KKWCS 2012, 4. kilpailu, Hyvinkää I

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Jeps, tiimillä ei ole varaa ajattaa kaikkia kuljettajia Hyvinkäällä. Tähän asti heikoimmin suorittanut jää pois.
Mä luotan, että tämä toimii hyvänä verryttelynä. Ja jotenkin vaikka jos käyttäisi epäautotuurin Hyvinkäällä.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Maksoin maksun. Pitäiosiköhän tinkiä "periaatteista" ja käydä treenaamassa ensi keskiviikkona. Haapis aloitti viime keskiviikkona iltasessionsa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
1 pisara nyt, ihan hyvin voi olla kuivaakin siis...
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
1 pisara nyt, ihan hyvin voi olla kuivaakin siis...
Jollain sairaalla tavalla Hyvinkäällä sateella ajaminen on oikein nautinnollista. Kun hakee sitä rajaa, missä auto vielä on kontrollissa, mutta kuitenkin samalla maksimivauhdissa.

En siis laittaisi kevyttä sadetta pahakseni. :ahem:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Jollain sairaalla tavalla Hyvinkäällä sateella ajaminen on oikein nautinnollista. Kun hakee sitä rajaa, missä auto vielä on kontrollissa, mutta kuitenkin samalla maksimivauhdissa.

En siis laittaisi kevyttä sadetta pahakseni. :ahem:
Itse ainakin hinnan takia haluan nauttia kuivalla radalla tehoistakin. Lisäksi sateella joku auto kääntyy kaasulla, joku jarrulla, niin saadaankin isot erot mutkastalähtönopeuksiin. Toki pisteitä sinne tulen hakemaan oli keli mikä vaan.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jaa'a.. ei toi sade kyllä varsinaisesti taida olla mun juttuni.. :rolleyes: Toisaalta luotan siihen, että spinwheel saa tilaa ympäriltään. :)
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Ajetaanko tuo siis joka tapauksessa, vaikka vettä olisi paljon? Onko tuolla saderenkaita käytössä tai saako noita autoja säätää itse?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ajetaanko tuo siis joka tapauksessa, vaikka vettä olisi paljon? Onko tuolla saderenkaita käytössä tai saako noita autoja säätää itse?
Ajetaan ellei ihan mahdoton kaatosade tule. Saderenkaita ei ole ja autoja ei saa säätää itse (käsittääkseni).

Tällä hetkellä näyttäis ettei kuivaa kohtaa tule radalta löytymään: http://foreca.fi/Finland/Hyvinkaa
 
Viimeksi muokattu:

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Maksoin muuten minäkin. Meinasi unohtua, kun privaboksissa on kaamea viestitulva ollut. Oon joko niin hyvä jätkä, että kaikki haluaa jutella mulle, tai sitten se toinen ääripää.

Antisadetanssit käyntiin. Eikä tarttis sataa seuraavanakaan viikonloppuna. :rolleyes:
 
Ylös