KKWCS 2012, 7. kilpailu, Forssa II

Örfil

Guest
Aijaijai, Foreca tosiaan lupaa sadetta. Tarttee ostaa munkki tulomatkalla itse Urjalan Siwasta :(

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Aijaijai, Foreca tosiaan lupaa sadetta. Tarttee ostaa munkki tulomatkalla itse Urjalan Siwasta :(
Ilmatieteenlaitos sen sijaan lupailee nyt vähän parempaa keliä. Sadetta aamulla ja sitten kuivaa.
Saa nyt nähdä mitä käy, mutta näyttää siltä, että ensimmäiset ryhmät kärsii. :nope:

Slug

Well-known member
Ilmatieteenlaitos sen sijaan lupailee nyt vähän parempaa keliä. Sadetta aamulla ja sitten kuivaa.
Saa nyt nähdä mitä käy, mutta näyttää siltä, että ensimmäiset ryhmät kärsii. :nope:
Olis nyt sitten tasaisen kurjaa keliä kaikille ryhmille. Finaaleissa ei haittaa vaikka keli vaihtelee ryhmien välillä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itekin olen tokassa, mutta Foreca ennustelee aamu9n jälkeen (10-11 on vielä joku muu porukka hankaamassa rataa) yhtä pisaraa eli pilvistä ja mahdollisesti vähän sadetta pitkälle iltapäivään asti. Eli ei yhtään tiedä, milloin niitä pisaroita tulee... Itekin olen jo tokassa ryhmässä, mutta täysin turha manailla juuri omiin ajohetkiin todennäköisesti huonompaa :thumbup:

Jacques

Sijainti
Helsinki
http://www.yr.no/place/Finland/Southern_Finland/Forssa/

Nyt näyttäis siltä, että klo3-6 aamulla Forssan yli menee iso saderintama.
Sade loppuu klo8 aikoihin, mutta seuraava pienempi saderintama tulee alueelle juuri klo10-11 aikoihin. Klo 12 jälkeen vettä ei ole. Jälkimmäinen rintama on myöskin aika pieni ja voi hyvin olla ettei se osu rata-alueelle.

Aamun sade näyttäisi kuitenkin tulevan varmuudella, eli rata on varmasti kostea. Mikä ajoryhmä saa parhaan radan niin se riippuu täysin tuleeko tuo jälkirintama ja mihin aikaan se alkaa (+ miten voimakas sade sieltä tulee).

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Nyt näyttää siltä, että sade loppuis kymmenen aikoihin ja se pikku sadekuuro tulis vasta klo12-1 aikoihin eli A-finaaliin..
Iltasanomien sadtutkan mukaan sen saderintaman eteläraja olis klo9 jälkeen just tossa Forssan kohdilla..

Jännää..

Viimeksi muokattu:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Nyt näyttää siltä, että sade loppuis kymmenen aikoihin ja se pikku sadekuuro tulis vasta klo12-1 aikoihin eli A-finaaliin.. Jännää..
Viimeinen aika-ajoerä varmaan ajaa juuri klo 12 jälkeen eli saa ainakin omalta osalta jännittää ihan tosissaan. :eek:

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Niin, tossa käy joko niin että vikat ryhmät hyötyy radan parantuessa tai sitte päinvastoin jos toi kuuro osuu siihen =)