnea kisoissa, kun aika-ajo ja kisa-autot vaihtoivat vain kuljettajaa.

Vähän olen terävintä kärkeä jäljessä, mut kait kymppi-pari pitää kuitenkin kaikkia varpaillaan. Ens vuonna uusiks, edes jossain kisoissa.

Kiitoksia

Jacques

Sijainti
Helsinki
Yksi kysymys vielä lisäpainoista. Saako harjoituksissa ajaa ilman lisäpainoja?

Slug

Well-known member
Yksi kysymys vielä lisäpainoista. Saako harjoituksissa ajaa ilman lisäpainoja?
Minusta harjoitukset on harjoitukset, eli se on ihan 'up yours' ajaako painoilla vai ilman :D
Tämä on siis vain minun mielipide.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Minusta harjoitukset on harjoitukset, eli se on ihan 'up yours' ajaako painoilla vai ilman :D
Tämä on siis vain minun mielipide.
Joo mun puolesta miten vaan harkoissa. Itsehän ajan 30 kiloa kyydissä harkat.

FO110K

Banned
Niin ei kai sillä väliä muuten mutta toki voisi olettaa että kokemus radasta oikeilla painoilla olisi hyödyllisempää aika-ajoa silmällä pitäen?
Mutta tosiaan jos haluaa ajaa ilman niin mikäs siinä :)

Jacques

Sijainti
Helsinki
Niin ei kai sillä väliä muuten mutta toki voisi olettaa että kokemus radasta oikeilla painoilla olisi hyödyllisempää aika-ajoa silmällä pitäen?
Mutta tosiaan jos haluaa ajaa ilman niin mikäs siinä :)
Taka-ajatuksena mulla on tässä se, että jos opettelee ensin radan kevyemmällä autolla, ja pysyy ehkä helpommin jonkun paremman beesissä. Sitten vois olla helpompi ajaa painojen kanssa.
Kuitenkin lähtökohtana on se, että lähtöruutuni on viimeinen, joten mitään hävittävää ei ole.

FO110K

Banned
Taka-ajatuksena mulla on tässä se, että jos opettelee ensin radan kevyemmällä autolla, ja pysyy ehkä helpommin jonkun paremman beesissä. Sitten vois olla helpompi ajaa painojen kanssa.
Kuitenkin lähtökohtana on se, että lähtöruutuni on viimeinen, joten mitään hävittävää ei ole.
Totta tuokin. Ja niinkuin sanottu niin jokainen tyylillään :)
Ja eise vika ruutu ole vielä varmaa, mulla edelleen harkinnassa tuleminen :)

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Äläs ole niin varma asiasta, mitä tahansa voi tapahtua. Ja minä saan kuitenkin painoja sen lähemmäs 30kg taas mukaani..

Jacques

Sijainti
Helsinki
jep, katotaan.. :)

Tuli tässä mieleeni noista lisäpainoista se Haikin laittama privaviesti painoliiveistä
Esim. Jyväskylässä jos on huomattavasti lisäpainoja eikä ole pitkä kaveri niin mutkissa ei saa millään takasisärengasta ilmaan eikä siten ole myöskään mitään asiaa kärkeen...
Eli siis! Lähdetään nyt kuitenkin siitä, että JOS mä joskus elämäni aikana osaisin ajaa edes ilman lisäpainoja niin hyvin, että saan takasisärenkaan ilmaan JA vauhti riittää sillä ajotyylillä kärkeen, niin se on sitten aivan yks ja sama vaikka ne lisäpainot iskettäisiin mun perseeseen. :D