FW08
Registered User of Talent
Dominic.Mitähän tapahtuisi jos Quiqin ja FW08:n laittais 1 m x 1 m koppiin keskenään, vaikkapa alkuun pariksi tunniksi. Mitä kopista valuisi ulos?
Dominic.Mitähän tapahtuisi jos Quiqin ja FW08:n laittais 1 m x 1 m koppiin keskenään, vaikkapa alkuun pariksi tunniksi. Mitä kopista valuisi ulos?
No eihän tässä suinkaan rata-ajosta puhuttu. Notta.Kehässä vai radalla?
Melkoinen lavastus, kun Albertti on ilmoittanut asuntomurrosta...Dominic.
Vaikuttaa vakuutuspetokselta. Ei se vettynyt pahvilaatikko murru ennen talvipakkasia...Melkoinen lavastus, kun Albertti on ilmoittanut asuntomurrosta...
Kuoleman uhmaaminen ja karting kulkevat erottamattomasti käsi kädessä.Siinä voi oikeasti sattua huonosti jos ajaa leveeksi ekan apexin..
Kartingissahan on tunnetusti kuollut suuri määrä ihmisiä vuosien varrella.Kuoleman uhmaaminen ja karting kulkevat erottamattomasti käsi kädessä.
Ekan jarrupaikan suoraksi ajanut jannu juuttui ratavallin alle, kypärän pysäyttäessä sen vallin.Siinä voi oikeasti sattua huonosti jos ajaa leveeksi ekan apexin..
Eli FLAT OUT meiningillä sekin shikaani sitten. Mä en nyt muista kuinka monta vuotta sitten ajoin viimeksi tuolla mutta debyytistä on jo yli 11 vuotta aikaa.. Kuulemma raskaimpia sisäkarting ratoja.Ekan jarrupaikan suoraksi ajanut jannu juuttui ratavallin alle, kypärän pysäyttäessä sen vallin.
Eipä tuollekaan pahasti käynyt vaikka meni vauhdilla läpi kaiteista, näytti pahemmalta kuin mitä sitten oli...
Ei tuo kuulemma Turulle pärjää vertailussa.Kuulemma raskaimpia sisäkarting ratoja.
Mä voin mielelläni neuvoa parsaat ajolinjat shikaaniin. Eikä mene edes luita poikki, ehkä :thumbup:Puhu siitä shikaanista Slugin kanssa niin ei pelota enää.
Pitkästäaikaa tuli sujahdettua VMKC:n ohi tänään.. Salatestitkö vai kylmiltään mukaan? Mua on muuten aina pelottanut kyseisen radan vika shikaani.. Siinä voi oikeasti sattua huonosti jos ajaa leveeksi ekan apexin.. Noh pitäähän sitä jotain pelkoa olla. :alppu: Tosin en tiedä onko rata muuttunut yhtään viime kerroista.
Ekan jarrupaikan suoraksi ajanut jannu juuttui ratavallin alle, kypärän pysäyttäessä sen vallin.
Eipä tuollekaan pahasti käynyt vaikka meni vauhdilla läpi kaiteista, näytti pahemmalta kuin mitä sitten oli...
Niin siis tuo follon mainitsema tapaus ei tosiaan ollut siinä shikaanissa vaan kakkosmutkassa (jos hän viittasi Suomen Narain Karthikeyaniin? ).Eli FLAT OUT meiningillä sekin shikaani sitten. Mä en nyt muista kuinka monta vuotta sitten ajoin viimeksi tuolla mutta debyytistä on jo yli 11 vuotta aikaa.. Kuulemma raskaimpia sisäkarting ratoja.
Siihen juuriNiin siis tuo follon mainitsema tapaus ei tosiaan ollut siinä shikaanissa vaan kakkosmutkassa (jos hän viittasi Suomen Narain Karthikeyaniin? ).
komp.Eli siis jos muistat kumpi poljin on jarru ja kumpi kaasu, niin ei VM:n radalla ole mitään pelättävää.
Taidan tietää kenen opissa oot ollu http://www.youtube.com/watch?v=siiWstFqBlYEi siihen shikaaniin oikeestaan voi neuvoa muuta ku että vähän ylikovaa niin kääntyilee.
Mulla pyörii aina toi KKWCS aika-ajoissa kypärän sisällä, siks ollu hyviä aika-ajo tuloksia tällä kaudella =)Taidan tietää kenen opissa oot ollu http://www.youtube.com/watch?v=siiWstFqBlY