KKWCS 2013, 7. kilpailu, Forssa II

Sue_me

Well-known member
Voisin kysäistä paria tyyppiä mukaan, jos sopii.

Asia ratkeaa kuitenkin vasta ensi viikolla.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Meinasin sanoa, että mulla ois yks triathlonistikaveri, joka on ilmaissut kiinnostuksensa meidän sarjaa kohtaan. Muistin kuitenkin samalla, että hän osallistuu Kalmarin Ironman-kisaan, joka on samana viikonloppuna joten se siitä.

Edit: sitten olin laittamassa broidille viestiä (f1-forumisti, joten lisenssikin kunnossa), mutta muistin, että hän vetää maratonin seuraavana päivänä ja tuskin lähtee loukkaamaan itseään edellispäivänä.

Ei ehkä ihan paras mahdollinen ajankohta Forssan kisalle. :)

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Meinasin sanoa, että mulla ois yks triathlonistikaveri, joka on ilmaissut kiinnostuksensa meidän sarjaa kohtaan. Muistin kuitenkin samalla, että hän osallistuu Kalmarin Ironman-kisaan, joka on samana viikonloppuna joten se siitä.

Edit: sitten olin laittamassa broidille viestiä (f1-forumisti, joten lisenssikin kunnossa), mutta muistin, että hän vetää maratonin seuraavana päivänä ja tuskin lähtee loukkaamaan itseään edellispäivänä.

Ei ehkä ihan paras mahdollinen ajankohta Forssan kisalle. :)
Mikäs se, Verschacher, vai mikä sen nimimerkki olikaan?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Täältä tulee isä ja poika, Kari ja Mikko. Nasty ja Slug pääsee maksamaan kalavelkaa kuusvitoselle miehelle rinnekisasta. No jooh, kokemus sielläkin auttoi :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mikäs se, Verschacher, vai mikä sen nimimerkki olikaan?
just se.. Ircissä nimimerkki The Weco.
Ne jotka ovat hänet joskus jossain möötessä nähneet, eivät tunnista enää. Hän pudotti ~40kg elopainostaan ja kyykytti mut maratonilla.. Sinänsä hyvä ettei ole innostunut kartingista, koska tulisi varmasti allekirjoittaneelle pataan siinäkin lajissa.

KKWCS

Well-known member
Täytyy kattoa tässä, jos porukkaa on vähänlaisesti, josko voisin vaivautua paikalle, jos ens viikon aikana voi vielä ilmoittautua ja rahastella.
Käy. Ja jollei vastalauseita (pistesijojen takia perusteltuja), ihan pisteistäkin ajamaan.
-Cm

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Saattaa tehdä tiukkaa ehtiä aika-ajoon ollenkaan, mutta sitten lähdetään sen mukaisesta lähtöruudusta.

Örfil

Guest
Saattaa tehdä tiukkaa ehtiä aika-ajoon ollenkaan, mutta sitten lähdetään sen mukaisesta lähtöruudusta.
Tasan sama juttu. Tulen Espoosta, pojan valatilaisuus alkaa 14:00.
Olin unohtanut asian aivan tyystin :(

Sue_me

Well-known member
Voisin kysäistä paria tyyppiä mukaan, jos sopii.

Asia ratkeaa kuitenkin vasta ensi viikolla.
Forum-hahmo manzak ilmoittautui kisaan.

Lisäksi yksi epävarma lähtijä. En laskisi kuitenkaan sen varaan, että tulisi paikalle. Mutta pidetään ovea auki jos vaan mahdollista?

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Kopautin eilen kylkiluun rantalentiksessä. Saas nähdä kuinka jätkän käy kisaa ajatellen.