KKWCS 2013, 11. kilpailu, Vantaa VMKC

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Mulla pyörii aina toi KKWCS aika-ajoissa kypärän sisällä, siks ollu hyviä aika-ajo tuloksia tällä kaudella =)
No perskuta... taidan ladata ton silmälappuvideoihin VM:n kisaan. Nyt tulee mahtiaikoja meikäläiseltä :cool:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Onhan tuo viimeinen shikaani aika mielenkiintoinen....erityisesti kaks rinnan läpi. Mukavaa kuin täysperän peruuttaminen "väärälle puolen", kun ensin olet saanut siitä peilit alas...
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Onhan tuo viimeinen shikaani aika mielenkiintoinen....erityisesti kaks rinnan läpi.
Paitsi että tuossa tapauksessa toinen rysäyttää joko sisä- tai ulkovalliin ennen kuin ollaan edes lähellä läpipääsyä, ellei vauhtia selvästi pudoteta normaalista.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Paitsi että tuossa tapauksessa toinen rysäyttää joko sisä- tai ulkovalliin ennen kuin ollaan edes lähellä läpipääsyä, ellei vauhtia selvästi pudoteta normaalista.
Noh, Cmoney jatkakoon tästä...
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Onhan tuo viimeinen shikaani aika mielenkiintoinen....erityisesti kaks rinnan läpi. Mukavaa kuin täysperän peruuttaminen "väärälle puolen", kun ensin olet saanut siitä peilit alas...
Sellainen muistikuva vuoden 2005 forumin karting skaboista et joka oli kolauttanu mukavasti shikaanin rengasvalliin että renkaita levis pitkin rataa..
 

Örfil

Guest
Se on oikein mukava paikka kokeilla kummalla kantti kestää ja on jarruttamatta ensiksi. Radan parhaita paikkoja muutenkin. Shikaanin kun saa onnistumaan hyvin niin siitä saa hyvän alun seuraavalle kiekalle.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Paitsi että ei ole. Oikeanpuolimmainen voittaa aina, jos kumpikaan ei nössöile. Ja jos vasemmanpuoleinen luulee, että omaa joitain mahdollisuuksia, tulee rumaa jälkeä.
Ehkä olen joku myytinmurtaja tässä, ajassa 5:45:
http://www.youtube.com/watch?v=ZyQDmNNzKi8
DW oli ainakin niin paljon rinnalla että näin hänet siinä. Tulin ylikovaa shikaaniin (jos DW ei olisi "nössöillyt, olisi hän varmaan tyssännyt voimakkaasti mun ja seinän väliin), vähän osuin johonkin siinä oikealla ja onnekseni Racer X vielä tuuppasi vauhtia. Olisin silti saattanut pysyä edellä koska kaarrettiin pitkään oikealle ja olin sisäkurvin puolella siinä vaiheessa.
Tänä vuonna otan iisimmin :)
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
no, tulihan tuossa ny vähän nössöiltyä. Kattoo ny, mitä seuraavan kerran tapahtuu...ties vaikka silloin olisi jarrutkin :)

E: ajoryhmät olisi kiva tietää. Spede- vai mummoryhmä
 
Viimeksi muokattu:

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
DW oli ainakin niin paljon rinnalla että näin hänet siinä.
Ei tuo kyllä miltään rinnalla ololta näyttänyt. DW:llä oli keula ehkä parikymmentä senttiä autosi vierellä, mikä ei kyllä vielä aiheuta suuren suuria ongelmia tuossa mutkassa.

Tarkoitin itse tilannetta, jossa kumpikaan auto ei ole toista edellä.
 

Örfil

Guest
Ei tuo kyllä miltään rinnalla ololta näyttänyt. DW:llä oli keula ehkä parikymmentä senttiä autosi vierellä, mikä ei kyllä vielä aiheuta suuren suuria ongelmia tuossa mutkassa.

Tarkoitin itse tilannetta, jossa kumpikaan auto ei ole toista edellä.
Nyt menee saivarteluksi. Tarkoitin nimenomaan tilannetta että jomman kumman on jarrutettava, en tilannetta jossa molemmat ajavat muodostelma-ajoa pitkin rataa kanki autojen väliin hitsattuna.
 

Örfil

Guest
Eihän epätasaisessa tilanteessa voi edes mitata "kantin kestävyyttä", joten en todellakaan tajua sitä pointtiasi, että tuo shikaani olisi jotenkin "tosikuskien mutka".
Mistä se "tosikuski" termi pomppasi nyt esille :confused:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tuo shikaani toimii parhaiten siten, että pistää vaan silmät kiinni ja ajaa tuplanopeutta siihen mitä oikeasti uskaltaisi.
 

Örfil

Guest
Sen sävyinen kommenttisi oli.
Riippuu lukijasta ja lukijan sen hetkisestä mielentilasta. Minusta se on mukava mutka ja se on absoluuttinen totuus juuri minulle.

Kisamaksu maksettu. Intoa täynnä kauden vikaan kisaan :)
 
Ylös