KKWCS 2012 - Pistetilanne

Sue_me

Well-known member
En tiedä mistä kertoo, mutta nyt on sellanen fiilis, että kaks kisaa on mennyt heikonpuoleisesti ja silti on porukkaa pisteissä takana...
Mun täytyy reenata tosissaan, että pystyn pieksemään sut radalla tänä vuonna. Viime vuonna se onnistui pariin kertaan, mutta nyt on jo tiukassa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mun täytyy reenata tosissaan, että pystyn pieksemään sut radalla tänä vuonna. Viime vuonna se onnistui pariin kertaan, mutta nyt on jo tiukassa.
Väittäsin, että me ollaan tällä hetkellä radalla suht tasasia. Siis kauden mittaan. Mutta sellaseen lentoon (ei, nyt ei tule Forssa & JayR -läppää...) en ole päässyt kertaakaan kun sulla oli viime vuonna Myllypurossa.

Voi kyllä tulla ihan hyvä skaba keskenään tänä vuonna kun ollaan suht saman painosia ja suht samalla kokemuksella (?) liikkeellä...

Sue_me

Well-known member
Me tarvitaan jari5:n ja Askon apua. :nope:

EDIT: Ainiin, Scyber tulee Kaanaasta alkaen vahvistamaan joukkoa oikein virallisesti. :thumbup:

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Livestrong Korville haastaa Turun joukkueen kilpailuun paremmuudesta tämän kauden osalta.

Panoksena maine, kunnia ja viimeisen kilpailun osallistumisasu.

Onko Turku Rico valmis haasteeseen?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Livestrong Korville haastaa Turun joukkueen kilpailuun paremmuudesta tämän kauden osalta.

En ole tarpeeksi idiootti. Enkä voi olla varma Diginkään osallistumisaktiivisuudesta :)

Örfil

Guest
Jos mä tulen johonkin kisaan, mille tiimille menee pisteet?

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
täähän on kuin F1:ssä tällä hetkellä. Onko se jo 8 eri voittajaa 9:ssä kisassa. Pistetaulukkoa kun katsoo niin 5-7 kuskia potentiaalisesti pystyisi taistelemaan mestaruudesta kun about kolmannes kaudesta nyt ajettu. En varmaa ihan väärässä ole jos väitän myös että Cmoneylla ja Wopella on ollu keskimääräistä heikompi autotuuri. Varsinkin turhauttavaa jos ajaa paalulle ja sitten kisaan saa auton millä ei pysty ajaa kärkisijoista.

Itsellä ei mitään valitettavaa, itsestä ja autosta saa enemmän irti mitä enemmän pitoa;varsinkin ulkoradoilla ja ne kisat on vasta edessä. Ilahduttavaa myös huomata että 4stroke on ajanut kaksi viimeistä kisaa sillä tasolla mihin oon aina hänen tiennyt pystyvänkin.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
täähän on kuin F1:ssä tällä hetkellä. Onko se jo 8 eri voittajaa 9:ssä kisassa. Pistetaulukkoa kun katsoo niin 5-7 kuskia potentiaalisesti pystyisi taistelemaan mestaruudesta kun about kolmannes kaudesta nyt ajettu. En varmaa ihan väärässä ole jos väitän myös että Cmoneylla ja Wopella on ollu keskimääräistä heikompi autotuuri. Varsinkin turhauttavaa jos ajaa paalulle ja sitten kisaan saa auton millä ei pysty ajaa kärkisijoista.

Itsellä ei mitään valitettavaa, itsestä ja autosta saa enemmän irti mitä enemmän pitoa;varsinkin ulkoradoilla ja ne kisat on vasta edessä. Ilahduttavaa myös huomata että 4stroke on ajanut kaksi viimeistä kisaa sillä tasolla mihin oon aina hänen tiennyt pystyvänkin.
Autotuuri kyllä muokkaa kanssa pistetilannetta merkittävästi. Hyvä sellainen ei kuitenkaan tee kuskista kuspäätä :)
Viime vuonna mulla oli monesti sua paremmat varsinkin kisa-autot ja se näkyi pisteissäkin. Mutta tuo kyllä väriä ja yllätyksiä tuloksiin.
Ja olin kyllä ihan tyytyväinen paalupaikkaan. Ei niin paljoa väliä, mistä ruudusta olisi A:han startannu jos vaan olisi ollu hyvä kaara.

DW

2009-2016

Kova on luotto. No niin kai se pitääkin olla. Saako haasteen aikana osallistua kisoihinkin?

Ot. Taksilla kotio sitten! Ja ennenkuin soitat, tarkista ympärilles , ettet vaan ole jo kotona.

Palaa asiaan...

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Autotuuri kyllä muokkaa kanssa pistetilannetta merkittävästi. Hyvä sellainen ei kuitenkaan tee kuskista kuspäätä :)
Viime vuonna mulla oli monesti sua paremmat varsinkin kisa-autot ja se näkyi pisteissäkin. Mutta tuo kyllä väriä ja yllätyksiä tuloksiin.
Ja olin kyllä ihan tyytyväinen paalupaikkaan. Ei niin paljoa väliä, mistä ruudusta olisi A:han startannu jos vaan olisi ollu hyvä kaara.
Niinpä, itselle teki kyllä ihan hyvää vaikeampi viime kausi; osaa ottaa rennommin vaikeina hetkinä. Ja kyllähän sä olit ihan liekeissä viime kaudellakin, ei siinä pelkkä autotuuri ollut apuna.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En ole tarpeeksi idiootti. Enkä voi olla varma Diginkään osallistumisaktiivisuudesta :)
Kova on luotto. No niin kai se pitääkin olla. Saako haasteen aikana osallistua kisoihinkin?

Ot. Taksilla kotio sitten! Ja ennenkuin soitat, tarkista ympärilles , ettet vaan ole jo kotona.

Palaa asiaan...
Olemme aika varmoja, että voitamme teidät, jos vaan panokset on asetettu kohdalleen.
Meillä on kuitenkin sarjan tasaisin tiimi ja kova yhteishenki. Hyvinkäällä pistettiin teitä jo pataan ja sama jatkuu Ghaanaassa. Ette te meille pärjää. :)

Ettekai pelkää ottaa haastetta vastaan? ;)

DW

2009-2016
Reilumpaa olisi ollut esim Dw ja Cm vs. Livestrong. Ja jos hävittäisiin, niin silloin Domppari ja FW08 olisivat suuressa roolissa.

Ihan ok, jos panoksena päätöskisan ajoasu on haettu Anttilasta naisten alusvaateosastolta, siinä on vain yksi mutta. Mitä epämiellyttävää suostuisi Livestrong tiimi tekemään, jos he häviäisivät vedon?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Reilumpaa olisi ollut esim Dw ja Cm vs. Livestrong. Ja jos hävittäisiin, niin silloin Domppari ja FW08 olisivat suuressa roolissa.
Kuulostaa mukavalta.

Ihan ok, jos panoksena päätöskisan ajoasu on haettu Anttilasta naisten alusvaateosastolta, siinä on vain yksi mutta. Mitä epämiellyttävää suostuisi Livestrong tiimi tekemään, jos he häviäisivät vedon?
Eiköhän ne tekis suunnilleen vaikka mitä.

DW

2009-2016
Edit. Ei vastausta, joten meni jo...

Itse pistetaulukosta. Nyt 9.sija, mut eiköhän kohta rupea paukkumaan...

Viimeksi muokattu: