Ehdotan, että tekisitte samanlaisen pollin kuin viime vuonna! Se taisi olla aika hyvinkin suuntaa antava.KiCltä kyselivät mailitse tänään, paljonko meitä arviolta mukana? Saa vastailla. Nyt
Minä o/
(jos "parisenkymmentä" uskaltaisin vastata...)
Ehdotan, että tekisitte samanlaisen pollin kuin viime vuonna! Se taisi olla aika hyvinkin suuntaa antava.KiCltä kyselivät mailitse tänään, paljonko meitä arviolta mukana? Saa vastailla. Nyt
Minä o/
(jos "parisenkymmentä" uskaltaisin vastata...)
Juoppomode! Hullu! Mitä höpäjät? Pääsethän sinä sinne.Jaha, jää Turku väliin.
Uskon, että Kokemäki on viimeistään vuonna 2013 virallisessa kalenterissa. :wink:Itse henk.koht. kaipailen Kokemäkeä kalenteriin, sen verran ylistävää lausuntoa siellä testanneet ovat antaneet paikasta....
Niin 68.1€ JOS saa kaikki 24 mukaan.Onko vmkc vieläkin utopistinen vaihtoehto? 1.5h gp on 68e listahinnalla. Jos nämä olisi vaihtoehdot niin mielelläni parikymppiä pistän asfalttiradan puolesta.
Viime torstaiseen mailiin eivät ole vastanneet mitään.edit. toki en ole jutellut yrittäjän kanssa, jotenka halukkuudesta tehdä jonkinlainen räätälöity paketti meille niin en tiedä...
Ei yhtään yllätä kylläkään....Viime torstaiseen mailiin eivät ole vastanneet mitään.
Hienoa jos kerrankin menis viesti perilleNyt vastasivat, ja siten että saattaa ihan ok kisadiili tullakin. Mutta hetkonen...
Eli kerran kun suvaitsevat vastata, niin ollaan heti kaikki innoissamme munat pystyssä.Hienoa jos kerrankin menis viesti perille
Niin kai tyhjälle paikalle VMKC-Hollola -akselia lopulta tullee..? Kattoo mitä tapahtuu. Onko Hollolan radalta kuultu radanmuutosaikeita?Eli kerran kun suvaitsevat vastata, niin ollaan heti kaikki innoissamme munat pystyssä.
No kokemuksesta voin sanoa että tämäkin on jo iso parannus entiseenEli kerran kun suvaitsevat vastata, niin ollaan heti kaikki innoissamme munat pystyssä.
Joo joo, sehän pointtini juuri on, eli ollaan kuin kissanpennut heti innoissamme, kun vittumainen taho vaivautuu vastaamaan. Jos aitoa kiinnostusta ei radan puolesta ole, niin mun mielestä pitäkööt tunkkinsa.No kokemuksesta voin sanoa että tämäkin on jo iso parannus entiseen
No onhan se VMKC ainakin ratana parempi kuin Hollola eri rataprofiilillakin, mutta olisiko täysi mahdottomuus ottaa molemmat?Niin kai tyhjälle paikalle VMKC-Hollola -akselia lopulta tullee..? Kattoo mitä tapahtuu. Onko Hollolan radalta kuultu radanmuutosaikeita?