FO110K
Banned
Jep juurikin näin :ahem:Ajetaan ellei ihan mahdoton kaatosade tule. Saderenkaita ei ole ja autoja ei saa säätää itse (käsittääkseni).
ps. maksettu eilen
Jep juurikin näin :ahem:Ajetaan ellei ihan mahdoton kaatosade tule. Saderenkaita ei ole ja autoja ei saa säätää itse (käsittääkseni).
Itse lähinnä pyörin lailla Grosjeanin jo lähtösuoralla jos kerran sataa.Luulenpa että tulee samanlainen kisa kuin Monacon viimeisin. Taktikointia alusta loppuun.
Semmonen kyssäri että millainen kartingtausta on Jape´:lla?![]()
Itse lähinnä pyörin lailla Grosjeanin jo lähtösuoralla jos kerran sataa.
Nimimerkkiin liittyvä välikevennys
http://www.youtube.com/watch?v=JKJxHUuFuFU
WoPe vois varata useamman kameran (kuvaajineen) pläjäyksiä varten.. Saattaa meinaan tulla materiaalia!![]()
mää voin jelppiä kuvaamisessa hieman myös jos on tarvetta
Mulla saattaapi olla ainakin yks HD-videokamera minkä voisin lämästä sulle käteen, jos en ite kuvaile.
Mulla saattaapi olla ainakin yks HD-videokamera minkä voisin lämästä sulle käteen, jos en ite kuvaile.
Ja sittenhän meillä on varikkotyttö Andie, joka voi kuvailla, jos sateenvarjon pitelemiseltä ehtii.
Kelleköhän se pitää sitä sateenvarjoa?
WoPe vois varata useamman kameran (kuvaajineen) pläjäyksiä varten.. Saattaa meinaan tulla materiaalia!![]()
Keskelle rataa pitäis rakentaa korokkeen päälle teltta josta vois kuvata kaiken! Ei varmaa riitä yks biisi pelkkien spinnien näyttöön.