KKWCS 2012 kisakalenteri

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Jyskälä on näköjään mun synttäripäivänä. Voisin ottaa synttärien kunniaksi voiton siellä. Juon sillä kertaa niin paljon vettä ennen punnitusta, etten joudu ottamaan yhtään lisäpainoa. Vielä enemmän juon, kuin viimeksi! Kuulitteko?
Etköhän sä saavuta maksimipainon ilman vettäkin. :ahem:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jyskälä on näköjään mun synttäripäivänä. Voisin ottaa synttärien kunniaksi voiton siellä.
Ohhoh, en muistanutkaan että kisa osuu myös oman syntymäpäivän kohdalle! Mä ajattelin myös voittaa synttäripäivän kunniaksi. :cool:

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Voisin tulla kattelemaan tonne Hankoon, oisin tänään tullu mut en tajunnu kattoa kisakalenteria tarpeeks ajoissa... :frown:

ProBale

#maximumattack
Sijainti
Kaikkialla
Moro!

Oisko mahdollisuutta päästä osallistumaan "villillä kortilla" tohon teidän Jyväskylän osakilpailuun? :)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Moro!

Oisko mahdollisuutta päästä osallistumaan "villillä kortilla" tohon teidän Jyväskylän osakilpailuun? :)
Itse en vastusta ainakaan. Ei se ralli-fanius niin paha juttu ole kumminkaan :)

Jatenski

Well-known member
Moro, kattelin tuossa forssan kisaan osallistuneita ja siellä olis ainakin kolme paikkaa vapaana... Olis kiva osallistuu.. Olisko mahdollista näin pienellä varoitusajalla käyttää villiä korttia siihen? Olin viime kauden päättäjäisissä ja jokunen ihminen saattoi jopa nähdä minut.. kuvaillut myös muutamassa kilpailussa. WoPelta tuli ainakin suositukset, mutta ei tietysti luvannut mitään :p

Jos ei onnistu nyt niin ehkä tulevaisuudessa sitten :)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Moro, kattelin tuossa forssan kisaan osallistuneita ja siellä olis ainakin kolme paikkaa vapaana... Olis kiva osallistuu.. Olisko mahdollista näin pienellä varoitusajalla käyttää villiä korttia siihen? Olin viime kauden päättäjäisissä ja jokunen ihminen saattoi jopa nähdä minut.. kuvaillut myös muutamassa kilpailussa. WoPelta tuli ainakin suositukset, mutta ei tietysti luvannut mitään :p

Jos ei onnistu nyt niin ehkä tulevaisuudessa sitten :)
Linjaa on tiukennettu kun ilmoajan jälkeen on aikanaan tullut enempikin vastaavia kyselyitä (ja on tälläkin kaudella), niin itse mutuilen että aika-ajoharkkaerään voisit tulla, muttei sitten kisalähtöön, jollei kellään ole sitä vastaan..? Veikkaan ettei ole koska kaikki autot (7) eivät ole käytössä samaan aikaan, mutta varmistus huomenna vielä. Jos siis kiinnostaa tulla kurvailemaan vain 1 erä, ja sitten kenties kuvaamaan muutoin? :)

Jatenski

Well-known member
Kuulostaa reilulta :), olin alunperin tulos kuvaamaan kisoja.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Soitin Jounille, "WoPen kuvaajakaveri ajaa 15 minuutin aika-ajoerän 20 eurolla".

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
, niin itse mutuilen että aika-ajoharkkaerään voisit tulla, muttei sitten kisalähtöön, jollei kellään ole sitä vastaan..? Veikkaan ettei ole koska kaikki autot (7) eivät ole käytössä samaan aikaan, mutta varmistus huomenna vielä. Jos siis kiinnostaa tulla kurvailemaan vain 1 erä, ja sitten kenties kuvaamaan muutoin? :)
Pari kertaa ajanut kartingia Jatenskin kanssa niin suositukset täältäkin :)
Ei olisi mitään sitä vastaan vaikka osallistuisi itse kisaan, toki ilman nousumahdollisuutta.

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Pelkästään rakkaudella kaikkia osallisia kohtaan, mut kyl mä vähän ihmettelen noita tiukkoja osallistumissääntöjä kun niistä tunnutaan joustavan joka kerta ja vielä pääsee ilmoittautumisajan jälkeen mukaan.

Ei siis mitään henkilökohtaista esim. Jatenskia kohtaan ja senkus ajaa minun puolestani, kunhan vaan ei sitten jossain kohtaa jouduta siihen että joku yrittää tuoda kaveria mukaan -> ei pääsyä -> ja ruvetaan kiukuttelemaan näistä ennakkotapauksista :).

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Tosin Jatenskihan on rekisteröitynyt jo 4 vuotta sitten ja postauksiakin on "jonkin verran" :thumbup:.