KKWCS 2012, 9. kilpailu, VM Karting Vantaa

DW

2009-2016
Aika "herkku"paikka olla ekassa ajoryhmässä. Paikasta on onneksi kokemusta. 2005 käytiin peräti parkkipaikalla kääntymässä. Cm:llä sama homma, mites mahtaa Muumisieraimen laita olla?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Aika "herkku"paikka olla ekassa ajoryhmässä. Paikasta on onneksi kokemusta. 2005 käytiin peräti parkkipaikalla kääntymässä. Cm:llä sama homma, mites mahtaa Muumisieraimen laita olla?
Kenen? Mutta juu, onneks on kumminkin harkkaerä ensin.

Slug

Well-known member
Kyllähän te kokemuksella opitte radan ja ajolinjat kolmessa kierroksessa. Harkkaerän kun hieroo niin aika-ajon lopussa vedätte perinteisesti jo ihan huippu aikoja.
Tiedä sitten miten rata muuttuu 1 ja 2 aika-ajoerän välissä?

FO110K

Banned
Kyllähän te kokemuksella opitte radan ja ajolinjat kolmessa kierroksessa. Harkkaerän kun hieroo niin aika-ajon lopussa vedätte perinteisesti jo ihan huippu aikoja.
Luulen kanssa juuri näin. Kokemus Cm:llä ja DW:llä on sisäradoilta niin kattava että oppii nopsaan radan.
Ja kuitenkin tiimin "heikommat" osapuolet on 2. erässä niin tasoittaa tiimin osalta hommaa kuitenkin....

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
20 minuuttia yhteensä tullut ajettua, 10min vuonna 2007 ja 10min vuonna 2009. Eli rata ei ole mitenkään hyvässä muistissa. :eek:

Joni

Well-known member
2002, 2005 ja 2009 tai 2010 tullut ajeltua joten kokemus löytyy! :p

DW

2009-2016
20 minuuttia yhteensä tullut ajettua, 10min vuonna 2007 ja 10min vuonna 2009. Eli rata ei ole mitenkään hyvässä muistissa. :eek:
No, lycka till sitten...Bemari tuskin on helppo tapaus. Itseä kiinnostaa 2.ryhmän Wopen ja 4stroken touhut eniten, jos mitalisijojen suuntaa pitäis ruveta katteleen vähitellen. Haikista ei edes enää väliä :D Nastykin sen verran edellä pisteissä, että vaikka hänet voittaisinkin, niin tod.näk. olisi heti siinä perässä "varmistelemassa":p.

Edit. Jaa mut bmw onkin ekassa ryhmässä. Eihän sit mitään hätää ole?

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Luulen kanssa juuri näin. Kokemus Cm:llä ja DW:llä on sisäradoilta niin kattava että oppii nopsaan radan.
Ja kuitenkin tiimin "heikommat" osapuolet on 2. erässä niin tasoittaa tiimin osalta hommaa kuitenkin....
Tiimin vahvin mies -kisaa ei ole pidetty.

2002, 2005 ja 2009 tai 2010 tullut ajeltua joten kokemus löytyy! :p
Se ei kuitenkaan kartu tällä kertaa joten et pääse hyödyntämään vahvuuksiasi mestan suhteen.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Osallistujat: 21/23

Jacques
Andy
lfb
DW
Haikki
Nipsuhuuli
Nasty Boy
Cmoney
Slug
öö ruz
Powered by BMW

Racer X
FW08
Jaska
Sue_me
Jonkki
Dominic
4stroke
Williams-
WoPe
Scyber
Nastyn kanssa käytiin eilen VM:ssä (Bemarikin saapui hieman myöhemmin paikalle). Tuli noista ajoryhmistä keskusteltua. VM kun on hyvin fyysinen rata, niin erityisesti mulle ei ole mikään kovin ihanteellinen tilanne ajaa kaksi erää putkeen kun todennäköisesti B:hen putoan.

