Lähden Salosta huomenna 13.30, tai hieman aiemmin jos pääsen livahtamaan. Eli olen paikalla noin 50 minuuttia myöhemmin. Tarkoitus olisi ajaa yksi sessio ja rynnätä kotiin katsomaan aika-ajosta vähintään loppuratkaisut.Niin, kai mä voin huomenna paikalle tulla klo 14 -> jos joku muukin ilmoittaa tulevansa mikroautoilemaan
Aika-ajo alkaa kylläkin poikkeuksellisesti klo 17.00.Lähden Salosta huomenna 13.30, tai hieman aiemmin jos pääsen livahtamaan. Eli olen paikalla noin 50 minuuttia myöhemmin. Tarkoitus olisi ajaa yksi sessio ja rynnätä kotiin katsomaan aika-ajosta vähintään loppuratkaisut.
Really now. Hyvä tietää, en ollut edes vaivautunut tarkistamaan.Aika-ajo alkaa kylläkin poikkeuksellisesti klo 17.00.
Siellä on edelleen klo 12-14 vihreää, eli vapaata. Jos pysyy, voi paikalle tulla jo ennen klo 13 niin ehtinee kaahaamaan.Ellei sitten ennen kisaa ehtis ajaa yhden setin?
Miten menee, kun aamulla oli sateisen puoleista, niin päättävätkö heti aamusta koko päivän, vai muutetaanko tilanteen mukaan? Eli jos seuraavaan pariin tuntiin ei sada, niin silloin ajetaanko ulkona?Soitin, ensi viikolla siirtyvät sisälle ajattamaan, kun nyt vielä pääsääntöisesti ulkoradalla. Huomenna pilvistä, mutta jos poutaa, ulkona mennään. Autoihin tosin saa tuntumaa, vaikka radan luonne muuten eri kuin tiukemmalla sisäradalla.
Muistaakseni viikko sitten ajelin.Sama kait se. Jos ulkorata käytössä. Itselle ei ainakaan mitään merkitystä. Dominic voisi saada joka tapauksessa hyötyä, jos ei vuosiin tai mahdollisesti ikinä ole ajellut näillä. Tai sit hän vie meitä kaikkia 6-0:dunno:
Klo 14 paikalla, jos muutkin....siis jos selviän siihen mennessä:alppu:
Edit. Ulkorata siinä mielessä hyvä, jotta saa siitä muidenkin mielipiteitä vaikka ensi kauden kalenteria silmällä pitäen. Itse pidän paljon, kuin Hyvinkäästäkin. Samoja piirteitä profiilissa.
Ymmärsin niin, että pidetään vaiettuna totuutena asiaaMuistaakseni viikko sitten ajelin.
Aijoo! Unohdin, että enhän mä mitään viikko sitten missään ajanutkaan.Ymmärsin niin, että pidetään vaiettuna totuutena asiaa
No ei kait sitäkään tarvitse salata sitten, kun minä Cmoney ajeltiin 42 aikoja, mitkä oli kuulemma poikkeuksellisen kovia. Todays best laptimes listalta löytyi silti 40,7 aika kärjestä. Kukahan sen mahtoi ajaa?
Edit. joku on käyttänyt ilmeisesti anaalitappia.....kokoluokkaa koivunhalko
Hyvä saavutus jos A-finaalin ittes saat:ahem: Itsellä tavoitteet kaksijakoiset. Ajatukset 1.sijassa. Tekniset ongelmat eivät ole kiusanneet tähän asti, niin kait tilastojen puolesta tulee tulos Albert oil:jaska: luonnollisesti kärkipaikalta 10sekunnin erolla:nope:. Saisi ainakin molemmat sitten:tongue:Nähtiin yks renkaan irtoaminenkin, josta seurauksena spektaakkelimainen ulosajo. Rengas lensi F1-tyylisesti kauas horisonttiin, yleisö kirkui ja Mosley ilmoitti, ettei missään tapauksessa aio erota.
Mutta käsittääkseni kyseinen kuski oli rikkonut auton jossain edellisessä tilanteessa, koska kierrosta ennen renkaan irtoamista oli saanut mustavalkoliputuksen.
Ensimmäisestä viikon takaisesta ajokerrasta 45.4 tms. Tänään ensimmäiseen 44.8 muistaakseni. Toiseen settiin 44.4 ja ajo tuntui hyvältä. alle 44 menisi ulkona takuuvarmasti. Jonneki 43.5 kieppeille voisin itseni nähdä 20min-30min ekstratreenillä.
Tästä on hyvä jatkaa. Yleensä olen ollut sisäradoilla parempi kuin ulkona. :ahem: