minä!Lupailin Forssassa kyytiä Jonkille ja lfb:lle, yksi mahtuu vielä kyytiin!
Viimeksi muokattu:
minä!Lupailin Forssassa kyytiä Jonkille ja lfb:lle, yksi mahtuu vielä kyytiin!
check!
Samaa mieltä. Alkaa olla sateenkin kanssa samantekevää, kunhan on tasapuoliset olosuhteet muiden kanssa. Tietty kuiva keli olis aina mukavampi.Katselin just samaa ja mieleen tuli että hyvä on meillä säkä jos EI sada. On tuo niin pieni lokonen "säätieteellisessä mittakaavassa" milloin ei ennusteen mukaan satelisi.
Mutta sillä ajetaan mitä tarjotaan. Viimeksi oli kuiva keli, mutta kisassa auto josta oli pohjalevy irti ja kisa oli sitten siinä. Nyt käy sadekisa + ehjä auto -yhdistelmä vallan mainiosti.
Iteltä puuttuu vielä tältä kaudelta nopeimmasta päästä oleva auto a-finaaleissa. Viime vuonna niitä varmaan olikin. Hanko voi mennä miten vaan (top5 sija ois hyvä), Vantaa mielenkiintoinen uusi tuttavuus (top5 ois hyvä), ja Jyväskylästä odotankin sitten enempi kun sopi viime vuonna hyvin mulle. Toki nyt siellä WoPe, Slug ja Nasty lisää mutta podiummahkuja pidän realistisina.Samaa mieltä. Alkaa olla sateenkin kanssa samantekevää, kunhan on tasapuoliset olosuhteet muiden kanssa. Tietty kuiva keli olis aina mukavampi.
Viime vuonnahan mulla oli aika-ajoissa se sama ruoska, joka oli Jussilla kisassa.
Vantaassa ja Jyväskylässä on se hyvä puoli, että rata on tuskin kovin märkä.Iteltä puuttuu vielä tältä kaudelta nopeimmasta päästä oleva auto a-finaaleissa. Viime vuonna niitä varmaan olikin. Hanko voi mennä miten vaan, Vantaa mielenkiintoinen uusi tuttavuus, ja Jyväskylästä odotankin sitten enempi kun sopi viime vuonna hyvin mulle.
On se mukavampi, vaikkei muutoin mulle niin väliä Forssa oli muuten metka. Vaikka vielä kauttaaltaan märkä radanpinta, ni ei haalari kastunu vaikken sitten sadehaalaria pukenutkaan. Se puoli milliä asvaltin pinnalla vaan pysyy kauan.Vantaassa ja Jyväskylässä on se hyvä puoli, että rata on tuskin kovin märkä.
En pitäisi varmana. Kuitenkin kusihousunörttejä radalla.Vantaassa ja Jyväskylässä on se hyvä puoli, että rata on tuskin kovin märkä.
On sitä ennenkin satanu sisäradalla kun katto vuotaa :doubtful:Vantaassa ja Jyväskylässä on se hyvä puoli, että rata on tuskin kovin märkä.
Ei oo ainakaa mun tekemä katto..On sitä ennenkin satanu sisäradalla kun katto vuotaa :doubtful:
Sun rikki tallustelema katto varmaankin.Ei oo ainakaa mun tekemä katto..
Hyvältä kuulostaa, hienoa! :thumbup:Taisi tuo kymmenestä (tai vähän reilu) minuutista mainita. Ja kuulemma mainosbanneri on tuonut piikin sivujensa kävijämäärään.
Nyt on myös Lavinnossa uusittu ajanottojärjestelmät (ja kuulemma autojakin tullut), ja Kari sieltä näillä näkymin lauantaina Hangossa, ni voisi olla KKWCS Lavinto 2013 näköpiirissä...
Hieno juttu!Taisi tuo kymmenestä (tai vähän reilu) minuutista mainita. Ja kuulemma mainosbanneri on tuonut piikin sivujensa kävijämäärään.
Nyt on myös Lavinnossa uusittu ajanottojärjestelmät (ja kuulemma autojakin tullut), ja Kari sieltä näillä näkymin lauantaina Hangossa, ni voisi olla KKWCS Lavinto 2013 näköpiirissä...