KKWCS kausi 2009, osakilpailu 9 / Turku Karting

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Äh, kyllä mun on vaan skipattava nämä harkat, vaikka ulkoradallakin ajaminen houkuttaisi. En jaksa nyt sen enempää selitellä kuvioitani. Mutta ei se mitään, kisassa sitten nähdään parin viikon päästä!

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Niin, kai mä voin huomenna paikalle tulla klo 14 -> jos joku muukin ilmoittaa tulevansa mikroautoilemaan :)
Lähden Salosta huomenna 13.30, tai hieman aiemmin jos pääsen livahtamaan. Eli olen paikalla noin 50 minuuttia myöhemmin. Tarkoitus olisi ajaa yksi sessio ja rynnätä kotiin katsomaan aika-ajosta vähintään loppuratkaisut.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Lähden Salosta huomenna 13.30, tai hieman aiemmin jos pääsen livahtamaan. Eli olen paikalla noin 50 minuuttia myöhemmin. Tarkoitus olisi ajaa yksi sessio ja rynnätä kotiin katsomaan aika-ajosta vähintään loppuratkaisut.
Aika-ajo alkaa kylläkin poikkeuksellisesti klo 17.00. ;)

Örfil

Guest
Mulla jaa nyt kylla salaharjoittelukin valiin tuolloin lokakuun alussa. On se yks Hyvinkaan salakisa silloin ja liian paljon puuhaa kotona vkonloppuna eli pakko tulla ihan kylmiltaan Turkkuseen.

Ellei sitten ennen kisaa ehtis ajaa yhden setin?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Soitin, ensi viikolla siirtyvät sisälle ajattamaan, kun nyt vielä pääsääntöisesti ulkoradalla. Huomenna pilvistä, mutta jos poutaa, ulkona mennään. Autoihin tosin saa tuntumaa, vaikka radan luonne muuten eri kuin tiukemmalla sisäradalla.
Miten menee, kun aamulla oli sateisen puoleista, niin päättävätkö heti aamusta koko päivän, vai muutetaanko tilanteen mukaan? Eli jos seuraavaan pariin tuntiin ei sada, niin silloin ajetaanko ulkona?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Sen verran eilinen tuntuu, etten ihan heti menis lupaamaan, että ennen 14:30 ilkeisin paikalle ilmestyä. 14:00 voin yrittää, tarkkailen tilannetta. :doubtful:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Sama kait se. Jos ulkorata käytössä. Itselle ei ainakaan mitään merkitystä. Dominic voisi saada joka tapauksessa hyötyä, jos ei vuosiin tai mahdollisesti ikinä ole ajellut näillä. Tai sit hän vie meitä kaikkia 6-0:dunno:

Klo 14 paikalla, jos muutkin....siis jos selviän siihen mennessä:alppu:

Edit. Ulkorata siinä mielessä hyvä, jotta saa siitä muidenkin mielipiteitä vaikka ensi kauden kalenteria silmällä pitäen. Itse pidän paljon, kuin Hyvinkäästäkin. Samoja piirteitä profiilissa.
Muistaakseni viikko sitten ajelin. :D

DW

2009-2016
Muistaakseni viikko sitten ajelin. :D
Ymmärsin niin, että pidetään vaiettuna totuutena asiaa:)
No ei kait sitäkään tarvitse salata sitten, kun minä Cmoney ajeltiin 42 aikoja, mitkä oli kuulemma poikkeuksellisen kovia. Todays best laptimes listalta löytyi silti 40,7 aika kärjestä. Kukahan sen mahtoi ajaa?

Edit. joku on käyttänyt ilmeisesti anaalitappia.....kokoluokkaa koivunhalko

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ymmärsin niin, että pidetään vaiettuna totuutena asiaa:)
No ei kait sitäkään tarvitse salata sitten, kun minä Cmoney ajeltiin 42 aikoja, mitkä oli kuulemma poikkeuksellisen kovia. Todays best laptimes listalta löytyi silti 40,7 aika kärjestä. Kukahan sen mahtoi ajaa?

Edit. joku on käyttänyt ilmeisesti anaalitappia.....kokoluokkaa koivunhalko
Aijoo! Unohdin, että enhän mä mitään viikko sitten missään ajanutkaan. :D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Juu, enköhän mä tästä kohtsillään lähe ajelee Oriketoa kohti. 14:00.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Olen myös paikalla klo 14:10 viimeistään.

