KKWCS 2012, 4. kilpailu, Hyvinkää I

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Juu, yleensä Haapis on ainakin ollut reilu noissa ja tuskin edes rahastaa ellemme pääse ajamaan nyt (vaan rahastaa sitten kun päästään ajamaan esim. korvaavana päivänä)?

Eli sitten kyse on vain siitä lähteekö Cmoney Pattayalle vai ei. :thumbup:
Juu tietenkään kisa itsessään ei maksa mitään mikäli peruuntuu, eli ei piäisi olla miään varausmaksuja tmv. sekottamassa pakkaa.
Toivotaan nyt kuitenkin parasta, sää voi muuttua äkkiäkin Hyvingeellä :)
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Ajamisesta tulee varmaan taas hauskaa, jos ylipäätänsä päästään ajamaan! Pari vuotta sitten kun ajettiin märällä, niin ajaminen tuntui mun mielestä paljon hauskemmalta kuin Forssassa. :cool: Linjat ei ole enää vaan muistissa, niin harjoitus menee varmaan ihan täysin linjojen hakemiseen.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Aamulle näyttäs sen verran kovaa sadetta että moro.

Jos pysyn radalla, se riittää tavoitteeksi.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13731
Soitin. Toivotaan juu ettei kovaa sadetta ole, muuten esim. eka mutkakin on koko radan leveydeltä niin märkä ettei tee hyvää koneille. Lauantaina selviää (jotkut varmaan vasta sunnuntaina). Ja juu, rahat palautuu jos kisa peruuntuu. Paljon nopeammin kuin mahdollisimman pian.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Soitin. Toivotaan juu ettei kovaa sadetta ole, muuten esim. eka mutkakin on koko radan leveydeltä niin märkä ettei tee hyvää koneille. Lauantaina selviää (jotkut varmaan vasta sunnuntaina). Ja juu, rahat palautuu jos kisa peruuntuu. Paljon nopeammin kuin mahdollisimman pian.
vahvistatko vielä la. aamuna Haapikselta että ajetaanko?
mietin että esim Suellekin olis hyvä saada ajoissa viestiä, lähtee kuitenkin jo aika aikasin liikkeelle....
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
vahvistatko vielä la. aamuna Haapikselta että ajetaanko?
mietin että esim Suellekin olis hyvä saada ajoissa viestiä, lähtee kuitenkin jo aika aikasin liikkeelle....
Mulla saattaa olla muutenkin menoja Treelle tuolloin joten suurta katastrofia ei silloin tulisi.

Joudun lähtemään jo ennen ysiä Jämsästä joten tuskin asia vielä silloin vahvistuu.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mulla saattaa olla muutenkin menoja Treelle tuolloin joten suurta katastrofia ei silloin tulisi.

Joudun lähtemään jo ennen ysiä Jämsästä joten tuskin asia vielä silloin vahvistuu.
ok hyvä homma sitten :thumbup:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Jos ei päästä ajamaan niin miten olisi korvaava kisa 21.7. Edellisenä päivänä on Forssan kisa. Super racing weekend? Pyytäisi Haapikselta vielä luvan ajaa rataa vastapäivään, sekin olisi vaihtelua.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13731
Ei sitä edes la aamulla tiedä, kai sitä paikalle pitää vaan karauttaa... Valitettavasti... Tuo vastapäivään ajaminen olisi mukavaa vaan onnistuisiko meille...

Ny ennusteet näyttää että sade heikkenisi ainakin puoliltapäivin. Ja voi olla sitten yllättävänkin kuivaa. Kuten Forssassa viimeksi vrt ennusteisiin.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Ei sitä edes la aamulla tiedä, kai sitä paikalle pitää vaan karauttaa... Valitettavasti... Tuo vastapäivään ajaminen olisi mukavaa vaan onnistuisiko meille...

Ny ennusteet näyttää että sade heikkenisi ainakin puoliltapäivin. Ja voi olla sitten yllättävänkin kuivaa. Kuten Forssassa viimeksi vrt ennusteisiin.
Foreca ennustelee 14mm sademäärää klo 9 paikkeille. Joo-o.

Sellainen informaatio muuten from Nasty, että Hyvinkäällä ei ole enää linja-autoja, missä voi vaihtaa varusteet. En tiedä onko porukka tästä asiasta ollut tietoinen, itse en ainakaan tiennyt.
 
Viimeksi muokattu:

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Foreca ennustelee 14mm sademäärää klo 9 paikkeille. Joo-o.

Sellainen informaatio muuten from Nasty, että Hyvinkäällä ei kuulemma ole enää linja-autoja, missä voi vaihtaa varusteet. En tiedä onko porukka tästä asiasta ollut tietoinen, itse en ainakaan tiennyt.
Linja-autot olivat tiellä siellä ja ne piti poistaa sieltä. Uusi vaatteidenvaihtotila on siellä valitettavasti vasta viikon päästä. Työmaatila/parakki. Kukaan ei varmaan arvaa kuka sen vuokrasi ja mistä firmasta:wink:
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Sellainen informaatio muuten from Nasty, että Hyvinkäällä ei ole enää linja-autoja, missä voi vaihtaa varusteet. En tiedä onko porukka tästä asiasta ollut tietoinen, itse en ainakaan tiennyt.
OK! Missäs niitä vaatteita nyt vaihdellaan? Ja eikö ole lainahaalareita käytössä? :wall:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jos ei päästä ajamaan niin miten olisi korvaava kisa 21.7. Edellisenä päivänä on Forssan kisa. Super racing weekend? Pyytäisi Haapikselta vielä luvan ajaa rataa vastapäivään, sekin olisi vaihtelua.
Ei mielellään!
Jos joku sattuu kesälomallaan olemaan katsomassa vaikkapa Hockenheimin kisaa paikanpäällä niin ois se vähän sääli, jos sen takia menis kaks kkwcs-kisaa välistä. :)
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Ei mielellään!
Jos joku sattuu kesälomallaan olemaan katsomassa vaikkapa Hockenheimin kisaa paikanpäällä niin ois se vähän sääli, jos sen takia menis kaks kkwcs-kisaa välistä. :)
Totta, mutta meneekö joku Hockenheimiin? Yksi vaihtoehto on ajaa korvaava skaba keskellä viikkoa. Viikonloput on varmasti monella buukattu. Tai mitäs minä spekuloin, ongelman ratkaisuhan siirtyy Turkkuseen:)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Totta, mutta meneekö joku Hockenheimiin? Yksi vaihtoehto on ajaa korvaava skaba keskellä viikkoa. Viikonloput on varmasti monella buukattu. Tai mitäs minä spekuloin, ongelman ratkaisuhan siirtyy Turkkuseen:)
Juu, Turun ulkoradalle!
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13731
Kyl ny näyttää toiveikkaammalta kelinkin suhteen. Aamun aikana ainakin vois sade hiipuilla, ja päivällä aurinkokin pilkahtaa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Totta, mutta meneekö joku Hockenheimiin? Yksi vaihtoehto on ajaa korvaava skaba keskellä viikkoa. Viikonloput on varmasti monella buukattu. Tai mitäs minä spekuloin, ongelman ratkaisuhan siirtyy Turkkuseen:)
Minä menen. :tongue:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
eikös millä ol videofootageakin siitä kun PP kuivaa radan lammikkoa reilusti ennen kisaa ja siltikin kuivuminen oli tosi hidasta...
eli 14mm 9:n aikaan niin saadaan sutia luudilla koko porukka siellä :D
 
Ylös