Nasty ja Bemari tarjoituikin jo vaihtamaan ryhmää (ja varmaan muitakin halukkaita olisi :D), mutta todettiin sitten että Cmoney tuskin päästää ainakaan NB:tä tokaan ryhmään. :eek: Eilen tuli kyllä vedettyä treeniä 40 minuuttia.. Kuitenkin toi aika-ajojen 2. ryhmä on se "parempi" joten en halua siitä paikasta luopua niin mennään pienellä riskillä.. Katotaan miten käy kisassa. :eek:

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Nasty ja Bemari tarjoituikin jo vaihtamaan ryhmää (ja varmaan muitakin halukkaita olisi :D), mutta todettiin sitten että Cmoney tuskin päästää ainakaan NB:tä tokaan ryhmään. :eek: Eilen tuli kyllä vedettyä treeniä 40 minuuttia.. Kuitenkin toi aika-ajojen 2. ryhmä on se "parempi" joten en halua siitä paikasta luopua niin mennään pienellä riskillä.. Katotaan miten käy. :eek:
Itse pidän ajoryhmää enempikin psykologisena juttuna tässä tapauksessa vain, muttei mun tekemät ajoryhmätkään. Ja Nastyn tän kauden tuurilla (ainakin parissa kisassa) voisi vaikka sitten sataa ekan ryhmän jälkeen :D
Mutta jos ok että ajat tokassa ryhmässä, ni on ok. Jos haluat vaihtaa, käännyn toisen mukanaolevan hallitusjäsenen puoleen vaikuttamatta itse, kuka siirtyy.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Nastyn kanssa käytiin eilen VM:ssä (Bemarikin saapui hieman myöhemmin paikalle). Tuli noista ajoryhmistä keskusteltua. VM kun on hyvin fyysinen rata, niin erityisesti mulle ei ole mikään kovin ihanteellinen tilanne ajaa kaksi erää putkeen kun todennäköisesti B:hen putoan.

Nasty ja Bemari tarjoituikin jo vaihtamaan ryhmää (ja varmaan muitakin halukkaita olisi :D), mutta todettiin sitten että Cmoney tuskin päästää ainakaan NB:tä tokaan ryhmään. :eek: Eilen tuli kyllä vedettyä treeniä 40 minuuttia.. Kuitenkin toi aika-ajojen 2. ryhmä on se "parempi" joten en halua siitä paikasta luopua niin mennään pienellä riskillä.. Katotaan miten käy kisassa. :eek:
Itsekin tarjoudun ehdokkaaksi vaihtamaan wilzkun kanssa ryhmää. :)

Mulla on hyvä perustelukin: Meillä on molemmat tiimin edustajat nyt samassa ryhmässä. Ei kiva!

Edit: jos ei muuta, niin ehdotan arpaa!

FO110K

Banned
Itsekin tarjoudun ehdokkaaksi vaihtamaan wilzkun kanssa ryhmää. :)

Mulla on hyvä perustelukin: Meillä on molemmat tiimin edustajat nyt samassa ryhmässä. Ei kiva!

Edit: jos ei muuta, niin ehdotan arpaa!
Sina ole baras A-ruhma ja nut sina karsia siitä lailla Felipen!

PS. Lancen käry vaikutti ajoryhmiin, varma tieto!

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Minkäslaisia aikoja ajoitte VM:ssä?
Nastyn ajoista en oo varma (korjatkoon jos muistan väärin), mutta 39 tasolla taisi olla. Ajoi tosin pari erää vähemmän kuin minä. Bemarilla taisi olla jotain 39.7

Mulla oli paras 40.5. Ei oo itselle ihan helpoimpia sisäratoja.. Mutta kuten sanoin, niin taidan pysyä tossa tokassa ryhmässä. :)

Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Pystyisikö joku noukkimaan minut esim. Tikkurilan tai Pasilan asemalta matkalla kisapaikalle?