DW

2009-2016
Kaipa minäkin sitten lähden matkaamaan kohti uusia pettymyksiä:thumbfh:
Se hyvä puoli on tässä ettei sitten kisassa vituta niin hirveästi, kun jäät podiumin ulkopuolelle. Hyvänä harjoituksena siis käypi tämä siinä mielessä:dunno:

edit. eipä sitten kovin huonosti mennytkään......

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ulkoradalla parhaat ajat:
DW 42,44, minä 42,77. Domppari pääsi jo 2 sekunnin sisään, ja FW08 ei ajanut meidän muiden tapaan enää toista erää. Jäi nelisen sekkaa, mutta olisi luultavasti parantanut toisella rundilla... Sisäradalla sitten kisassa kumminkin ihan eri meininki, kiihtyvämmät halliratavälitykset ja mutkaa mutkan perään paljon tiheämmin. Kärkisijojen taistelusta odotan tiukkaa.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Kimppakyydeistä

Pystyn taas järkkäämään kyytiä, tosin tällä kerralla olen tulossa mökiltä Turkuun ja reittiä Meri-Teijo - Salo - Paimio - Piikkiö - Turku eli pitkälti Ykköstietä pitkin. Jos Helsingin autokunta haluaa säästää bensakuluissa (oletan, että BMW, Jacques ja WoPe tulevat BMW:llä), niin pystyisin heidät ottamaan kyytiin ykköstien varresta ABC:stä, Salon liittymän kohdalta. Ajan itse tällä kerralla ilmaisilla bensoilla, joten ei tarvitse miettiä mitään bensarahoja. :ahem: Ilmoitelkaa vaan kaikki, jos löytyy halukkuutta päästä ilmaiseksi kisapaikalle ja takaisin. ;)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nähtiin yks renkaan irtoaminenkin, josta seurauksena spektaakkelimainen ulosajo. Rengas lensi F1-tyylisesti kauas horisonttiin, yleisö kirkui ja Mosley ilmoitti, ettei missään tapauksessa aio erota.

Mutta käsittääkseni kyseinen kuski oli rikkonut auton jossain edellisessä tilanteessa, koska kierrosta ennen renkaan irtoamista oli saanut mustavalkoliputuksen.

Ensimmäisestä viikon takaisesta ajokerrasta 45.4 tms. Tänään ensimmäiseen 44.8 muistaakseni. Toiseen settiin 44.4 ja ajo tuntui hyvältä. alle 44 menisi ulkona takuuvarmasti. Jonneki 43.5 kieppeille voisin itseni nähdä 20min-30min ekstratreenillä.

Tästä on hyvä jatkaa. Yleensä olen ollut sisäradoilla parempi kuin ulkona. :ahem:

Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Nähtiin yks renkaan irtoaminenkin, josta seurauksena spektaakkelimainen ulosajo. Rengas lensi F1-tyylisesti kauas horisonttiin, yleisö kirkui ja Mosley ilmoitti, ettei missään tapauksessa aio erota.

Mutta käsittääkseni kyseinen kuski oli rikkonut auton jossain edellisessä tilanteessa, koska kierrosta ennen renkaan irtoamista oli saanut mustavalkoliputuksen.

Ensimmäisestä viikon takaisesta ajokerrasta 45.4 tms. Tänään ensimmäiseen 44.8 muistaakseni. Toiseen settiin 44.4 ja ajo tuntui hyvältä. alle 44 menisi ulkona takuuvarmasti. Jonneki 43.5 kieppeille voisin itseni nähdä 20min-30min ekstratreenillä.

Tästä on hyvä jatkaa. Yleensä olen ollut sisäradoilla parempi kuin ulkona. :ahem:
Hyvä saavutus jos A-finaalin ittes saat:ahem: Itsellä tavoitteet kaksijakoiset. Ajatukset 1.sijassa. Tekniset ongelmat eivät ole kiusanneet tähän asti, niin kait tilastojen puolesta tulee tulos Albert oil:jaska: luonnollisesti kärkipaikalta 10sekunnin erolla:nope:. Saisi ainakin molemmat sitten:tongue:

Örfil

Guest
Mulle riittää yks veto ennen kisaa, radan oppii max 10 kierroksen jälkeen. Tarttee ajaa Tampereen tiimin kanssa ajoissa vaan paikalle.