Örfil
Guest
Aijaijai, Foreca tosiaan lupaa sadetta. Tarttee ostaa munkki tulomatkalla itse Urjalan Siwasta
Ilmatieteenlaitos sen sijaan lupailee nyt vähän parempaa keliä. Sadetta aamulla ja sitten kuivaa.Aijaijai, Foreca tosiaan lupaa sadetta. Tarttee ostaa munkki tulomatkalla itse Urjalan Siwasta
Olis nyt sitten tasaisen kurjaa keliä kaikille ryhmille. Finaaleissa ei haittaa vaikka keli vaihtelee ryhmien välillä.Ilmatieteenlaitos sen sijaan lupailee nyt vähän parempaa keliä. Sadetta aamulla ja sitten kuivaa.
Saa nyt nähdä mitä käy, mutta näyttää siltä, että ensimmäiset ryhmät kärsii. :nope:
Itekin olen tokassa, mutta Foreca ennustelee aamu9n jälkeen (10-11 on vielä joku muu porukka hankaamassa rataa) yhtä pisaraa eli pilvistä ja mahdollisesti vähän sadetta pitkälle iltapäivään asti. Eli ei yhtään tiedä, milloin niitä pisaroita tulee... Itekin olen jo tokassa ryhmässä, mutta täysin turha manailla juuri omiin ajohetkiin todennäköisesti huonompaa :thumbup:Ilmatieteenlaitos sen sijaan lupailee nyt vähän parempaa keliä. Sadetta aamulla ja sitten kuivaa.
Saa nyt nähdä mitä käy, mutta näyttää siltä, että ensimmäiset ryhmät kärsii. :nope:
Lahti-Riihimäki-Hämeenlinna-Forssa-Hämeenlinna-Riihimäki-Lahti?Miten päin ajellaan ristiin rastiin ja palatessa?
Tälle "jaa".Lahti-Riihimäki-Hämeenlinna-Forssa-Hämeenlinna-Riihimäki-Lahti?
Joo, näin mennään.Lahti-Riihimäki-Hämeenlinna-Forssa-Hämeenlinna-Riihimäki-Lahti?
Viimeinen aika-ajoerä varmaan ajaa juuri klo 12 jälkeen eli saa ainakin omalta osalta jännittää ihan tosissaan.Nyt näyttää siltä, että sade loppuis kymmenen aikoihin ja se pikku sadekuuro tulis vasta klo12-1 aikoihin eli A-finaaliin.. Jännää..